Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ استاندار هرمزگان بر لزوم افزایش استفاده از روش تهاتر برای پرداخت مطالبات پیمانکاران و تسریع در تکمیل پروژه‌های عمرانی، تاکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، فریدون همتی شامگاه امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان هرمزگان با تاکید بر لزوم افزایش استفاده از روش تهاتر برای پرداخت مطالبات پیمانکاران پروژه‌های عمرانی، عنوان کرد: دستگاه‌های اجرایی می توانند از مکانیزم تهاتر، جهت پرداخت بدهی خود به پیمانکاران پروژه‌های عمرانی استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار محمد:تسویه بدهی دولت به قرارگاه خاتم‌الانبیاء با تهاتر نفت/تکمیل پروژه‌های ملی با ساز و کار بورسراهکار مجلس برای تهاتر بدهی های دولت به قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص)روحانی: ایران آماده است سیستم تهاتر کالا با قزاقستان را برقرارکند

وی ادامه داد: استفاده از این روش موجب تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی در استان خواهد شد و دستگاه های اجرایی باید بیشتر از این ظرفیت استفاده کنند و بانک ها نیز پشتیبانی لازم را انجام دهند.

استاندار هرمزگان افزود: در این روش تسهیلات بانکی به پیمانکاران پروژه ها پرداخت می شود و بازپرداخت این تسهیلات از طریق تهاتر توسط دستگاه‌های اجرایی صورت می گیرد که به پیمانکاران کمک مناسبی خواهد داشت.

همتی با اشاره به بررسی آخرین وضعیت روستاهای آسیب دیده از سیل سال گذشته در شهرستان های بشاگرد و جاسک، تصریح کرد: برخی از این روستاها نیازمند جابجایی بودند که این امر براساس مکان یابی صورت گرفته توسط بنیاد مسکن استان، مورد تصویب شورای برنامه‌ریزی استان قرار گرفت و به سرعت پیگیری و اجرایی خواهد شد.

وی گفت: طرح ها و پروژه های بزرگی در استان هرمزگان در حال اجراست که دستگاه‌های اجرایی باید تلاش گسترده‌ای جهت تکمیل این طرح ها داشته باشند و تا پایان سال جاری شاهد بهره برداری از این طرح ها در استان خواهیم بود.

 انتهای پیام/864/ش

R7555/P/S6,58/CT11 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ برگزاری مراسمات ماه محرم ‌با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی / تقویت نهاد نماز جمعه طبق سیاست رهبر معظم انقلاب ‌ ۲ امام جمعه اصفهان: برای برگزاری عزاداری ماه محرم احساسی عمل نکنیم/ اگر جان انسانی را به خطر بیندازیم ‌عزاداری جایز نیست + فیلم ۳ دستگیری سارق کودک‌ربا در گیلان؛ حال عمومی کودک خوب است ۴ خطر ابتلا به کرونا در کودکان همچنان ادامه دارد/ علائم بیماری کرونا در کودکان را بشناسید ۵ سخت‌گیری‌های کرونایی در استان گلستان نتیجه داد؛ روند ‌ابتلا به کرونا کاهشی شد + فیلم ۶ اختصاصی|معاون رئیس‌جمهور: از ۶ مجموعه دانش بنیان برای تولید واکسن کرونای ایرانی حمایت کرده‌ایم ۷ ‌‌۱۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل آب‌شیرین‌کن سیراف جم اختصاص یافت + فیلم ۸ بوشهر| اعمال مجازات‌های مدنی و مالی برای جلوگیری از انتقال کرونا اثربخش است مهمترین اخبار استانها برگزاری مراسمات ماه محرم ‌با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی / تقویت نهاد نماز جمعه طبق سیاست رهبر معظم انقلاب ‌ روایت رئیس‌کل دادگستری گلستان از برخورد با چند مدیر متخلف/ حیاط خلوت برخی‌ در استان خراب شد مردم تاثیر ارز ۴۲۰۰ تومانی را در زندگی خود حس نکردند وداع با نخستین امام جمعه بیرجند / پیکر آیت الله ربانی به زادگاهش روستای مهمویی منتقل شد مهمترین اخبار تسنیم مکانیزم ماشه یا مکانیزم مذاکره؟/ آیا شکست آمریکا در شورای امنیت مرهون اروپایی‌ها بود؟ ظریف: شکست فلاکت‌بار آمریکا در شورای امنیت با فضاسازی جبران نمی‌شود گزارش| انزوا و مرگِ خفت‌بار؛ سرنوشت سازشکاران جهان عرب با اسرائیل چه شد؟ سناتور آمریکایی: در شورای امنیت شکست نخوردیم، تار و مار شدیم پیش بینی ۲ ساله نرخ ارز مبنای علمی ندارد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دستگاه های اجرایی پروژه های عمرانی پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۵۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار مازندران: به زیرساخت‌های مساجد بین‌راهی رسیدگی شود

استاندار مازندران گفت: بیش از ۲۰ میلیون گردشگر هر سال وارد مازندران می‌شوند، بنابراین توسعه زیرساخت‌های مساجد بین راهی اهمیت دارد و ضروری است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، یوسف نوری در نشست با دبیران ستاد اقامه نماز مازندران بر لزوم اقامه نماز جماعت اول وقت در دستگاه‌های اجرایی مازندران تاکید کرد و گفت: افرادی که دچار ناهنجاری‌های اجتماعی می‌شوند با فرهنگ و اقامه نماز بیگانه هستند و بخش عمده آسیب‌های اجتماعی ناشی از سبک شماری نماز است.

وی به ورود بیش از 20 میلیون گردشگر به مازندران اشاره کرد و یادآور شد: توسعه زیرساخت‌های مساجد بین راهی اهمیت دارد و تقویت در این زمینه ضروری است. 

استاندار مازندران تصریح کرد: نشست شورای اقامه نماز جزو برنامه‌های اولویت‌دار استان است و لازم است این نشست‌ها در شهرستان‌ها به صورت منظم برگزار شود.

همه دستگاه‌ها پای کار بیایند

دبیر شورای اقامه نماز مازندران هم با بیان اینکه باید مصوبات شورای اقامه نماز در دوره‌های گذشته از سوی مسئولان اجرایی شود، تاکید کرد: نیاز داریم تا همه دستگاه و نهاد‌ها در اجرای مصوبات شورای اقامه نماز پای کار باشند.

حجت الاسلام ابراهیمی تاکید کرد: اماکن و مساجد بین‌راهی باید برای اقامه نماز برای جانبازان و معلولان مناسب‌سازی شود.

وی با بیان اینکه هر ساله با جمعیت شناور روبه‌رو هستیم، افزود: مازندران قطب گردشگری بوده، اما متاسفانه بیشتر مساجد بین‌راهی در هنگام نماز صبح بسته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رییس جمهور برتکمیل پروژه نیمه کاره مونوریل و فرودگاه قم تاکیددارد
  • تاکید رئیس جمهور بر فعال شدن پروژه منوریل قم
  • استاندار مازندران: به زیرساخت‌های مساجد بین‌راهی رسیدگی شود
  • ۱۷۶ پروژه عمرانی بزرگ مقیاس در زنجان اجرا شد
  • همه پروژه های عمرانی شورای ششم کرج پیوست زیست محیطی دارند
  • میدان جی مسدود خواهد شد
  • لزوم تمرکز فعالیت‌های عمرانی در معاونت فنی شهرداری تهران
  • توقف ساخت المان غواصان دریادل در زنجان
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز