Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی دستگاه های اجرایی راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده ای و شرکت شهرک های صنعتی ایلام در اطلاعیه مشترکی ادعاهای مطرح شده از سوی برخی کانال های تلگرامی نسبت به استاندار ایلام، نزدیکان، مشاور و منصوبان وی را تکذیب کردند.

به گزارش ایسنا؛ در این اطلاعیه که نسخه ای از آن در اختیار خبرگزاری ایسنا، قرار گرفته، تاکید شده است: هیچگونه دخالت، فشار و یا سفارشی از سوی قاسم سلیمانی دشتکی برای واگذاری قراردادها به نزدیکان وی صورت نگرفته و هیچگونه قراردادی نیز با نزدیکان وی منعقد نشده است و ادعاهای مطرح شده توسط این کانال های تلگرامی قویا تکذیب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این بیانیه آمده است: استاندار ایلام از ابتدای قبول مسوولیت در استان همواره پشتیبان رسانه ها، خبرنگاران و فعالان رسانه ای بوده اند اما نشر اکاذیب، تشویش اذهان عمومی و نشر اتهامات بی اساس در فضای مجازی و هتک آبروی مؤمنان مساله ای است که در قاموس هیچکدام از اهالی رسانه استان نمی گنجد لذا با توجه به موارد فوق الذکر حق پیگیری برای دستگاه های مربوطه در مراجع ذیصلاح قضایی محفوظ است.

در روزهای اخیر برخی کانال های تلگرامی از واگذاری ۲ امتیاز بزرگ در شهرستان دره شهر به فرزندان و اطرافیان استاندار ایلام خبر داده بود.

لینک کوتاه: asriran.com/0037B9

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: استاندار ایلام کانال های تلگرامی استاندار ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۶۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ رسانه جدید به جمع پایگاه‌های خبری ایلام پیوستند

منصور محبی معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام اظهار کرد: این رسانه‌ها که به صورت الکترونیکی و مکتوب فعالیت دارند با دریافت مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به طور رسمی فعالیت خبری خود را آغاز کرده اند.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد ۶ رسانه پایگاه خبری هستند، ادامه داد: مابقی این رسانه‌ها شامل یک ماهنامه، ۲فصلنامه و یک مورد نیز روزنامه است.

به گفته معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام، علاوه بر این هم اینک ۳۰ درخواست صدور مجوز برای فعالیت رسانه‌ای ثبت و در نوبت دریافت مجوز است.

محبی تاکید کرد: در حال حاضر ۲۶۰ رسانه دارای مجوز شامل ۶۸ پایگاه خبری، ۳۲ نشریه چاپی، ۴۱ رسانه غیر برخط، نمایندگی ۱۰ خبرگزاری و نمایندگی ۱۰۹ روزنامه سراسری در استان فعالیت دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • حل معضل پسماند در استان نیازمند هم افزایی مردم و مسئولان مرتبط است
  • پرداخت مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره/ بی‌توجهی در حوزه پسماند زیبنده استان ایلام نیست
  • ۱۰ رسانه جدید به جمع پایگاه‌های خبری ایلام پیوستند
  • انتظارات ایلام از سازمان مدیریت بحران
  • تکذیب خروج نظامیان ایران از سوریه
  • خروج مستشاران ایران از سوریه از سوی یک مقام محور مقاومت تکذیب شد
  • اختصاص ۴۲۰ میلیارد ریال برای زیرساخت‌های بازارچه های مرزی ایلام
  • تکذیب خروج مستشاران ایران از سوریه
  • بازداشت ۱۸ کلاهبردار کنکوری / فروش سوالات در ۲۰ کانال و گروه تلگرامی و صفحه اینستاگرامی
  • وزش باد شدید در ایلام، موجب شکستن درختان شد (فیلم)