Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: واژه بسیجی و دانشجو مقدس است و نزد ملت ایران از سرمایه بالایی برخوردارند و مورد اعتماد مردم هستند، این دو واژه بار سنگینی دارند.

حمیدرضا حاجی بابایی عصر شنبه ۲۵ مردادماه با فعالان و تشکل های دانشجویی استان همدان دیدار داشت و مطرح کرد: انقلاب ما در یک موقعیت حساس قرار دارد، موقعیتی که پرقدرت، روشن و روبه جلو بوده و هم توطئه های دشمن به اشکال مختلف درحال بروز و ظهور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 استشراق نگاه غرب به شرق است که از هزاران سال پیش آغاز شده، در زمینه های گوناگون غربی ها درباره شرقی ها تحقیق می کنند. تمام بررسی های آنها در مجموع به این هدف است که چگونه می توانند شرق را به دست بگیرند و استعمار کنند.

وی ظریف ترین استشراق را نفوذ عنوان کرد و توضیح داد: ظریف ترین نوع نفوذ این است که خود فرد هم نمی داند نفوذی است، کسی که از داخل همان سازمان است بدون این که بداند تحت نفوذ قرار می گیرد و تمام کارهای آن به نفع آمریکا است. 

حاجی بابایی ادامه داد: نفوذی حتی ممکن است یک مرجع تقلید باشد و کارهایی که می کنند به نفع آمریکا است، گاهی اوقات فکر می کند که انقلابی است اما تمام کارهای آن به نفع آمریکا است و ممکن است این فرد حتی متعصب انقلابی است.

وی با بیان اینکه در نشانه گیری ها باید دقت کرد فرد را اشتباه نزنیم، خاطرنشان کرد: تمام توان دشمن به کار گرفته شده تا فردی برای انقلاب نماند. بین نقد و تخریب، نقد و روشنگری و نقد و بی انصافی فرق است. 

وی ادامه داد: دانشجویان چهره های محوری هستند به ویژه اگر بسیجی باشند، باید صبور و مقاوم باشند یک نیروی بسیجی که آرمان داشته باشد برابر ۱۰ نفر است.

خبر در حال تکمیل است ...

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۵۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت همدانی ها از مردم غزه و دانشجویان آمریکا و اروپا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بارش باران در تمام محورهای لرستان
  • مایکروسافت استفاده از ابزار هوش مصنوعی تشخیص چهره را برای پلیس آمریکا ممنوع کرد
  • ببینید | نظر جالب رئیسی درباره برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان!
  • مایکروسافت استفاده از هوش مصنوعی برای پلیس آمریکا را ممنوع کرد
  • فیلم| نطق نماینده آمریکا علیه ماشین سرکوب دانشجویان
  • زلزله سیاسی در معتبرترین دانشگاه‌های جهان
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمام رشته‌های کارشناسی از مهر آینده
  • اسد:جنگ غزه چهره واقعی و فریبکار غرب و آمریکا را نشان داد
  • پرچم فلسطین در جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان آمریکا + فیلم
  • حمایت همدانی ها از مردم غزه و دانشجویان آمریکا و اروپا