Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت الکترونیک آترس می‌خواهد برای جلب نظر بیشتر علاقه‌مندان به دنیای بازی‌های رایانه‌ای سرویس‌های بیشتری را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، شرکت بازی‌سازی EA(الکترونیک آترس) اعلام کرد به زودی سرویس‌های  Access و Origin Access را در اختیار گیمرها قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سرویس‌‌ها دقیقا در تاریخ 28 مرداد عرضه می‌شوند.

بر اساس اعلام شرکت الکترونیک آترس سرویس Access با نام EA Play و Origin Access با عنوان EA Play Pro معرفی می‌گردند. این سرویس‌‌ها مدت‌ها قبل نیز در دسترس بودند ولی شرکت EA خدمات آن‌ها را قطع کرد. حالا سرویس‌های EA Play و EA Play Pro  با ظاهری جدید در اختیار گیمرها قرار می‌گیرند و قرار است بیش از 100 عنوان بازی و ویدئوهای معرفی کننده محصولات آینده در آن‌ها قرار گیرد. زمانی که سرویس‌های الکترونیک آترس هنوز قطع نشده بود کاربران از نوع نمایش بازی‌ها در آن‌ها رضایت نداشتند و از همین رو مدیران EA  تصمیم گرفتند این سرویس‌ها را قطع کنند.

سرویس‌های جدید الکترونیک آترس دارای خدماتی متنوعی برای بازیبابی اطلاعات است. بنابراین اگر کاربری اطلاعات حساب کاربری خود و یا داده‌هایی را که در مراحل مختلف بازی ذخیره کرده است از دست داد می‌تواند به راحتی آن‌ها را بازیابی کند. یکی دیگر از خدمات EA که به نظر می‌رسد آن نیز به زودی تغییر می‌کند فروشگاه مجازی این شرکت است. باتوجه به اینکه پس از شیوع بیماری کرونا تعداد کاربران بازی‌های رایانه‌ای به شدت بالا رفت این شرکت نیز قصد دارد با ارتقا کیفی فروشگاه از فرصت پیش آمده به درستی استفاده کند.

تقریبا تمامی سرویس‌های جدید و ارتقا یافته الکترونیک آترس به صورت آنلاین قابل بهره‌برداری هستند و از این طریق می‌تواند هم زمان با بهره‌گیری از خدمات متنوع با گیمرهایی از سراسر دنیا رقابت کرد و از روزهایی که بیشتر زمان روزانه در خانه می‌گذرد لذت برد.

انتهای پیام/4144/

 

 

منبع: آنا

کلیدواژه: خدمات الکترونیک بازی های رایانه ای سرویس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۵۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت

به گزارش "ورزش سه"، اخبار خوبی از آرژانتین به گوش می‌رسد، چراکه باشگاه ایندیپندنته تایید کرده است که کارلوس ته‌وز، ستاره سابق یوونتوس، از بیمارستان مرخص شده است.

این مربی به دلیل درد قفسه سینه در کلینیک لاترینیداد سن ایسیدرو، منطقه بوئنوس آیرس بستری شده بود. نتایج آزمایش‌های اولیه مثبت بود اما پزشکان تصمیم گرفتند که ته‌وز را برای مدت بیشتری نگه دارند تا آزمایشات دیگری هم از او گرفته شود.

او باید چند روز استراحت کند و آزمایشات بیشتری برایش در نظر گرفته شده است، اما مشکلات قلبی حاد توسط پزشکان رد شده و این خبر امیدوارکننده‌ای است.

ته‌وز چند ماه سخت را پشت سر گذاشته است. او مدتی پیش هم به دلیل زمین خوردن در خانه‌اش به بیمارستان مراجعه کرده بود و برای ساعاتی بستری بود.
مهاجم سابق یوونتوس و منچستر سیتی در ماه فوریه ۴۰ ساله شد. او از سال ۲۰۲۱ بازنشسته شده است.

دیگر خبرها

  • تلوبیون بین برنامه‌ها تبعیض می‌گذارد؟/ محتوایی که ضریب می‌گیرد
  • ترکیب جدید هیئت مدیره پرسپولیس: صددرصد بانکی
  • درویش مدیرعامل پرسپولیس پس از خصوصی‌سازی
  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • هر آنچه که کاربران «تیک تاک» باید درباره ممنوعیت آن در آمریکا بدانند
  • کارلتو تسلیم شد: بالاخره نوبت به خرید جنجالی رسید
  • ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد
  • وجود ۱۲۶۰ کسب‌وکار دارای نماد اعتماد الکترونیک در کردستان
  • ۷ راه برای اینکه سرکه سیب بیشتری استفاده کنید
  • گزارش جامع رابطه مالی نفت و دولت در اختیار تصمیم گیران اقتصادی کشور قرار گرفت