Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیث رضایی گفت: مشخص است که استقلال باید نگران شهرآورد باشد. پرسپولیس نه تنها نگران نیست بلکه با تمام وجود به زمین می‌رود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شیث رضایی زمانی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس بود. مدافعی که بدون بازی باشگاهی، به یک‌باره در اردوی تیم نوجوانان حاضر شد و پیراهن تیم ملی را پوشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در مورد تقابل استقلال و پرسپولیس در نیمه‌نهایی جام‌حذفی گفت:

«مشخص است که استقلال باید نگران این قرعه باشد. پرسپولیس نه تنها نگران نیست بلکه با تمام وجود به زمین می‌رود. بچه‌های ما با یک جام در هر فصل سیر نمی‌شوند. پارسال چه تیمی قهرمان جام‌حذفی شد؟ لیگ چطور؟ همان تیم، قهرمانی دوباره جام‌حذفی را هم از آن خود می‌کند.»

شیث اضافه کرد:

«من برای استقلالی‌ها کری می‌خوانم، اما همیشه برای این تیم احترام قائلم. آن‌ها بازیکنان خوبی دارند ولی اصلاً قبول نمی‌کنم که توانایی پیروزی مقابل پرسپولیس را داشته باشند. پرسپولیس فقط به یک شرط مقابل استقلال بازنده به رختکن برمی‌گردد و از جام حذفی حذف می‌شود که تمرکز لازم را در بازی نداشته باشد و اسیر اتفاقات شود. من بخشی از حرف‌های افشین پیروانی را قبول دارم. انصافاً یکسری پنالتی‌هایی که به سود استقلال اعلام شد، اصلاً پنالتی نبود. این حرف من نیست بلکه همه کارشناسان داوری هم تأیید کردند که داور دچار اشتباه شده است. اگر چنین مسائلی رقم نخورد، پرسپولیس استقلال را می‌برد و به فینال می‌رسد. در آن صورت هم، قطعاً قهرمان خواهد شد.»

شیث رضایی در پایان گفت:

«یحیی گل‌محمدی و تک‌تک بازیکنان پرسپولیس باید بمانند و حداقل یک جام دیگر بیاورند. این قهرمانی برای پرسپولیس دو جام در پی دارد؛ هم قهرمان جام‌حذفی می‌شوند و هم سوپرجام را از آن خود می‌کنند. به همین خاطر است که می‌گویم بازیکنان تیم باید با تمام تمرکزشان به زمین بروند و هواداران را خوشحال کنند. تیم ما کم و کسری ندارد؛ از خط دروازه و دفاع گرفته تا خط حمله، کاملاً آماده رقابت هستیم. امیدوارم بهترین اتفاق ممکن برای پرسپولیس رقم بخورد. در یک کلام، اصلاً نگران بازی با استقلال نیستم، چون می‌دانم چه تیمی برنده است.»

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس استقلال پرسپولیس شیث رضایی شیث رضایی جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۵۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل اول سپاهان به استقلال خوزستان + فیلم

مغانلو از روی پاس رضایی گل اول سپاهان را به ثمر رساند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال سپاهان و استقلال خوزستان در چارچوب دیدار هفته بیست‌وششم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۸:۱۰ _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه نقش‌جهان مقابل هم صف‌آرایی کردند.

ضدحمله تیم سپاهان منجر به خالی شدن دروازه استقلال خوزستان شد و پاس کاوه رضایی به شهریار مغانلو گل اول سپاهان را رقم زد.

گل اول سپاهان به استقلال خوزستان کد خبر 751205

دیگر خبرها

  • سلطانی: استقلال خوب است اما پرسپولیس قهرمان می‌شود
  • گل اول سپاهان به استقلال خوزستان + فیلم
  • بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه بازی حساس با نساجی
  • پرسپولیس تمدید با اوسمار را جدی گرفته است
  • سرخپوشان به دنبال بردن نساجی در شهر خسته/ استقلالی ها درصدد تثبیت صدرنشینی
  • خبر خوش برای نکونام و استقلالی‌ها در آستانه بازی با ذوب آهن
  • خبر خوش برای استقلالی‌ها در آستانه دیدار با ذوب‌آهن
  • پرسپولیس نباید امتیاز از دست بدهد/ اوسمار کیفیت خود را نشان دهد
  • داور دو بازی حساس پرسپولیس و استقلال + تاریخ و ساعت پخش
  • داور ۲ بازی حساس پرسپولیس و استقلال مشخص شد