Web Analytics Made Easy - Statcounter

استقلال چندین بار برای عزت‌اللهی پیغام فرستاده است اما وی علاقه‌ای ندارد که فعلا در تیم‌های ایرانی بازی کند و همچنان به دنبال این است که فوتبالش را در خارج از کشور ادامه دهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سعید عزت‌اللهی بعد از یک فصل حضور قرضی در یوپن بلژیک باید به تیم روستوف بازگردد. در حال حاضر هم ملی‌پوش فوتبال ایران در انزلی حضور دارد و با تیم ملوان این شهر تمرین می‌کند تا آمادگی اش را از دست ندهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با وجود اینکه همچنان با روستوف قرارداد دارد، اما ظاهرا علاقه‌ای به ادامه حضور در این تیم روسی ندارد و در حال بررسی پیشنهادات موجود و از طرفی منتظر پیشنهادات بهتر است تا تصمیم نهایی را برای ادامه فوتبالش بگیرد.

از سوی دیگر استقلال چندین بار برای سعید عزت‌اللهی پیغام فرستاده است اما وی علاقه‌ای ندارد که فعلا در تیم‌های ایرانی بازی کند و همچنان به دنبال این است که فوتبالش را در خارج از کشور ادامه دهد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: روستوف سعید عزت اللهی استقلال تیم ملی روستوف سعید عزت اللهی عزت اللهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۶۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، محمدجواد حسین هافبک خلاق تیم فوتبال سپاهان که دوران طولانی دور از میادین بود در تمرین امروز سپاهان شرکت کرد و کار با توپ را دنبال کرد.

هافبک جوان سپاهان در بازی با نساجی در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفت و در بازی مقابل ملوان به میدان نرفت، اما با توجه به اینکه در تمرین سپاهان حاضر شد شانس بالایی برای حضور مقابل استقلال ملاثانی خواهد داشت.

حسین‌نژاد در اولین بازی مرحله حذفی مقابل شمس‌آذر هم غایب بود و برای این تیم بازی نکرد و این اولین حضور احتمالی او با پیراهن سپاهان در جام حذفی خواهد بود.

آخرین بازی که حسین‌نژاد با پیراهن این تیم گلزنی کرد، مقابل آلمالیق بود و پس از آن هفته‌های طولانی در گلزنی ناموفق بوده است و امیدوار است در این مسابقه به ناکامی خود پایان دهد.

دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و سپاهان جمعه، 7 اردیبهشت، در ورزشگاه بهنام محمدی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مالک جدید استقلال این فوق ستاره را می‌خرد؟
  • خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!
  • اولین خرید استقلال در فصل جدید؛ ستاره بزرگ چراغ سبز نشان داد
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)
  • روز‌های شیرین ستاره‌ای که با استقلال فسخ کرده بود!
  • تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش
  • ستاره سیتی دیوانه انتقال به بارسلونا
  • شگفتی بزرگ؛ الهلال حذف شد | فینال آسیا و رویای ستاره پنجم بر باد رفت
  • شاگردان نکونام میزبان یک استقلالی متفاوت (عکس)