Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@10:23:22 GMT

هت‌تریک سروش رفیعی برابر مهدی رحمتی

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۶۰۱۰

سروش رفیعی با گلزنی در بازی امشب برابر شهر خودرو توانست برابر سیدمهدی رحمتی هت‌تریک کند.

به گزارش “ورزش سه”، سپاهان در بازی امشب خود برابر شهر خودرو تا به الان با ۲ گل از حریف خود پیش افتاده و در آستانه کسب برد ارزشمند در کورس کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد.

 

اما گل دوم سپاهان در دیدار را سروش رفیعی به زیبایی وارد دروازه شهر خودرو کرد تا به رکورد رویایی برابر سیدمهدی رحمتی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با نفوذ به محوطه جریمه با شوت سنگینی از زاویه بسته اختلاف را به دو رساند تا شاگردان تکسیرا مقداری از فشار خارج شوند.

سروش رفیعی پیش از این نیز همراه با پیراهن تراکتور و پرسپولیس به مهدی رحمتی گل زده بود. در جریان برد ۳-۲ سرخ‌های تبریزی در لیگ شانزدهم و در ورزشگاه آزادی این هافبک خلاق با انجام یک دریبل زیبا در محوطه جریمه طاق دروازه رحمتی را فرو ریخت.

یک سال بعد نیز سروش رفیعی در جریان باخت ۳-۲ دربی توانست گل اول بازی را با ضربه‌ای فنی برای پرسپولیس به ثمر برساند تا اینگونه برابر رحمتی دبل کند.

 

 

هافبک خلاق حال حاضر سپاهان در چند فصل اخیر بیشتر در نقش گلساز ظاهر شده اما نشان داده به خوبی راه دروازه رحمتی را می‌شناسد و برابر هم‌تیمی سابق خود موفق بوده است. البته این دیدار به نوعی جنبه انتقامی برای رفیعی نیز داشت. او در نیم فصل اول عضو شهر خودرو بود و با جدایی از این تیم به سپاهان پیوست و حالا شب خوبی را پشت سر می‌گذارد.

فولادمبارکه سپاهان سروش رفیعی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان سروش رفیعی سروش رفیعی شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۶۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک هشتم جام حذفی| اعلام ترکیب پرسپولیس و آلومینیوم؛ نیمکت نشینی زننده سوپرگل به بیرانوند

آفتاب‌‌نیوز :

از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور، پرسپولیس از ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه امام خمینی (ره) میهمان آلومینیوم اراک است.

ترکیب پرسپولیس در این بازی به شرح زیر اعلام شد:

امیررضا رفیعی، گولسیانی، کنعانی زادگان، دانیال اسماعیلی فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، محمد خدابنده لو، مهدی ترابی، سروش رفیعی، اوستون اورونوف و عیسی آل کثیر

ترکیب آلومینیوم هم به شرح زیر است:

احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهانکهن، سید مهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی فرد، عارف حاجی عیدی، محمد امین کاظمیان، میلاد بدرقه و محمد مهدی لطفی

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • جام حذفی| گربه سیاه پرسپولیس را در اراک کُشت/ صعود رویایی آلومینیوم در بازی که 19 گل داشت!
  • حذف پرسپولیس با شکست برابر آلومینیوم در جشنواره گل‌‌های زیبا
  • شوک دوباره گربه‌سیاه به پرسپولیس!
  • دیدار آلومینیوم - پرسپولیس به وقت‌های اضافه کشیده شد + فیلم
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۱ پرسپولیس
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۰ پرسپولیس
  • یک هشتم جام حذفی| اعلام ترکیب پرسپولیس و آلومینیوم؛ نیمکت نشینی زننده سوپرگل به بیرانوند
  • اعلام ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم
  • ترکیب پرسپولیس در بازی حساس جام حذفی
  • فرم آماده سروش برای دفاع از قهرمانی‌های پرسپولیس