Web Analytics Made Easy - Statcounter

اطلاعات شرکت خدمات انرژی بیکر هیوز نشان می دهد تعداد چاههای نفت و گاز آمریکا که اولین نشانه تولید آینده این کشور است، در هفته منتهی به چهاردهم اوت، سه حلقه کاهش یافته و به پایین‌ترین رقم یعنی ۲۴۴ رسیده است.

به گزارش پول نیوز  به نقل از رویترز، شرکت‌های انرژی آمریکا برای پانزدهمین هفته تعداد چاه های نفت و گاز طبیعی فعال خود را به پایین ترین رقم رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعداد چاه های نفت و گاز آمریکا در شرایطی کاهش یافته که قیمت بالاتر نفت برخی تولیدکنندگان را تشویق به آغاز دوباره حفاری کرده است.

 

اطلاعات شرکت خدمات انرژی بیکر هیوز نشان می دهد تعداد چاههای نفت و گاز آمریکا که اولین نشانه تولید آینده این کشور است، در هفته منتهی به چهاردهم اوت، سه حلقه کاهش یافته و به پایین‌ترین رقم یعنی 244 رسیده است.

 

این رقم 691 حلقه معادل 74 درصد پایین تر از تعداد چاه های نفت و گاز آمریکا در سال گذشته میلادی است.

 

تعداد چاه های نفت آمریکا 4 حلقه در این هفته کاهش یافت و به 172 رسید که پایین‌ترین رقم از جولای 2005 بود. تعداد چاه های گاز این کشور یک حلقه افزایش یافت و به 70 رسید.

 

اداره اطلاعات انرژی آمریکا اعلام کرد با توجه به کاهش تعداد این چاه‌ها، انتظار می‌رود تولید نفت خام آمریکا 990 هزار بشکه در روز در سال جاری میلادی کاهش یابد و به 11.26 میلیون بشکه در روز برسد. این اداره ماه قبل کاهش تولید آمریکا را 600 هزار بشکه در روز پیش بینی کرده بود.

 

علیرغم اینکه قیمت نفت خام آمریکا هنوز هم 31 درصد پایین تر از آغاز سال جاری میلادی است، ولی 123 درصد طی چهار ماه گذشته افزایش یافته و به حدود 42 دلار در هر بشکه رسیده است. امید به بهبود اقتصاد جهان و افزایش تقاضای انرژی باعث افزایش قیمت نفت شده است.

 

تحلیلگران می گویند قیمت بالاتر نفت شرکت های انرژی را تشویق می کند روند کاهش تعداد چاه های خود را کند کرده و فعالیت‌های حفاری خود را در سال جاری از سر بگیرند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: پول نیوز نفت و گاز انرژی امریکا کروناویروس امریکا تعداد چاه های نفت و گاز نفت و گاز آمریکا پایین ترین رقم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۵۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: احتمال پذیرش طرح صهیونیست‌ها پایین است 

یک مقام ارشد حماس می‌گوید که پیشنهادی که از سوی طرف صهیونیست در مذاکرات دریافت کرده تغییر خاصی را در مواضع آن نشان نمی‌دهد و اگر «اصلاحات اساسی» در آن ایجاد نشود، احتمال توافق پایین خواهد بود. 

به گزارش تایمز اسرائیل، این مقام حماس در خصوص طرح مذکور گفت: «پیشنهاد طرف اسرائیلی که ارائه شده تغییر اساسی در موضع آن را نشان نمی‌دهد. این طرح پاسخ واضحی به مشکل عقب‌نشینی [اشغالگران از غزه] و آتش‌بس کامل نمی‌دهد». 

گفتنی است، صبح امروز (شنبه) خلیل الحیه، معاون رئیس جنبش مقاومت اسلامی (حماس) اعلام کرد که پاسخ رسمی دشمن صهیونیستی در خصوص پیشنهاد جدید برای مذاکرات را دریافت کرده و پس از اتمام بررسی‌ها، پاسخ متقابل آن را اعلام خواهد کرد. 

گفته شده این پیشنهاد پیش‌تر به میانجیگران مصری و قطری تحویل داده شده بود. 

مهم‌ترین خواسته‌های حماس در مذاکرات، برقراری آتش‌بس دائمی و خروج کامل اشغالگران از نوار غزه بوده است. 

به تازگی آمریکا و ۱۷ کشور دیگر در بیانیه مشترکی از حماس خواسته‌اند توافق روی میز را بپذیرد. با این حال این جنبش اعلام کرده که به خواسته‌های اصلی خود پایبند است و تحت فشار آمریکا مذاکره نخواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • دردسرهای افزایش بیش‌ از حد انرژی‌های تجدیدپذیر برای آینده
  • دردسرهای افزایش بیش‌ازحد انرژی‌های تجدیدپذیر برای آینده
  • آرامش بازار نفت و افول قیمت طلا تا چه زمانی ادامه دارد؟
  • مراقب باشید؛ این داروها و خوراکی‌ها پلاکت خون را کاهش می‌دهند
  • حماس: احتمال پذیرش طرح صهیونیست‌ها پایین است 
  • یزدی ها کمترین تعداد پرونده قضائی نیروهای مسلح کشور را دارند
  • پافشاری بر پدیده «اوج نفت» هرج و مرج انرژی را تشدید می‌کند
  • کاهش سرانه تخت بیمارستانی خراسان شمالی نسبت به میانگین کشوری
  • برنج هندی عقب‌نشینی کرد
  • پایش مزارع خرمشهر پژوهشگران