Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود فکری سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره تساوی بدون گل این تیم برابر تیم ذوب‌آهن اصفهان اظهار کرد: در ابتدا جا دارد به بازیکنانم خسته نباشید بگویم چرا که آن‌ها در این بازی هم با همه وجود بازی کردند. ما نفرات کم داریم، شاید ۱۱، ۱۲ بازیکن با تجربه داشته باشیم و بقیه بازیکنان جوان و آینده‌دار هستند، اما در این بازی‌ها نمی‌شود ریسک و از آن‌ها استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان ما با تمام وجود بازی می‌کنند و نتایجی که کسب می‌کنند جای تشکر و قدردانی دارد.

او افزود: بازی خوب و شطرنجی بود! به هر حال تیم ذوب‌آهن به دنبال یک امتیاز بود تا جایگاهش را بهتر کند و همین موضوع باعث شد که این تیم اصفهانی فقط به ضربات ایستگاهی فکر کند. البته ما هم در وهله اول به فکر گل نخوردن و بعد به دنبال گلزنی بودیم. در نیمه اول هم به گل رسیدیم، اما متأسفانه آفساید بود. در مجموع بازی خوبی و بیشتر در میانه زمین در جریان بود. در دقایق آخر یک اشتباه انجام دادیم که توپ به حریف رسید و همان موقعیت تبدیل به ۲ موقعیت برای حریف شد که خوشبختانه دروازه ما بسته ماند.

حدادی فر بزرگی خود را در این بازی نشان داد 

سرمربی نساجی بیان کرد: تیم ذوب‌آهن به دنبال برد بود و در یک صحنه یکی از بازیکنان ما دچار مصدومیت شد و حدادی‌فر بازیکن حریف در آن صحنه توپ را به بیرون زد که بزرگی خودش را نشان داد و  از او تشکر می‌کنم. شاید آن صحنه تبدیل به موقعیت گلزنی می‌شد، اما فکر می‌کنم زیبایی فوتبال به این مسائل است و باید آن‌ها را یاد بگیریم. امیدوارم فوتبال ما از این بازیکنان زیاد داشته باشد. از تیم داوری تشکر می‌کنم که قضاوت خوبی داشتند.

فکری درباره اینکه لوکا بوناچیچ از داوری انتقاد کرده است، گفت: من زیاد عادت ندارم درباره صحبت‌های مربیان دیگر حرف بزنم و جواب بدهم. بار‌ها گفته‌ایم که ما هم از چمن ناراحتیم و دل خوشی نداریم، اما درباره داوری فکر می‌کنم بی‌انصافی باشد. شاید در یک صحنه حتی می‌توانست به نفع ما خطای پنالتی بگیرد. در مجموع داوری خوب کار کرد. اگر اشتباهی بوده ما باید بپذیریم و کمک کنیم داوران جوانان‌مان در فضای خوب و آرامش سوت بزنند تا در مجموع هم فوتبال ما باعث افتخار کشور شود و هم داوری‌مان در آسیا موفق باشد.

او در پایان درباره اینکه این بازی آخرین دیدار نساجی در قائمشهر در فصل جاری بوده است، بیان کرد: جا دارد از همه عواملی که در برگزاری مسابقات کمک کردند و از هواداران خوب‌مان که در نیم‌فصل اول کنار تیم بودند تشکر کنم. آن‌ها خوب حمایت می‌کنند و شاید جو بدی را برای حریف‌مان به وجود می‌آورند که از آن‌ها تشکر می‌کنم. از نیروی انتظامی، هیئت فوتبال و یگان ویژه و سازمان لیگ با همه وجود تشکر می‌کنم و آرزوی سلامتی همه عزیزان را دارم.

بیشتر بخوانید

نساجی مازندران صفر - ذوب آهن صفر/ ادامه شکست ناپذیری شاگردان فکری

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال نساجی مازندران تیم فوتبال ذوب آهن لیگ برتر فوتبال محمود فکری تشکر می کنم ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۶۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست رسمی استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان

آفتاب‌‌نیوز :

باشگاه استقلال خوزستان با ارسال نامه‌ای به رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران، درخواست کرد که داور دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل سپاهان اصفهان تغییر کند.

کمیته داوران فدراسیون فوتبال، حسن اکرمی را به‌عنوان داور دیدار سپاهان - استقلال خوزستان انتخاب کرده که این مسئله مورد اعتراض آبی‌های اهوازی قرار گرفته است.

سپاهان و استقلال خوزستان از ساعت ۱۸:۱۰ روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • یوسفی: پرسپولیس مقابل نساجی لیاقت پیروزی نداشت/تیم اوسمار باید کاملا به نتایج استقلال بی توجه باشد
  • نظر کارشناس داوری در مورد صحنه‌های دیدار استقلال/ یک پنالتی گم شد
  • اعتراض پیکان به داور دیدار با آلومینیوم
  • دیدگاه کارشناس در مورد قضاوت بنیادی فر در بازی نساجی و پرسپولیس
  • تعیین نتایج قبل از برگزاری مسابقات در سطوح پایه فوتبال!
  • پرسپولیس ۵ بازی با نساجی، ۵ برد و ۱۵ گل زده
  • درخواست رسمی استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • پرسپولیس 5 بازی با نساجی، 5 برد و 15 گل زده
  • به دلیل اتهام جنجالی: شکایت فارست از گری نویل
  • پنالتی مشکوک آرسنال: درست مثل ال‌کلاسیکو (عکس)