Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار فرانکفورت اخیراً از شرکت چینی سازنده برنامه محبوب تیک تاک دعوت کرده است تا دفتر مرکزی جهانی خود را در این شهر آلمان راه اندازی کند.

به گزارش  پول نیوز به نقل از شینهوا، رسانه های آلمان گزارش دادند که پیتر فلدمن، شهردار فرانکفورت اخیراً از شرکت چینی سازنده برنامه محبوب تیک تاک دعوت کرده است تا دفتر مرکزی جهانی خود را در این شهر آلمان راه اندازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نامه دعوت فلدمن به بایت دنس، شرکت چینی مالک برنامه تیک تاک، ابتدا روز چهارشنبه توسط "ژورنال فرانکفورت" و سپس توسط فرانکفورت آلجمین زیتونگ و مجله اشپیگل گزارش شد.

 

فلدمن، در این نامه ، نوشت: فرانکفورت افتخار می کند که به یکی از شلوغ ترین قطب های اینترنت در جهان و میزبان تعداد زیادی از مراکز داده و همچنین بسیاری از متخصصان مجرب در منطقه تبدیل شده است.

 

این شهردار آلمانی همچنین بر موقعیت اصلی این شهر در اروپا و روابط بسیار عالی با چین از طریق شهر گوانگژو تأکید کرد.

 

فلدمن در ادامه تأکید کرد که فرانکفورت یک مکان ایده آل برای شرکت های فناوری اطلاعات و به ویژه برای دفتر مرکزی بین المللی تیک تاک است.

 

شرکت بایت دنس نیز از دعوت شهردار فرانکفورت استقبال کرده و به ژورنال فرانکفورت گفته است که این شرکت از علاقه فرانکفورت بسیار خوشحال است.

 

سخنگوی این شرکت به ژورنال فرانکفورت گفت: بایت دنس در نظر دارد دفتر مرکزی تیک تاک را در خارج از ایالات متحده برای خدمت رسانی بهتر به مشتریان در سراسر جهان راه اندازی کند اما اظهار نظر قطعی در مورد مکان احتمالی هنوز امکان پذیر نیست.

 

این در حالی است که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا جمعه شب در ادامه سیاست های خود علیه چین و به بهانه نگرانی درباره امنیت ملی به بایت دنس دستور داد تا ظرف 90 روز دارایی های خود را در آمریکا بفروشد.

 

شرکت بایت دنس نیز هفته گذشته از تصمیم خود برای شکایت از دولت ترامپ به علت بیرون راندن این شرکت از بازار ایالات متحده خبر داد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: پول نیوز فرانکفورت فناوری اطلاعات کروناویروس تیک تاک راه اندازی دفتر مرکزی بایت دنس تیک تاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۷۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومين پل هوایی (ايربريج) در فرودگاه کرمان راه اندازی می شود

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان با بیان اینکه روزانه بالغ بر 600 نفر از پل هوایی اتصال به هواپیما (ایربریج) فرودگاه بین المللی هاشمی رفسنجانی کرمان تردد دارند، گفت: ایربریج این فرودگاه به‌لحاظ قدمت 23 ساله و نوع ساختار فقط قابلیت سرویس‌دهی به هواپیماهای بدنه متوسط به بالا را دارد که در حال حاضر هواپیماهای A300/B4 A306, A343 و B743 شرکت‌های هواپیمایی می‌توانند از این سامانه استفاده کنند.   به گزارش عصر ایران؛ علی جزینی‌زاده گفت: راه‌اندازی مجدد ایربریج فرودگاه کرمان پس از چند سال با عملیات بهسازی و معماری داخلی روی آن انجام شد و در سال 1402 با بهره‌گیری از تخصص همکاران اداره تسهیلات و سامانه‌های فرودگاهی و مشارکت یکی از شرکت‌های دانش بنیان کرمانی و حمایت‌های اداره‌کل تسهیلات و سامانه‌های فرودگاهی، تمامی امور از بروزرسانی تا تعمیرات الکتریکال و مکانیکال همچنین بهسازی این سامانه در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شد.   وی در ادامه از صرفه‌جویی اقتصادی و کاهش هزینه‌های ساماندهی ایربریج خبر داد و افزود: با تلاش همکاران و علیرغم اعمال تحریم‌های همه جانبه موفق شدیم با صرفه‌جویی قابل توجهی این سامانه را با حمایت‌های اداره‌کل تسهیلات و سامانه‌های فرودگاهی و با اعتباری حدود ۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با کیفیت فنی مطابق نمونه اصلی، بازسازی مجدد کنیم.   مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان با اشاره به اینکه طراحی داخلی پل هوایی اتصال به هواپیما (ایربریج) برگرفته از آرایه‌های تجسمی آرام‌بخش و مفرح است و گفت: طراحی داخلی شامل بدنه با نمایی از طرح سنگ بوک مچ و در سقف شاهد تصویری از آسمان هستیم و همچنین کف این سامانه طرح کفپوش هواپیما است تا جاذب الکتریسیته ساکن باشد.   وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به تاکید وزیر راه‌وشهرسازی و نیز برای سرویس‌دهی و خدمت‌رسانی بهتر به مسافران، در تلاش هستیم تا دومین پل اتصال به هواپیما برای هواپیماهای بدنه متوسط به پایین را راه‌اندازی کنیم. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تلمبه ESP چاه شماره ۳۶۷ میدان اهواز در شرکت نفت و گاز کارون راه‌اندازی شد
  • دعوت از مردم برای شرکت در اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت
  • دومين پل هوایی (ايربريج) در فرودگاه کرمان راه اندازی می شود
  • دعوت از طالبان برای شرکت در کنفرانس وقف
  • راه اندازی نخستین موزه برق و روشنایی در تبریز
  • اولین تاکسی برقی وارد اراک می‌شود
  • نخستین موزه برق و روشنایی تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • آلمان ۸۰۰ پهپاد «وکتور» دیگر به اوکراین می‌دهد
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت (بوندسلیگا آلمان 2023/24)
  • ایجاد دفتر فراجا در بنیاد ملی نخبگان؛ علت چیست؟!