Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@18:28:00 GMT

رقابت ۱۸ هزار و ۸۰۶ داوطلب آزمون سراسری در یزد

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۵۳۶۹

رقابت ۱۸ هزار و ۸۰۶ داوطلب آزمون سراسری در یزد

سید محسن میرحسینی در نشست هماهنگی مسوولان حوزه های برگزاری آزمون سراسری استان افزود:  از مجموع شرکت کنندگان ۵۹ درصد زن و ۴۱ درصد مرد هستند.

وی با اشاره اینکه امسال به منظور رعایت فاصله فیزیکی در چیدمان صندلی‌ها، تعداد حوزه‌های اصلی و فرعی در استان و شهرستان یزد افزایش یافته است اظهار داشت: آزمون امسال در ۹ حوزه در شهرستان‌های استان یزد برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرحسینی ادامه داد: در مرکز استان نیز با توجه به میزبانی از ۱۱ هزار و ۸۰۰ نفر از داوطلبان، تصمیم گرفته شده است علاوه بر ظرفیت ۹هزار و ۷۰۰‌ نفری دانشگاه یزد به عنوان حوزه مرکزی، از ظرفیت‌های اماکن مجاور و نزدیک به این حوزه نیز شامل دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه فنی و حرفه‌ای، دانشگاه پیام نور، دانشگاه علم و هنر و همچنین تعدادی از مدارس آموزش و پرورش به عنوان حوزه‌های فرعی استفاده شود.

به گزارش، روز شنبه روابط عمومی دانشگاه یزد، رییس دانشگاه یزد هم در این نشست با اشاره به شرایط خاص کشور ناشی از شیوع ویروس کرونا، بر ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و درعین حال حفظ امنیت آزمون تأکید کرد.

قاسم برید لقمانی افزود: آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها نیز به بهترین نحو  توأم با حفظ سلامت داوطلبان و امنیت آزمون برگزار شود.

مهدی خانی، مدیر حراست دانشگاه یزد نیز در این جلسه، با اشاره به استفاده از دستگاه گیت برای بازرسی بدنی و حذف فرایند ثبت اثرانگشت در بدو ورود داوطلبان به محل برگزاری آزمون، درباره نحوه کنترل ورود و خروج داوطلبان، تطبیق عکس و مشخصات آنان و همچنین نقل و انتقالات سؤالات آزمون، توضیحات مبسوطی ارایه کرد. 

برچسب‌ها آزمون سراسری یزد دانشگاه یزد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آزمون سراسری یزد دانشگاه یزد آزمون سراسری یزد دانشگاه یزد آزمون سراسری دانشگاه یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۵۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، موتورچی دبیر پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در حاشیه آیین افتتاحیه گفت: این جشنواره از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در بافق یزد برگزار می‌شود.

 

وی افزود: ۱۸۰ اثر توسط هیات بازبین مورد بررسی قرار گرفت که از این میان ۴۲ اثر به بازبینی حضوری رسید و در نهایت ۱۴ اثر به جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد راه یافت.

 

کورش زارعی مدیر مرکز هنر‌های نمایشی حوزه هنری گفت: آنچه ما در جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در دستور کار قرار دادیم گروه محوری است و آنچه می‌خواهیم در این رویداد هنری مطرح کنیم است که تئاتر، کار گروهی است و کار فردی نیست و اگر دوستان گروه داشته باشند می‌توانند موفق شوند و اجرای بهتری داشته باشند.

 

وی افزود: تئاتر مسجد بهانه‌ای است تا پای نوجوانان و جوانان را به مسجد باز کنیم و آنها را با مسجد آشتی دهیم.

 

زارعی بیان کرد: در وهله دوم نیز استعداد این بچه‌های مساجد و محلات را در حوزه هنر کشف کنیم و پرورش دهیم.

 

حسام سالکی رئیس حوزه هنری استان یزد گفت: در این جشنواره مضامین و دغدغه‌هایی که بچه‌های مسجدی داشتند، این بار با زبان تئاتر در معرض دید عموم قرار گرفته است.

 

وی افزود: از ۱۴ اثر شرکت کننده در این جشنواره، شش اثر نیز در شهر یزد، در مسجد جامع، حسینیه امیرچقماق، امامزاده جعفر و امامزاده سید جعفر اجرا می‌شود.

دیگر خبرها

  • جزئیات برگزاری مجدد کنکور ویژه داوطلبان سیل‌زده
  • تشریح جزئیات برگزاری مجدد نوبت اول آزمون سراسری ویژه داوطلبان سیل‌زده شهرستان زیركوه
  • جشنواره سراسری تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی فراخوان داد
  • سوالات مهم داوطلبان کنکور درباره سابقه‌ تحصیلی و ترمیم نمره + پاسخ
  • حسینی در صدر ۶ داوطلب برتر جمعیت هلال احمر کشور در سال ۱۴۰۲
  • آغاز به کار پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • صدور مجوز حضور ۴۵۶ داوطلب شهرستان زیرکوه در کنکور اردیبهشت
  • آغاز نام‌نویسی از داوطلبان متقاضی ترمیم نمره
  • آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی ۱۰ و ۱۱ خردادماه برگزار می شود
  • آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی 10 و 11 خرداد ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود