Web Analytics Made Easy - Statcounter

پورتلند تریل بلیزرز سید هشتم کنفرانس غرب NBA را کسب کرد و در پلی آف برابر لس آنجلس لیکرز قرار خواهد گرفت.

در مینی تورنومنتی که برای تعیین سرنوشت سید هشتم کنفرانس غرب NBA در نظر گرفته شده بود، پورتلند تریل بلیزرز موفق شد در دیداری نزدیک با نتیجه 126-122 از سد ممفیس گریزلیز عبور کند.

به گزارش طرفداری، ممفیس گریزلیز این فرصت را داشت تا با پیروزی در این دیدار، کار را به بازی دوم بکشاند اما پورتلند تریل بلیزرز با درخشش ستاره خود اجازه نداد کار به فرداشب بکشد و سهمیه هشتم کنفرانس غرب را قطعی کرد تا در مرحله نخست پلی آف غرب برابر تیم اول یعنی لس آنجلس لیکرز قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چهارمین پیروزی پیاپی پورتلند به هیچ وجه آسان به دست نیامد و ممفیس با تمام توان در این دیدار ظاهر شد.

دیمین لیلارد در این دیدار با 31 امتیاز و 10 اسیست بهترین بازیکن تیمش بود. سی جی مک کالم هم با کسب 29 امتیاز، نقش مهمی در پیروزی تیمش داشت. 14 امتیاز از این 29 امتیاز مک کالم در کوارتر چهارم ثبت شد که شامل دو پرتاب کلیدی موفق از مقابل جا مورنت در دقایق انتهایی می شود. یوسف نرکیج که قبل از این مسابقه مادربزرگ خود را از دست داده بود، 22 امتیاز و 21 ریباند داشت و کارملو آنتونی هم با 21 امتیاز به کار خود در این دیدار پایان داد.

برای ممفیس هم جا مورنت با وجود کسب 35 امتیاز و 8 اسیست نتوانست مانع از شکست تیمش شود. یوناس ولنچیونس هم 22 امتیاز و 16 ریباند داشت. همچنین دیلن بروکس و برندان کلارک نیز هرکدام 20 امتیاز کسب کردند. اما پورتلند حالا در حالی به مصاف لیکرز خواهد رفت که در فصل عادی برابر این تیم متحمل دو شکست شده بود و تنها یک پیروزی کسب کرد. جیسن کید، کمک مربی فرانک ووگل در لیکرز از نزدیک این مسابقه را تماشا کرد.

نتیجه بازی تیم کوارتر اول کوارتر دوم کوارتر سوم کوارتر چهارم مجموع پورتلند تریل بلیزرز 31 27 31 37 126 ممفیس گریزلیز 19 33 42 28 122 آمار بازی تیم پرتاب منطقه‌ای پرتاب سه امتیازی پرتاب آزاد ریباند اسیست بلاک توپ‌ربایی ترن اور پورتلند تریل بلیزرز 45.2% 37.5%

85.4%

39 20 7 12 13 ممفیس گریزلیز 48.9% 56.0% 81.8% 49 30 6 5 18 روند بازی

اضافه خواهد شد...

بهترین بازیکنان دو تیم

اضافه خواهد شد...

خلاصه بازی  به زودی... بیشتر بخوانید: هر آنچه باید از نقل و انتقالات و پروسه جذب بازیکن در NBA بدانید؛ از ترید و فری ایجنسی تا بای اوت و ویو! بسکتبال NBA | بازی های پلی آف فصل 2019/20 مشخص شدند؛ رویارویی راسل وستبروک و کریس پال مقابل تیم های سابق شان راسل وستبروک اولین بازی هیوستون راکتس در پلی آف NBA را از دست داد مصدومیت راجان راندو بهبود یافته و این بازیکن لس آنجلس لیکرز را در پلی آف NBA همراهی خواهد کرد بررسی بازی های 14 آگوست 2020 لیگ NBA / پیروزی فیلادلفیا سونی سیکسرز برابر هیوستون راکتس، حسن ختام فصل عادی بازیکنان مورد علاقه ستارگان NBA در کودکی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پورتلند تریل بلیزرز ممفیس گریزلیز پلی آف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۷۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!

منچستریونایتد در ادامه نتایج ضعیف خود، نتوانست تیم رده نوزدهمی برنلی را هم شکست بدهد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ تن هاخ در مصاحبه پس از بازی به اسکای گفت: ما خودمان را در موقعیت پیروزی قرار دادیم و بر بخش زیادی از بازی حاکم بودیم. فقط در اواخر نیمه اول بود که چند موقعیت به حریف دادیم، اما بقیه بازی برای ما بود. ما در موقعیت پیروزی بودیم و آن را از دست دادیم. این نتیجه هم حاصل بدشانسی ماست و هم ضعف روحی. در هفته‌های اخیر از داوری هم ضربه خورده‌ایم. 

او در مورد پنالتی‌ای که شبیه به پنالتی اعلام نشده‌ بازی با وولورهمپتون در ابتدای فصل بود، گفت: متوجه این شباهت هستم. پنالتی بود. اما در محوطه جریمه حریف حداقل سه پنالتی دیدم. قضاوت داوران واقعا ناپایدار است. اگر پنالتی هفته گذشته روی آرون ون بیساکا درست بود، چرا امروز نگرفتند؟ حداقل یک خطای پنالتی هم روی گارناچو اتفاق افتاد.

در مورد احتمال بیشتر صعود به لیگ اروپا:

 این واقعیت است. با این همه عقب‌ماندگی، رسیدن به «چهارمی» کار آسانی نیست. ما باید برنده می‌شدیم. در چند هفته گذشته به موقعیت‌های برد رسیدیم و بعد آن را از دست دادیم. فاصله در این مرحله از فصل خیلی زیاد است.

در مورد از دست دادن موقعیت‌ها:

 هر تیمی موقعیت از دست می‌دهد. اما وقتی به ما مربوط می‌شود عجیب است. ما موقعیت‌های زیادی خلق کردیم. ما در حال حاضر یکی از پویاترین و جذاب‌ترین تیم‌های لیگ هستیم. با خوب فوتبال بازی کردن، موقعیت‌های زیادی خلق می‌کنیم. از دست دادن کنترل بازی غیرضروری بود. ما این را در بین دو نیمه اصلاح کردیم و نیمه دوم خیلی بهتر بود.

دیگر خبرها

  • پایان فصل بیست و یکم لبران جیمز؛ چه سرنوشتی در انتظار پادشاه است؟
  • حذف لبران جیمز و لیکرز از NBA
  • لیگ NBA| لیکرز حذف شد
  • لیگ NBA| لیکرز حذف شد/ شکست میامی در حضور مسی
  • پیروزی بارسلونا مقابل والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • پیروزی بارسلونا برابر والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • ملوان، حریف سپاهان در جام حذفی شد
  • لیگ NBA| پیروزی لیکرز با آمار خیره‌کننده دیویس
  • تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!
  • بسکتبال NBA | دوراهی لیکرز، زنده ماندن یا حذف تحقیرآمیز؟