Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@11:46:28 GMT

مصوبه نصب عکس آزادگان در اسدآباد بی نتیجه ماند!

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۵۳۶۰

مصوبه نصب عکس آزادگان در اسدآباد بی نتیجه ماند!

نصب نام، عکس و زمان اسارت آزادگان بر سر درب کوچه‌ها به عنوان یکی از برنامه های فرهنگی در جمع آزادگان مطرح شد که فرماندار اسدآباد بر آن تأکید داشت اما گویا اجرایی نشده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ فردا ۲۶ مردادماه، سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی است که هرساله در شهرستان اسدآباد، از آزادگان در مراسمی با حضور مسئولان شهرستانی تجلیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سال گذشته مجید درویشی فرماندار اسدآباد در چنین روزی در جمع آزادگان، از نصب نام، عکس و زمان اسارت آزادگان بر سر درب کوچه‌هایی که آنان ساکن هستند، خبر داد.

وی این اقدام را کار فرهنگی بزرگی خواند و اظهار کرد: با این امر نسل آینده خواهند فهمید که چه کسانی در امنیت آنان نقش داشته است.

درویشی آزادگان را برگی از تقویم افتخارات شهرستان عنوان کرد و در پاسخ به نارضایتی برخی آزادگان از اجرایی شدن این اقدام، گفت: آزادگان تنها متعلق به خود نیستید؛ نباید مانع نصب عکس و نامشان بر سر کوچه ها شوند چرا که این کوچک‌ترین کار ما است که آنان را به دیگران بشناسانیم.

اما یک سال از این مصوبه می‌گذرد و پیگیر آن شدیم تا ببینیم در چه میزان این مصوبه اجرایی شده و تمثال مبارک آزادگان بر سر درب کوچه‌ها خودنمایی می‌کند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان، اظهار کرد: سال گذشته بنری از تصویر همه آزادگان در قاب در سطح میدان‌ها نصب شد.

کرمی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تأکید بر عدم برگزار همایش ها، گفت: احتمال دارد که مراسمی برای آزادگان گرفته نشود که در این مورد با فرماندار صحبت خواهیم کرد.

وی در خصوص نصب عکس آزادگان بر سر درب کوچه‌ها، گفت: بسیاری از آزادگان از نصب نام عکسشان بر کوچه‌ها مخالف بودند و ماهم در حد بنری در سطح شهر اقدام کردیم که بازتاب خوبی هم داشت.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اسدآباد یادآور شد: در خصوص نامگذاری کوچه‌ها به نام شهدا و آزادگان، به همکاری شهرداری نیاز است و باید روال مصوبه آن از طریق شوراها انجام شود.

البته ناگفته نماند که اقدامی که از سوی فرماندار شهرستان  اسدآباد مصوب شد، قرار بود هر کوچه‌ای که آزاده‌ای ساکن است، با نام آن آزاده مزین شود و این امر اگرچه با مخالفت تعداد انگشت‌شماری از آزادگان روبرو شد، اما انتظار می‌رفت که این اقدام عملی شود.

این شهرستان ۴۲ آزاده سرافراز و ایثارگر تقدیم انقلاب کرده است که دو تن از آنان شهید و ۶ تن دیگر به دیار باقی شتافتند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۵۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسدآباد میزبان جشنواره مینی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال غرب کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، در این اردو ۵۰ بسکتبالیست منتخب از استان‌های ایلام، لرستان، مرکزی، کرمانشاه، زنجان، کردستان، چهارمحال بختیاری، منطقه آزاد آروند و همدان حضور دارند.

این مسابقات به مدت ۲ روز به میزبانی شهرستان اسدآباد و زیر نظر کمیته فنی فدراسیون بسکتبال کشور برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • ببینید | خون‌شوری از کوچه‌ها
  • افتتاح مجتمع چند منظوره آوای کوچه فیلم در بروجرد
  • تصویب بیش از ۵۰ مصوبه برای توسعه شرق شهرستان اصفهان
  • ۵۰ مصوبه برای حل مشکلات شرق شهرستان اصفهان
  • اتخاذ بیش از ۵۰ مصوبه برای حل مسائل و مشکلات شرق شهرستان اصفهان
  • اسدآباد میزبان جشنواره مینی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال غرب کشور
  • بهره مندی هشتاد درصدی جمعیت روستایی ارومیه از شبکه آب و فاضلاب
  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • تقدیر فرماندار دشت آزادگان از فرماندهی انتظامی شهرستان