Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@04:11:36 GMT

کشف دو تکه از بدن یک مرد در سطل زباله

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۵۵۲۸

مرد کارتنخواب وقتی در سطل زباله به‌دنبال پیدا کردن ضایعات بود ناگهان با نیم تنه یک مرد رو‌به‌رو شد.

به ‌گزارش ایران، ساعت 11 صبح چهارشنبه 22 مرداد، گزارش کشف بالا تنه یک مرد از سوی مأموران کلانتری 160 خزانه به بازپرس جنایی پایتخت اعلام شد.

به دنبال اعلام این خبر بازپرس محمد جواد شفیعی با تیم بررسی صحنه جرم راهی محل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جسد داخل سطل زباله‌ای کشف شده بود و مرد کارتنخوابی که به سراغ جمع‌آوری ضایعات داخل سطل زباله رفته بود، جسد را پیدا کرده بود.
متخصصان پزشکی قانونی از روی نیم تنه و دست‌های قربانی اعلام کردند که از زمان مرگ حدود 6 ساعت می‌گذرد. همچنین مشخص شد که جسد متعلق به مرد جوانی است.

نیم تنه و دست‌ها برای شناسایی هویت و مشخص شدن علت قتل به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جنایی پایتخت به پزشکی قانونی منتقل شد.

در حالی که تحقیقات برای رازگشایی از این جنایت ادامه داشت، کارگران پسماند شهرداری در کهریزک پاهای مرد جوانی را کشف کردند. پاهایی که به نظر می‌رسید متعلق به بالا تنه‌ای است که صبح آن روز کشف شده بود.

به دستور بازپرس جنایی، پاها به پزشکی قانونی منتقل شد تا مشخص شود متعلق به همان جسد است یا خیر. از سویی بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جنایی پایتخت دستور بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل‌های کشف نیم تنه و پاها را صادر کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کنکور 99 آیت الله فاطمی نیا اوراق سلف نفتی بورس انرژی توافق اسرائیل و امارات کشف تکه بدن سطل زباله کنکور 99 آیت الله فاطمی نیا اوراق سلف نفتی بورس انرژی توافق اسرائیل و امارات سطل زباله نیم تنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۵۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

#هفته...

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی ؛ در سالیکه با شعارجهش تولید با مشارکت مردمی نامگذاری شده معلوم شد مردم پای کار هستند اما مسئولان برنامه مشخصی برای هدايت به سمت و سوی تولید ندارند.

از منزلی در مرکز شهر بجنورد هشتاد بلکه بیشتر دپوی  زباله کشف شهرداری چطور شهر را نظفت می کرد که متوجه بوی گند زباله در مرکز شهر نشد.

{$sepehr_media_11041015_600_350 }

دیگر خبرها

  • جنایت کارگر قهوه خانه بعد از اخراج!
  • گشت صیانت از حقوق شهروندی در رفسنجان
  • پسر جوانی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود تبرئه شد
  • جمع آوری زباله های رها شده در طبعیت جاجرود
  • #هفته...
  • ۷ فیلم‌ که مثل «بیبدن» بر اساس پرونده‌ای واقعی ساخته شده‌اند
  • بازسازی صحنه جنایت در شب نشینی مستانه!
  • خودداری سفارت ایران در فرانسه از پیگرد قضایی فرد مهاجم
  • بیانیه مطبوعاتی سفارت ایران در فرانسه در ارتباط با وقایع بخش کنسولی
  • آمریکا اتهامات جنایی و تحریمی علیه ۴ ایرانی را علنی کرد | جزئیات رویترز از اسامی افراد و شرکت های تحریم شده | تحریم ها در چه حوزه ای است؟