Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - شهر: مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: پروتکل‌های بهداشتی در سرویس مدارس همانند پروتکل‌های اعلامی ستاد ملی مقابله با کرونا در حمل و نقل عمومی است.
مرتضی ضامنی، مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور درباره ثبت نام رانندگان متقاضی فعالیت در سرویس مدارس، گفت: رانندگان متقاضی فعالیت در سرویس مدارس از امروز (شنبه 25 مرداد ماه) می‌توانند ثبت نام خود را انجام دهند و تا دوم شهریور مهلت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ضامنی افزود: به منظور جلوگیری از مراجعات حضوری و تجمع رانندگان متقاضی در مراکز ثبت نام و همین طور ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی، برای کاهش آسیب‌های ناشی از کرونا ویروس، ثبت نام آن دسته از رانندگانی که در سال تحصیلی گذشته در سامانه ملی سپند نام نویسی کرده بودند و پروانه فعالیت دارند، به صورت پیامکی انجام می‌شود.
به گزارش شهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور با تأکید بر اینکه رعایت فاصله گذاری اجتماعی جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در سرویس مدارس الزامی است، گقت: پروتکل‌های بهداشتی مقابله با بیماری کرونا در سرویس مدارس همانند پروتکل‌های اعلامی ستاد ملی مقابله با کرونا در حمل و نقل عمومی است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سرویس مدارس ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۵۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کندوان یک‌طرفه شد

سرگرد محمد احمدی گفت : یکطرف بودن  تا زمان تخلیه بار ترافیکی این محور کوهستانی و پرتردد از سوی پلیس راه فراجا و مازندران اتخاذ و اجرا شده است.

وی به کابران جاده ای توصیه کرد که قوانین راهنمایی و رانندگی از جمله رعایت فاصله طولی و توجه کافی با جلو را در این محور کوهستانی و پرتردد کشور رعایت کنند تا خاطره خوبی از سفر خود و خانواده شان رقم بزنند.

به گفته وی در ۲۴ ساعت گذشته تاکنون حوادثی مبنی بر وقوع تصادفات و حوادث طبیعی در این محور گزارش نشده است.

محور کرج - چالوس جزو یکی از شبکه های ارتباطی اصلی پایتخت کشور به خطه شمال کشور استان گیلان و خطه غربی مازندران است که به علت برخورداری از مناظر طبیعی شگفت انگیز، جاذبه های تاریخی و کوتاه بودن بعد مسافت در تمامی فصول به ویژه ایام نوروز با استقبال چشمگیر مسافران و گردشگران داخلی و خارجی همراه است.

محور کرج - چالوس حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که حدود ۸۰ کیلومتر مربوط کندوان حوزه شهرستان چالوس و بقیه هم جزو حوزه جغرافیایی استان البرز است.

برابر آمار به طور میانگین روزانه در نیمه دوم سال حدود ۲۰ هزار دستگاه خودرو در این مسیر تردد می کنند و این آمار در فصول بهار و تابستان به ۵۰ هزار تردد در روز می رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • اژه‌ای: وضع بنادر و انبار گمرکات با نقطه مطلوب فاصله دارند
  • با نقطه مطلوب وضعیت بنادر ،‌گمرکات و انبارها فاصله داریم
  • تغییر سلیقه‌ای فرمول محاسبه حقوق رانندگان آژانس شهرداری قزوین
  • نخستین سرویس مدرسه تهران مخصوص بچه‌پولدارها بود
  • ساخت آموزشگاه ۶ کلاسه سعدی در بندرخمیر
  • هشدار هواشناسی به رانندگان: جاده‌ های ۱۱ استان بارانی است
  • وضعیت تولید داروی بیماران SMA در کشور
  • بیش از ۶۰۵ هزار شماره تلفن ثابت در کردستان دایر شده است
  • حفظ جایگاه اجتماعی حق شایسته معلم است
  • کندوان یک‌طرفه شد