Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید نامجو مطلق  در نشست خبری پس از پایان دیدار تیم های فوتبال استقلال و پیکان که در چارچوب هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران برگزار شد و با تساوی یک بر یک پایان یافت اظهار کرد: قبل از هر چیز باید بگویم که به دشواری این مسابقه از قبل واقف بودیم و می‌دانستیم پیکان به خاطر شرایط جدول نیاز به کسب امتیاز دارد و به همین خاطر با یک سیستم دفاعی وارد میدان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین پیش‌بینی این شرایط را کرده بودیم و تمام برنامه‌ریزی‌هایب لازم را انجام داده بودیم.

مربی تیم فوتبال استقلال تهران افزود: در ۲۰ دقیقه نخست مسابقه شرایط خوبی نداشتیم اما به مرور بهتر شدیم. متاسفانه زمان بدی گل خوردیم و شیرازه تیم به هم خورد اما خوشبختانه بعد از آن به بازی برگشتیم و توانستیم در نیمه نخست نتیجه را به تساوی بکشانیم و در نیمه دوم با توجه به اینکه نیاز به برد داشتیم تا نایب قهرمانی خود را قطعی کنیم با میل به پیروزی وارد زمین شدیم.

نامجو مطلق اضافه کرد: می‌دانستیم پیکان لایه‌های دفاعی زیادی را تدارک می‌بیند و با تعداد نفر زیادی دفاع می کند و گل زدن مشکل می شود کما اینکه تیم پیکان ۵ بازی قبلی خود را بدون شکست و دریافت گل پشت سر گذاشته بود. با توجه به این شرایط سعی کردیم لایه های دفاعی را باز کنیم و چند موقعیت نیز بدست آوردیم اما متاسفانه استفاده نکردیم.

مربی استقلال گفت: با توجه به شرایط جدول در مسابقه آینده مقابل شاهین شهرداری بوشهر محکوم به پیروزی هستیم و ان‌شاالله به هدف خود می‌رسیم.

وی در پاسخ به سوال مبنی بر خستگی بازیکنان استقلال و مناسب نبودن شرایط آنها از نظر بدنی اظهار کرد: فشردگی بازی‌ها و اینکه در جام حذفی هم بازی کردیم طبیعی است که به بازیکنان فشار وارد می کند و  موجب خستگی می‌شود اما بیشتر از اینکه از نظر بدنی مشکل داشته باشیم به خاطر نوع و شرایط بازی تیم پیکان، موقعیت‌های کمتری بدست آوردیم و به راحتی نمی‌توانستیم پشت دفاع پیکان صاحب توپ شویم و این به خاطر فشردگی خط دفاع پیکان بود به طوری که گاهی اوقات با ۶ بازیکن دفاع می‌کردند.

نامجو مطلق ادامه داد: خوشبختانه از این مسابقه یک امتیاز گرفتیم اما می‌توانستیم پیروز میدان باشیم.  

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره ناراحتی وریا غفوری از تعویض گفت: غفوری از شرایط بازی تیم یک مقدار گله داشت و از قبل از این مسابقه نیز قدری احساس درد می کرد و دنبال این بودیم که یک بازی به او استراحت بدهیم اما با توجه به اینکه در این مسابقه نیاز به ۳ امتیاز داشتیم از او و شیخ دیاباته استفاده کردیم و مشکل دیگری نیست و وریا نیز از نتیجه حاصله ناراحت بود نه تعویض.

مربی استقلال تهران درباره میزان شانس استقلال برای نایب قهرمانی در لیگ برتر اظهار کرد: به طور قطع بیشترین شانس را داریم و همین الان نیز در جدول دوم هستیم و تفاضل گل بهتری نسبت به تراکتور داریم. در هفته آخر تراکتور با فولاد که این تیم نیز برای سهمیه می‌جنگد مسابقه دارد و ما اگر دیدار آخر برابر شاهین شهرداری بوشهر را ببریم دیگر نیازی به هیچ نتیجه‌ای نداریم.

برچسب‌ها باشگاه استقلال تیم فوتبال پیکان لیگ برتر فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه استقلال تیم فوتبال پیکان لیگ برتر فوتبال باشگاه استقلال تیم فوتبال پیکان لیگ برتر فوتبال نامجو مطلق تیم پیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۶۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شغل جدید وریا غفوری مشخص شد

کاپیتان سابق استقلال، به زودی کافه خود را افتتاح می‌کند.

این روز‌ها بسیاری از فوتبالیست‌ها کنار شغل اصلی خود، به اداره کافه یا رستوران هم مشغول هستند. وریا غفوری پس از اعلام بازنشستگی، تصمیم گرفته کافه خود را افتتاح کند و ظاهرا فعلا قصدی برای بازگشت به فوتبال ندارد.

وریا غفوری با انتشار یک استوری اینستاگرامی از افتتاح "کافه وریا" خبر داد.

منبع: خبرآنلاین

tags # وریا غفوری ، استقلال سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • خط و نشان بازیکن سرشناس ملاثانی برای سپاهان
  • هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • شکست استقلال در یک بازی دوستانه
  • شغل جدید وریا غفوری مشخص شد
  • برنامه استقلال برای فتح قلعه یادگار/ نکونام در تعطیلات مشکل تعویض‌ها را حل می‌کند
  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • ناگفته های خسرو حیدری از دربی جام حذفی