Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@20:53:06 GMT

پرطرفدارترین سریال محرمی

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۷۳۴۹

پرطرفدارترین سریال محرمی

نتیجه نظرخواهی از مخاطبان شبکه آی فیلم فارسی در وب سایت و شبکه های اجتماعی در خصوص اولویتمندترین سریال محرمی از دیدگاه بینندگان منتشر شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این نظرخواهی با محوریت پخش سریال‌های ویژه ماه محرم  صورت گرفته و بیانگر برتری سریال «مختارنامه» بر دیگر سریال های مناستی ایام سوگواری امام حسین علیه السلام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همزمان با نزدیک شدن به ماه محرم الحرام و ایام سوگواری سالار شهیدان اباعبدالحسین (ع)، از مخاطبان آی فیلم درباره پخش سریال‌های مناسبتی در این ماه پرسیده شد: «دوست دارید چه سریال مناسبتی در ماه محرم از شبکه آی‌فیلم پخش شود؟».

در همین راستا و بنا به اعلام تماشاگران، مجموعه تلویزیونی «مختارنامه» با بیش از ۸۰ درصد از نظرات بیان شده در صدر قرار دارد و پس از آن سریال «شب دهم»، «سفر سبز»، «مرضیه»، «معصومیت از دست رفته» و «یلدا»، بخش عمده‌ای از نظرات تماشاگران این شبکه را به خود اختصاص داده است.

آی فیلمی ها همچنین در شبکه‌های اجتماعی (بله، سروش، اینستاگرام و ....) نیز مجموعه تلویزیونی «مختارنامه» را با بیشترین درخواست پخش (بیش از ۸۰ درصد) نسبت به دیگر سریال‌های «شب دهم»، «سفر سبز»، «یلدا» و ... انتخاب کرده اند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مختارنامه ماه محرم شبکه آی فیلم سوگواری امام حسین علیه السلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۷۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت «افسانه بروسلی» و «پوآرو» به تلویزیون

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از روابط عمومی شبکه تماشا، با فرا رسیدن فصل بهار و در پیش رو بودن تابستان و طولانی‌تر شدن روزها، ساعت پخش سریال‌های کره‌ای و شرقی از روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه تغییر می‌کند.

بر این اساس باکس سریال‌های شرقی شبکه تماشا از ساعت ۱۹ به ساعت ۲۱ منتقل می‌شود.

به این ترتیب سریال «پوآرو» از فردا ساعت ۱۹ در باکس پلیسی، جنایی روی آنتن می‌رود. پوآرو که یک کارآگاه مشهور بلژیکی است، به همراه همکارش کاپیتان هستینگز پرونده‌های اسرار آمیز را حل می‌کند. این سریال در ساعات ۱، ۷ و ۱۳ روز بعد بازپخش خواهد شد.

در باکس سریال‌های شرقی نیز با اتمام سریال «جامیونگ گو»، سریال «افسانه بروسلی» از فردا ساعت ۲۱ روی آنتن خواهد رفت. سریال «افسانه بروس لی» پیرامون زندگی ورزشی و هنری بروس لی از زمان تحصیل در مدرسه تا زمان مرگ است...

بازپخش این سریال ساعات ۳، ۹ و ۱۵ روز بعد خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تاریخ و ساعت پخش سریال رخنه جایگزین نون خ ۵ از شبکه یک
  • تجارت خاموش گلرنگ با «افعی تهران» در شبکه‌های فارسی زبان خارج از کشور +عکس
  • پخش سریال حشاشین در ایران ممنوع شد
  • بازگشت «افسانه بروسلی» و «پوآرو» به تلویزیون
  • گزارشی از ۳ سریال جدید تلویزیون + زمان پخش
  • نگاهی به ۳ سریال جدید تلویزیون
  • خواننده خانم قبل از انقلاب، سریال پایتخت را توقیف کرد!
  • جدول پخش سریال‌های شبکه تماشا تغییر کرد
  • دلایل حذف یک سریال از پلتفرم‌های ایرانی
  • دینامو بدون محرمی صدرنشین کرواسی شد