Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@21:10:59 GMT

اصفهان| تساوی سپاهان و شهر خودرو در پایان نیمه نخست

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۵۵۱۴

اصفهان| تساوی سپاهان و شهر خودرو در پایان نیمه نخست

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها- نیمه نخست دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و شهر خودرو مشهد با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 20:45 تیم‌های سپاهان اصفهان و شهر خودرو مشهد مقدس در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان به قضاوت رضا کرمانشاهی به مصاف یکدیگر رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار که نخستین دیدار سپاهان پس از استعفای امیر قلعه‌نویی از هدایت این تیم محسوب می‌شود از آن جهت از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است که هر 2 تیم به دنبال سهمیه آسیایی هستند و برای کسب هر 3 امتیاز آن پای به زمین مسابقه گذاشته‌اند.

سپاهان که پس از شکست مقابل استقلال تهران و نساجی مازندران خطر از دست رفتن سهمیه رقابت‌های آسیایی را بیش از پیش احساس می‌کند به دنبال پیروزی در این دیدار مهم و سرنوشت‌ساز تا با لغزش رقبا جایگاه خود را در جدول رده‌بندی ارتقا دهد.

در آن سوی میدان شاگردان سهراب بختیاری‌زاده که هم امتیاز با سپاهان و به دلیل تفاضل گل کم‌تر در جایگاه ششم جدول جای دارند امیدوارند تا با شکست سپاهان این تیم را پشت سر گذاشته تا به سهمیه رقابت‌های لیگ قهرمانان دست پیدا کنند.

میگوئل تکسیرا که پس از استعفای قلعه‌نویی هدایت طلایی‌پوشان را در دست گرفته است، سپاهان را با ترکیب پیام نیازمند، شایان مصلح، محمدرضا مهدی‌زاده، مرتضی منصوری، سعید آقایی، مهدی کیانی، سروش رفیعی، امید نورافکن، سید محمدرضا حسینی، محمد محبی و کی‌روش استنلی وارد زمین مسابقه می‌کند.

شهر خودرو نیز با ترکیب سید مهدی رحمتی، محمدحسین مرادمند، فرشاد فرجی، محمد آقاجان‌پور، علی نعمتی، اکبر صادقی، میلاد سرلک، محمدرضا خلعتبری، امین قاسمی‌نژاد، حسین مهربان و محمد قاضی پای به میدان می‌گذارد.

اصفهان| ترکیب شهر خودرو برابر سپاهان اعلام شداصفهان| ترکیب سپاهان برابر شهر خودرو اعلام شدشهر خودرو- سپاهان؛ آخرین امید مشهدی‌ها برای کسب سهمیه در دیار زاینده‌رود

در نخستین فرصت این دیدار پاس در عرض حسین مهربان به محمد قاضی رسید و ضربه بی دقت مهاجم شهر خودرو با فاصله زیادی از بالای دروازه نیازمند به بیرون رفت.

در دقیقه 13 پاس رو به عقب امید نورافکن به مهدی کیانی رسید که ضربه محکم کاپیتان سپاهان از پشت محوطه جریمه به تیر دروازه رحمتی برخورد کرد.

در دقیقه 40 سانتر سروش رفیعی با ضربه سر کی‌روش استنلی همراه بود که ضربه سر این مهاجم برزیلی سپاهان با اختلاف از بالای دروازه شهر خودرو به بیرون رفت.

در دقیقه 44 سانتر سعید آقایی با ضربه سر سروش رفیعی همراه بود که این ضربه نیز با اختلاف زیادی به بیرون رفت.

نیمه نخست این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

انتهای پیام/172/ف

R7618/P/S6,51/CT11 بیشتر بخوانید... اصفهان| ترکیب شهر خودرو برابر سپاهان اعلام شد اصفهان| ترکیب سپاهان برابر شهر خودرو اعلام شد شهر خودرو- سپاهان؛ آخرین امید مشهدی‌ها برای کسب سهمیه در دیار زاینده‌رود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... اصفهان| ترکیب شهر خودرو برابر سپاهان اعلام شد اصفهان| ترکیب سپاهان برابر شهر خودرو اعلام شد شهر خودرو- سپاهان؛ آخرین امید مشهدی‌ها برای کسب سهمیه در دیار زاینده‌رود پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ امام جمعه اصفهان: برای برگزاری عزاداری ماه محرم احساسی عمل نکنیم/ اگر جان انسانی را به خطر بیندازیم ‌عزاداری جایز نیست + فیلم ۲ برگزاری مراسمات ماه محرم ‌با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی / تقویت نهاد نماز جمعه طبق سیاست رهبر معظم انقلاب ‌ ۳ ‌‌۱۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل آب‌شیرین‌کن سیراف جم اختصاص یافت + فیلم ۴ دستگیری سارق کودک‌ربا در گیلان؛ حال عمومی کودک خوب است ۵ خطر ابتلا به کرونا در کودکان همچنان ادامه دارد/ علائم بیماری کرونا در کودکان را بشناسید ۶ پایان یک دهه بلاتکلیفی اهالی روستای " جنگلده بالا"؛ روستا از کاسه سد نرماب جابه‌جا می‌شود ۷ اختصاصی|معاون رئیس‌جمهور: از ۶ مجموعه دانش بنیان برای تولید واکسن کرونای ایرانی حمایت کرده‌ایم ۸ سخت‌گیری‌های کرونایی در استان گلستان نتیجه داد؛ روند ‌ابتلا به کرونا کاهشی شد + فیلم مهمترین اخبار استانها برگزاری مراسمات ماه محرم ‌با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی / تقویت نهاد نماز جمعه طبق سیاست رهبر معظم انقلاب ‌ روایت رئیس‌کل دادگستری گلستان از برخورد با چند مدیر متخلف/ حیاط خلوت برخی‌ در استان خراب شد مردم تاثیر ارز ۴۲۰۰ تومانی را در زندگی خود حس نکردند وداع با نخستین امام جمعه بیرجند / پیکر آیت الله ربانی به زادگاهش روستای مهمویی منتقل شد مهمترین اخبار تسنیم مکانیزم ماشه یا مکانیزم مذاکره؟/ آیا شکست آمریکا در شورای امنیت مرهون اروپایی‌ها بود؟ گزارش| انزوا و مرگِ خفت‌بار؛ سرنوشت سازشکاران جهان عرب با اسرائیل چه شد؟ سناتور آمریکایی: در شورای امنیت شکست نخوردیم، تار و مار شدیم پیش بینی ۲ ساله نرخ ارز مبنای علمی ندارد عراق|موفقیت چشمگیر حشد شعبی در دفع نفوذ داعش به دیالی و صلاح‌الدین درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهر خودرو برای کسب اعلام شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۵۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه دیدار نیمه‌تمام اودینزه - آاس رم؛ حضور سردار آزمون در ترکیب رسمی

آاس رم در هفته ۳۲ سری آ ۲۰۲۳/۲۴ میهمان اودینزه است. ادامه‌ این بازی از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه فریولی دنبال می شود. ترکیب دو تیم برای ۱۹ دقیقه پایانی به شرح زیر است:

ترکیب اودینزه

 

ترکیب رم

۴ ۴ ۲ / اسویلار، آنجلینو، اسمالینگ، مانچینی، کارسدورپ، اسپیناتزولا، کریستانته، پلگرینی، دیبالا، آبراهام، آزمون

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • آقای گل سپاهان را راهی یک چهارم نهایی کرد
  • ایران فینالیست جام ملت‌های فوتسال آسیا شد
  • ایران فینالیست جام ملت‌های فوتسال آسیا شد/ رستگاری در ضربات پنالتی
  • تساوی کسل کننده ملوان و سایپا در نیمه اول
  • تساوی بدون گل در نیمه اول‌ لیگ یکی ها
  • اولین فینالیست جام ملت‌های آسیا مشخص شد
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • موفقیت وشوکاران سپاهان در چین
  • ادامه دیدار نیمه‌تمام اودینزه - آاس رم؛ حضور سردار آزمون در ترکیب رسمی