Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی فرهمندپور شنبه شب به رسانه‌های دزفول اعلام کرد: تجهیزات بیمارستان تامین اجتماعی دزفول در قالب ۵۲ کامیون آماده بارگیری است که هشت کامیون از آن‌ها فردا به دزفول منتقل و در بیمارستان مستقر می‌شوند.

به گزارش ایرنا حدود ۳۰۰ هزار نفر بیمه شده تامین اجتماعی در شهرستان دزفول وجود دارد که وجود ۲ کلینیک تامین اجتماعی در این شهرستان پاسخگوی بیماران نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساختمان بیمارستان تامین اجتماعی دزفول تکمیل است ولی برای راه اندازی نیازمند تامین زیرساخت‌ها، تجهیزات و جذب نیروی انسانی است.

فرهمندپور همچنین درخصوص آخرین وضعیت کرونا در شهرستان دزفول گفت: طبق نمودارهایی که امروز در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا بررسی شد شهرستان دزفول رتبه نخست را در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ماسک زدن در استان خوزستان کسب کرده است.

وی افزود: این نتایج نشان از رفتار درست مردم در برابر کرونا است که تقاضا می‌شود تا شکست کامل کرونا این روند همچنان ادامه یابد.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول درخصوص آیین‌های عزاداری در این شهرستان گفت: در تاسوعا و عاشورای حسینی هیات‌هایی که تمایل به دسته‌گردانی دارند می‌توانند در محوطه اطراف هیات خود مشغول عزاداری شوند در غیر اینصورت در حالت سکون و در محل اصلی هیات می‌توانند عزاداری کنند.

وی افزود: روضه‌های خانگی را نیز درصورت رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، ضدعفونی سطوح و مکان مراسم و در صورت امکان در فضای باز می‌توان برگزار کرد.

فرهمندپور از مردم دعوت کرد هزینه نذورات خود را به موکب‌ها بدهند تا نسبت به پخت غذا با رعایت پروتکل‌ها اقدام شود.

برچسب‌ها سازمان تامین اجتماعی ویروس کرونا دزفول

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی ویروس کرونا دزفول سازمان تامین اجتماعی ویروس کرونا دزفول تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۵۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌رودخانه دز طغیان کرد + فیلم

دبی رودخانه دز با توجه به افزایش خروجی سد دز به بیش از ۸۰۰ مترمکعب بر ثانیه رسیده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دزفول، در پی بارش های اخیر سیل آسا در استان خوزستان و شهرستان دزفول باعث افزایش دبی رودخانه دز شد.

علیرضا خردمند فرماندار ویژه شهرستان دزفول در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در دزفول با بیان اینکه با توجه به تکمیل شدن ظرفیت سد دز، دبی خروجی  سد به 600 متر مکعب در ثانیه رسید، اظهار داشت: افزوده شدن آورد 200 مترمکعب در ثانیه آب در مسیر عبوری پایین دست سد دز، دبی عبوری از رودخانه دز در محدوده دزفول به 800 متر مکعب بر ثانیه خواهد رسید.

فرماندار ویژه دزفول گفت: دستور تعطیلی بوستان‌های ساحلی این شهر صادر و عملیات تخلیه خودروها از این بوستان‌ها نیز آغاز شده است.

وی از شهروندان خواست از نزدیک شدن به بستر رودخانه دز و حضور در پارک‌های ساحلی تا عادی شدن شرایط به طور جدی خودداری کنند.

فرماندار ویژه دزفول گفت: شرایط سد دز و دبی خروجی این سد به طور مستمر از طریق سازمان آب و برق خوزستان رصد و متناسب با آن تصمیمات لازم اتخاذ می‌شود.

به گزارش تسنیم، 175 میلیمتر بارندگی طی روزهای پنجشنبه و جمعه در شهرستان دزفول موجب آبگرفتگی شدید معابر و خسارت به زیرساخت‌های کشاورزی و عمرانی شهرستان دزفول شد.

.

انتهای پیام/735/.

دیگر خبرها

  • ۵.۶ میلیارد دلار ارز برای واردات تامین شد
  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشور‌های آفریقایی
  • کارکرد انتقادی فیلم‌های مستند کمرنگ شده است
  • کمک ۳۴۰ میلیارد ریالی خیرین البرزی در طرح پنجره‌های امید
  • (ویدئو) رودخانه دز طغیان کرد
  • دز طغیان کرد + ویدئو
  • ‌رودخانه دز طغیان کرد + فیلم
  • بدهی میلیاردی تامین اجتماعی به مراکز درمانی قزوین
  • جدیدترین خبر افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه امروز ۱۵ اردیبهشت