Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@00:50:09 GMT

تراکتور فاتح شهرآورد پرتنش تبریز

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۶۰۹۴

تراکتور فاتح شهرآورد پرتنش تبریز

دیدار تیم‌های فوتبال تراکتور و ماشین‌سازی تبریز در چارچوب هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر فومتبال ایران از ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه امشب در ورزشگاه یادگار امام تبریز به قضاوت حمید حاج ملک برگزار شد.

ساکت الهامی در این مسابقه رشید مظاهری، محمدرضا خانزاده، ایمان سلیمی، مهدی تیکدری، میثم تیموری(رضا اسدی دقیقه ۵۷)، اکبر ایمانی، سعید مهری(سبحان خاقانی دقیقه ۹۰+۵)، مسعود شجاعی(محمدرضا آزادی دقیقه ۷۰)، اشکان دژاگه، احسان حاج‌صفی و   ساسان انصاری را در ترکیب تراکتور قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سوی دیگر میدان، هومن افاضلی حامد لک، مسیح زاهدی، ادواردو دوسانتوس، فردین عابدینی، عزیز معبودی، میلاد نوری، سید محمد خرم‌الحسینی(علی آل‌کثیر دقیقه ۶۶)، قائم اسلامی‌خواه، فرید بهزادی‌کریمی، اتابک زارعی و بابک مرادی(محمد قادری دقیقه ۷۶) را برای ماشین‌سازی به میدان فرستاد.

دو تیم در حالی به مصاف هم رفتند که تراکتور در جایگاه سوم جدول لیگ برتر قرار دارد و برای کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا تلاش می‌کند و برای بدست آوردن این سهمیه به ۳ امتیاز دربی تبریز نیاز مبرم دارد اما در آن سوی میدان دیگر تیم تبریزی هم نمی‌خواهد بازنده باشد و تلاش می‌کند مثل دیدار رفت به پیروزی برسد تا از منطقه سقوط فاصله بگیرد.

نیمه نخست این مسابقه در حالی با تساوی بدون گل پایان یافت که دو تیم نتوانستند موقعیت خطرناک گلزنی روی دروازه یکدیگر خلق کنند و توپ بیشتر در میانه‌های میدان جریان داشت.

در نیمه دوم، تعویض‌های ساکت الهامی جواب داد و محمدرضا آزادی که در دقیقه ۷۰ به جای مسعود شجاعی به میدان آمده بود، پشت مدافعان ماشین سازی صاحب توپ شد و در یک موقعیت تک به تک، توپ را به رضا اسدی دیگر بازیکن تعویضی این تیم رساند تا او دروازه خالی ماشین سازی را باز کند و تراکتور را یک بر صفر پیش بیاندازد.

اما این پایان کار نبود و چهار دقیقه مانده به پایان مسابقه در دقیقه ۸۶، محمد قادری بازیکنی که به جای بابک مرادی به میدان آمده بود از سمت چپ زمین توپ را روی دروازه تراکتور ارسال کرد که فریدین عابدینی با ضربه سر موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند.

تراکتور که نمی‌خواست شانس کسب ۳ امتیاز این مسابقه را از دست بدهد در دقیقه ۸۸ و چهار دقیقه بعد از خوردن گل تساوی، باز هم روی عملکرد رضا اسدی و محمدرضا آزادی موفق به گلزنی شد. در این صحنه رضا اسدی توپ ارسالی روی دروازه ماشین سازی را با ضربه سر راهی دروازه ماشین سازی کرد که با دفع ناقص حامد لک توپ به محمدرضا آزادی رسید و او با یک شوت محکم توپ را به طاق دروازه ماشین سازی چسباند تا تراکتور ۲ بر یک پیش بیافتد.

در نهایت این مسابقه با نتیجه ۲ بر یک به سود تراکتورسازی تبریز پایان یافت که با این نتیجه تراکتور ۵۰ امتیازی شد و به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به استقلال در همان جایگاه سوم جدول ایستاد و ماشین سازی نیز ۲۸ امتیازی و با یک پله سقوط در جایگاه چهاردهم جدول قرار گرفت.

برچسب‌ها تراکتورسازی ماشین سازی تبریز لیگ برتر فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تراکتورسازی ماشین سازی تبریز لیگ برتر فوتبال تراکتورسازی ماشین سازی تبریز لیگ برتر فوتبال محمدرضا آزادی ماشین سازی رضا اسدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۶۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود شاگردان اوزونیدوس با برتری برابر فجر سپاسی

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های فجرسپاسی شیراز و گل گهرسیرجان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایران از ساعت ۱۸ روز جمعه برگزار شد که این دیدار در نهایت با برتری ۳ بر صفر گل‌گهر به پایان رسید.

در دقیقه ۱۴ سعید سحرخیزان با ضربه سر گل نخست تیمش را به ثمر رساند.

در دقیقه ۷۸ روبرتو تورس با شوتی زییا برای بار دوم دروازه تیم فجر سپاسی را باز کرد و در دقیقه ۸۶ نیز مسعود زائر کاظمینی گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

گل‌گهر با پیروزی مقابل فجرسپاسی شیراز به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور صعود کرد.

ترکیب اولیه دو تیم:

فجرسپاسی شیراز:

احمد محرابی، میثم مرادی، آرام عباسی، شاهین طاهرخانی، علی فتحی، علی نجفی، سعید زارع، حمید ملکی، محمدرضا فلاحیان، محسن سیفی و عباس بوعذار/ سرمربی:مهدی رجب‌زاده

گل‌گهر سیرجان:

محمدرضا اخباری، ابولفضل رزاق‌پور، علیرضا علیزاده، بهنام برزای، علیرضا کوشکی، مهدی تیکدری، سعید سحرخیزان، روبرتو تورس، سامان فلاح، قائم اسلامی خواه و بایناما

سرمربی: ماریوس اوزونیدوس

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ستاره جوان استقلال را از برزخ خارج کنید!
  • (ویدئو) تراکتور در ضربات پنالتی ذوب آهن را حذف کرد
  • انتقام تراکتور از سبز پوشان اصفهان
  • انتقام تراکتور از ذوب آهن و صعود در جام حذفی با ضربات پنالتی
  • تراکتور از ذوب آهن انتقام گرفت/ صعود سرخ های تبریز به یک چهارم
  • تراکتور از ذوب‌آهن انتقام گرفت
  • جام حذفی؛ شکست فجر در حضور ۱٠ هزار تماشاگر 
  • صعود شاگردان اوزونیدوس با برتری برابر فجر سپاسی
  • تساوی تراکتور و ذوب آهن درپایان ۹۰ دقیقه/حملات سرخ ها نتیجه نداشت
  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر