Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-03-19@02:39:38 GMT

انتصاب جعفر سرقینی به سرپرستی وزارت صمت

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۵۲۸۷

رئیس جمهور در حکمی دکتر «جعفر سرقینی» را به عنوان سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، متن حکم حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر جعفر سرقینی

سلام علیکم
بر اساس اصل 135 قانون اساسی و با عنایت به مراتب تعهد و سوابق مدیریتی ارزشمندتان در حوزه صنعت و بازرگانی، به موجب این حکم جناب عالی را به «سرپرستی وزارت صنعت، معدن و تجارت» منصوب می نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


توفیق شما را در خدمت به ملت شریف ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی، با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از خداوند متعال مسألت دارم.

حسن روحانی
رئیس جمهوری اسلامی ایران


برچسب ها: انتصاب ، سرپرست ، وزارت صمت

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: انتصاب سرپرست وزارت صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۵۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات به واحد‌های تولیدی سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ یادگار احمدی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: از ابتدای مهرماه سالجاری و با آغاز فرآیند ثبت نام متقاضیان تسهیلات، به ۴۷ واحد تولیدی صنعتی استان بالغ بر ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات در قالب رونق تولید و بند الف تبصره ۱۸ پرداخت شده است.

وی افزود: این تسهیلات بمنظور پشتیبانی موثر از بنگاه‌های اقتصادی، تامین نقدینگی مورد نیاز آنها و تکمیل، اجرا و راه اندازی پروژه‌های اولویت دار پرداخت می‌شود و واحد‌هایی که مشمول دریافت تسهیلات می‌شوند می‌توانند با ورود به سامانه خدمات وزارت صنعت، معدن و تجارت  درخواست خود را تکمیل و ثبت نمایند تا از طریق کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بررسی و معرفی به بانک آنها صورت پذیرد.

دیگر خبرها

  • انتصاب جدید در باشگاه تراکتور
  • سرپرست معاونت حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب شد
  • منوچهر منطقی از معاونت صنایع حمل و نقل وزارت صنعت رفت
  • انتصاب سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان اشنویه
  • تکذیب افزایش قیمت گوشت قرمز در استان سمنان
  • دو انتصاب جدید در سازمان امور دانشجویان
  • مدیر جدید مجتمع مس سونگون منصوب شد
  • پرداخت ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات به واحد‌های تولیدی سمنان
  • انتصاب سرپرست فدراسیون دوومیدانی
  • توزیع ۳ تن شکر و یک تن مرغ در نمایشگاه بهاره ساری