Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقامات رژیم صهیونیستی اعلام کردند که از امروز صبح بالون‌های آتش‌زا که از نوار غزه به سوی شهرک‌های صهیونیستی رها می‌شوند باعث بروز دست کم 19 آتش‌سوزی جدید در جنوب سرزمین‌های اشغالی شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سازمان آتش‌نشانی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از صبح امروز بالن‌های آتش‌زا که از نوار غزه ارسال می‌شود باعث بروز دست کم 19 آتش‌سوزی جدید در جنوب سرزمین‌های اشغالی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  این دهمین روز پیاپی است که در جنوب سرزمین‌های اشغالی آتش‌سوزی گزارش می‌شود که طی آن زمین‌های کشاورزی در این مناطق طعمه آتش می‌شوند.   این بالن‌های آتش زا که گاهی اوقات مواد منفجره حمل می‌کنند طی هفته گذشته باعث بروز بیش از 100 آتش سوزی شده است.     رژیم صهیونیستی که در برابر بالن‌های آتش‌زای فلسطینیان عاجز مانده، طی 4 روز گذشته چند بار نوار غزه را بمباران کرده است.   این رژیم همچنین در راستای تشدید فشارها علیه فلسطینیان، ورود تمامی کالاها به جز غذا و برخی اقلام دیگر به نوار غزه را ممنوع کرده است.

منبع: دانا

کلیدواژه: جنوب سرزمین های اشغالی آتش سوزی نوار غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۶۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی مقاومت به پایگاه نظامیان صهیونیست در جنوب لبنان

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که سه موشک از جنوب لبنان به پایگاه اسرائیلی رویسات العلم در شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است.   همچنین یک هدف نظامی در شهرک صهیونیست نشین المطله واقع در شمال فلسطین اشغالی در کمین نیروهای مقاومت اسلامی لبنان مورد اصابت قرار گرفته است.   در همین رابطه یک مقام صهیونیستی اعلام کرده است که حزب الله لبنان ۱۵۰ هزار فروند از انواع موشک‌ها را در اختیار دارد که بُرد آنها به همه نقاط فلسطین اشغالی می‌رسد.   گروه‌های مقاومت لبنان و فلسطین در چندماه گذشته و در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و به خاک و خون کشیده شدن شمار زیادی از فلسطینی‌ها در این منطقه، مواضع نظامی این رژیم را هدف قرار داده‌اند؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک نشین به خصوص در مناطق شمالی اراضی اشغالی شده است و تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرزهای لبنان خارج شده‌اند.   طبق گزارش رسانه‌ها، از اکتبر گذشته تاکنون (۱۵ مهرماه ۱۴۰۲)، حدود ۶۰ هزار صهیونیست ساکن این مناطق از بیم حملات حزب‌الله لبنان آواره شده‌اند و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی از رویارویی جدی با آنان هراس دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گردان‌های «المجاهدین» سدیروت اشغالی را راکت‌باران کرد
  • هلاکت یک صهیونیست در حملات حزب الله لبنان
  • حمله موشکی مقاومت به پایگاه نظامیان صهیونیست در جنوب لبنان
  • عفو بین‌الملل خواستار ورود بازرسان به نوار غزه شد
  • حزب‌ الله لبنان «رویسات العلم» را هدف قرار داد
  • حزب‌الله لبنان «رویسات العلم» را هدف قرار داد
  • رئیسی: رژیم صهیونیستی باید از سرزمین‌های اشغالی اخراج و مجازات شود
  • تعداد قربانیان جنگ غزه از ۳۴ هزار نفر گذشت
  • حمایت از رژیم صهیونیستی برای حکومت اردن امری حیاتی است 
  • حمله حزب‌الله لبنان به نظامیان و مرکز‌های نظامی صهیونیستی