Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی ماشین سازی، علی اکبرزاده با بیان اینکه خوشبختانه وضعیت عمومی مدیر تیم فوتبال ماشین سازی رو به بهبود است، افزود: ما به همراه مدیرعامل باشگاه، پزشک تیم و جمعی از اعضای کادرفنی و بازیکنان در بیمارستان حضور داریم و به لطف خدا حال عمومی سید محمد علوی خوب و هوشیاری کاملی دارند و ان شاالله پس از نهایی شدن آزمایشات و تایید پزشکان از بیمارستان مرخص می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی و رسانه باشگاه ماشین سازی ضمن تشکر و قدردانی از عموم فوتبال دوستان، هواداران و پیشکسوتان بابت پیگیری حال و حضور در بیمارستان بیان داشت: از تک تک این عزیزان کمال تشکر را داریم و همانگونه که گفته شد خوشبختانه وضعیت علوی رو به بهبود است و اطلاع رسانی تکمیلی در این خصوص متعاقبا از طریق باشگاه انجام می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال ماشین سازی لیگ برتر فوتبال ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۷۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تند مدیر روابط عمومی بانک مرکزی به انتقاد میرسلیم

به گزارش تابناک اقتصادی؛ مصطفی میرسلیم نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس‌کل بانک مرکزی، اگر نمی‌توانند ارزش پول ملی را حفظ کنند، امضایشان را از روی اسکناس‌ها بردارند چون با کاغذ پاره فرقی ندارد.»

انتقادی که با پاسخ سریع از سوی بانک مرکزی همراه شد؛ قمری‌وفا مدیر روابط عمومی بانک مرکزی در گفت‌وگو با تسنیم و در واکنش به اظهارات اخیر میرسلیم گفت: عقل سلیم حکم می‌کند انسان قبل از گفتار و نوشتار، کمی فکر کند!

 

دیگر خبرها

  • رهبر انقلاب: در مسئله آموزش و پرورش مشکلات مادی، معیشتی، کاری و فضای آموزشی داریم
  • رهبر انقلاب: تشکر از معلم برای توجه دادن افکار عمومی به اهمیت معلم است
  • توضیحات پلیس برای عدم شماره‌گذاری تاکسی‌های برقی و ون‌ها
  • تمام خدمه کشتی پرتغالی توقیف‌شده در سلامت کامل هستند
  • تمام خدمه کشتی پرتقالی توقیف‌شده MCS در سلامت کامل هستند
  • پیام تقدیر وحید شمسایی پس از قهرمانی در جام ملت‌ های آسیا
  • خدمه کشتی پرتغالی در سلامت کامل هستند
  • خدمه کشتی کانتینری توقیف شده MCS Aries در سلامت کامل هستند
  • خدمه کشتی کانتینری توقیف شده «MCS Aries» در سلامت کامل هستند
  • واکنش تند مدیر روابط عمومی بانک مرکزی به انتقاد میرسلیم