Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- در اوایل نیمه دوم در صحنه‌ای مشکوک سید محمدرضا حسینی در محوطه جریمه شهر خودرو سرنگون شد که داور اعتقادی به پنالتی نداشت. پس از این صحنه تکسیرا، سرمربی سپاهان و کادر فنی این تیم به شدت به عملکرد داور در این صحنه اعتراض کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان ، تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و شهر خودرو مشهد در دیداری حساس از هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند که حواشی این دیدار به شرح زیر است:

در اوایل نیمه دوم در صحنه‌ای مشکوک سید محمدرضا حسینی در محوطه جریمه شهر خودرو سرنگون شد که داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 پس از این صحنه تکسیرا، سرمربی سپاهان و کادر فنی این تیم به شدت به عملکرد داور در این صحنه اعتراض کردند.

در دقیقه 60 این دیدار سید محمد کریمی به جای امید نورافکن وارد زمین مسابقه شد.

سروش رفیعی پس از به ثمر رساندن گل دوم سپاهان خوشحالی نکرد. این بازیکن نیم فصل نخست رقابت‌ها را در شهر خودرو توپ می‌زد.

اصفهان| سپاهان 2 – شهر خودرو صفر/ زنده شدن امیدهای سپاهان برای کسب سهیمه آسیایی با تکسیرا اصفهان| تساوی سپاهان و شهر خودرو در پایان نیمه نخست اصفهان| ترکیب شهر خودرو برابر سپاهان اعلام شد

6 دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم این دیدار اعلام شد.

سروش رفیعی پس از تعویض با سهراب بختیاری‌زاده سرمربی تیم شهر خودرو خوش و بش کرد.

در پایان دیدار صدای هواداران سپاهان از بلندگوهای ورزشگاه پخش شد و به نوعی کانون هواداران سپاهان به نمایندگی از هواداران این تیم از طلایی‌پوشان تشکر کرد.

این دیدار با نتیجه 2 بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید.

انتهای پیام/172/ف

R7618/P/S6,51/CT11 بیشتر بخوانید... اصفهان| سپاهان ۲ – شهر خودرو صفر/ زنده شدن امیدهای سپاهان برای کسب سهیمه آسیایی با تکسیرا اصفهان| تساوی سپاهان و شهر خودرو در پایان نیمه نخست اصفهان| ترکیب سپاهان برابر شهر خودرو اعلام شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... اصفهان| سپاهان ۲ – شهر خودرو صفر/ زنده شدن امیدهای سپاهان برای کسب سهیمه آسیایی با تکسیرا اصفهان| تساوی سپاهان و شهر خودرو در پایان نیمه نخست اصفهان| ترکیب سپاهان برابر شهر خودرو اعلام شد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ امام جمعه اصفهان: برای برگزاری عزاداری ماه محرم احساسی عمل نکنیم/ اگر جان انسانی را به خطر بیندازیم ‌عزاداری جایز نیست + فیلم ۲ دستگیری سارق کودک‌ربا در گیلان؛ حال عمومی کودک خوب است ۳ برگزاری مراسمات ماه محرم ‌با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی / تقویت نهاد نماز جمعه طبق سیاست رهبر معظم انقلاب ‌ ۴ خطر ابتلا به کرونا در کودکان همچنان ادامه دارد/ علائم بیماری کرونا در کودکان را بشناسید ۵ اصفهان| ترکیب سپاهان برابر شهر خودرو اعلام شد ۶ روایت رئیس‌کل دادگستری گلستان از برخورد با چند مدیر متخلف/ حیاط خلوت برخی‌ در استان خراب شد ۷ ترکیب تراکتور برای دیدار با ماشین‌سازی مشخص شد ۸ آزاده اهوازی: بعثی‌ها برای اسرای ایرانی تونل وحشت برپا می‌کردند مهمترین اخبار استانها برگزاری مراسمات ماه محرم ‌با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی / تقویت نهاد نماز جمعه طبق سیاست رهبر معظم انقلاب ‌ روایت رئیس‌کل دادگستری گلستان از برخورد با چند مدیر متخلف/ حیاط خلوت برخی‌ در استان خراب شد مردم تاثیر ارز ۴۲۰۰ تومانی را در زندگی خود حس نکردند وداع با نخستین امام جمعه بیرجند / پیکر آیت الله ربانی به زادگاهش روستای مهمویی منتقل شد مهمترین اخبار تسنیم مکانیزم ماشه یا مکانیزم مذاکره؟/ آیا شکست آمریکا در شورای امنیت مرهون اروپایی‌ها بود؟ ظریف: شکست فلاکت‌بار آمریکا در شورای امنیت با فضاسازی جبران نمی‌شود گزارش| انزوا و مرگِ خفت‌بار؛ سرنوشت سازشکاران جهان عرب با اسرائیل چه شد؟ سناتور آمریکایی: در شورای امنیت شکست نخوردیم، تار و مار شدیم جدول لیگ برتر فوتبال در پایان هفته بیست‌ونهم؛ استقلال و تراکتور به آسیا نزدیک شدند، شاگردان فعلی و سابق افاضلی به سقوط درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهر خودرو اعلام شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۶۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض سریع آلومینیوم: قبل از گل پرسپولیس خطا شد

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که پرسپولیس با دو گل نیمه اول دیدار با آلومینیوم را در اراک به سود خود خاتمه داد، مسئولان باشگاه میزبان اعتقاد دارند قبل از گل اول روی مهران موسوی خطا شده است.

باشگاه آلومینیوم در بین دو نیمه دیدار با پرسپولیس با انتشار ویدئویی از چند ثانیه قبل از گل اول نوشت: «اقدام عجیب داور در عدم اعلام خطا بر روی سید مهران موسوی قبل از گل پرسپولیس».

اراکی‌ها اعتقاد دارند که اورونوف قبل از حمله به سمت دروازه آلومینیوم اراک با خطا موسوی را متوقف کرده و توانست در موقعیتی ایده‌آل قرار بگیرد و برای تیمش گل بزند.

باید دید نظر کارشناسان داوری درباره صحنه مشکوک نیمه اول دیدار آلومینیوم و پرسپولیس چیست.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • اضافه شدن ۲۹ نفر به کادر دادگستری فلاورجان
  • کدام کتاب «سروش صحت» باعث صف طولانی در اصفهان شد؟
  • بازتاب پیروزی سپاهان در جام حذفی توسط سایت پرتغالی
  • (ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • کارشناس داوری تایید کرد؛ گل اورونوف به آلومینیوم خطا بود!
  • تعویض بازیساز پرسپولیس در ابتدای نیمه دوم
  • گل پرسپولیس خطا بود!
  • اعتراض سریع آلومینیوم: قبل از گل پرسپولیس خطا شد