Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ وحید گودینی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان صحنه گفت : در پی تماسی مبنی بر مشاهده دو قلاده خرس در مزارع حاشیه روستا‌های زیبا جوب و شاه مار بخش دینور، سریعا در محل حضور پیدا کرده و طی بررسی شواهد و نمایه‌های موجود و همچنین عکس‌هایی که کشاورزان گرفته بودند، حضور حیوان قطعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : خرس حیوانی حمایت شده است که در ایام گذشته در امروله و دالاخانی حضور داشته، ولی متاسفانه نسلشان در آن مناطق از بین رفته و چند قلاده خرس مشاهده شده به احتمال زیاد از منطقه حفاظت شده بیستون پایین آمده و وارد مناطق کشاورزی شده اند.

او از مردم محلی و کشاورزان درخواست کرد ضمن رعایت احتیاط در مزارع هنگام شب و صبح، در صورت مشاهده از هرگونه رفتار هیجانی پرهیز کرده و از حیوان دور شوند. خرس‌ها معمولا در برخورد با انسان ترسو بوده و محل را ترک میکنند؛ لذا مراتب را به اداره محیط زیست صحنه یا بخشداری دینور اطلاع دهند.

گودینی افزود: خرس‌ها حیواناتی حمایت شده بوده و مبلغ جریمه شکار و کشتن هر قلاده خرس ۷۵ میلیون تومان است .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست حیات وحش قلاده خرس حفاظت شده قلاده خرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۵۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مزارع آلوده به آب فاضلاب در شیراز امحاء شد

 

 به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، عملیات امحاء این مزارع آلوده با عنایت به نظر شبکه بهداشت و درمان به جهت آلودگی و با دستور مقام قضایی و همکاری دستگاه‌های متولی در قالب گشت هم‌پوشان اجرایی شده است.

این عملیات با حضور محمد میرزایی، سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شیراز و آرش طاهری، معاون فنی و اجرایی و فرهاد اتحادنژاد، رئیس مرکز جهاد کشاورزی حومه شیراز به جهت نظارت کامل بر حسن اجرای کار در حال انجام است.

دیگر اعضای گشت‌های هم‌پوشان همچون اداره محیط زیست، شهرداری شیراز، اداره آب و فاضلاب، یگان امداد نیروی انتظامی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان شیراز نیز در این عملیات حضور دارند

دیگر خبرها

  • مشاهده پلنگ در منطقۀ سبزکوه
  • مزارع آلوده به آب فاضلاب در شیراز امحاء شد
  • مشاهده پلنگ درسبزکوه چهارمحال و بختیاری
  • سازمان هواشناسی اعلام کرد:آغاز سامانه جدید بارشی از امروز؛ آسیب به محصولات کشاورزان
  • آغاز سامانه جدید بارشی از امروز؛ آسیب به محصولات کشاورزان
  • هشدار بارش‌های شدید در ۱۷ استان
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۱۷؛هشدار بارش‌های شدید در ۱۷ استان
  • نیاز ۱۰۰ میلیارد تومانی اجرای طرح‌های آبرسانی شیروان
  • تخریب بیش از ۳۰۰ هکتار مزارع آلوده به فاضلاب خام در شیراز
  • لزوم مبارزه با بیماری زنگ زرد را در مزارع گندم و جو