Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیژن طاهری پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: با شناختی که از هر دو تیم دارم مطمئنم که در این دربی استقلال برنده می‌شود و دیاباته هم یکی از مؤثرترین بازیکنان استقلال خواهد بود.

گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، فارغ از هر اتفاقی که در هفته پایانی لیگ برتر رخ می دهد با در پیش بودن دربی پایتخت تقریبا همه مسایل روز فوتبال به این دیدار و حواشی آن معطوف می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از افرادی که در کسوت بازیکن و مربی در دربی با تیم استقلال شزکت کرده همان کسی است که پس از ورود وینفرد شفر به عنوان دستیار به کادر فنی استقلال اضافه شد.
بیژن طاهری مربی فصل گذشته استقلال در گفت و گو با دانشجو، درباره دوران سخت بیماری اش که به کرونا مبتلا شده بود حرف زد و البته با در پیش بودن دربی به این دیدار و شرایط ویژه اش هم اشاره کرد.
متن این پرسش و پاسخ در ادامه می آید:

* آقای طاهری! اخیرا به بیماری کرونا مبتلا شده بودید؟
- بله! بعد از بازی با شهرخودرو که به مشهد رفتیم در بازگشت متوجه شدم بیمار شدم و بعد از خودم، همسر و فرزندانم هم گرفتند. 15 روز مداوم تب داشتم و الان چهار روز است که کنار تیم سایپا حضور پیدا کرده ام.

* بیماری تان خفیف بود؟
- نه! خیلی شدید بود و اگر خدا رحم نمی کرد شاید می مُردم! ولی روز پنجشنبه که به بیمارستان رفتم و تست دادم منفی شدم و خانواده ام هم همینطور بودند و شکر خدا بعد از دو هفته از خانه بیرون رفتم ولی هنوز بی حالم و توصیه می کنم این موضوع را به شدت جدی بگیرند و همه ماسک بزنند.

* بازی دربی در پیش است و این بار در جام حذفی. شما با سابقه مربیگری و بازی در دربی چه پیش بینی از این دربی دارید؟
- من وقتی به شرایط هر دو تیم نگاه می کنم می بینم که شرایط استقلال خیلی بهتر است و برنده این دربی را استقلال می بینم.

* چطور؟
- به هر حال هم بازی استقلال را می بینم و هم شش ماه کنار فرهاد در کادر فنی استقلال کار کردیم و می دانم او روحیه برد و پیروزی عجیبی دارد و دوست دارد تیم با شرایط تهاجمی بازی کند. انگیزه زیادی دارد و این را به خوبی به تیمش هم منتقل می کند. از طرفی با نگاهی فنی به مسابقات اخیر استقلال و دو بردی که روبروی تیم خوب سپاهان داشت مشخص است که این تیم تازه سرحال شده در حالی که پرسپولیس بعد از مسجل شدن قهرمانی اش به ذوب آهن باخت و آن انگیزه قبل نزد این تیم دیده نمی شود.

* نقش دیاباته که در دو دربی قبلی غایب بود چقدر می تواند باشد؟
- به نظرم نقشش خیلی پررنگ خواهد بود. او یک بازیکن حرفه ای است که در سری آ و چمپیونز لیگ توپ زده و مانند تیام قدر این مسابقات را می داند و اگر در دو دربی قبلی هم بود نتایج اینگونه نمی شد. او قطعا می تواند خط دفاعی پرسپولیس را آزار بدهد و گل بزند.

* انتشار قراردادش روحیه اش را پایین نیاورده است؟
- خیر! دیدیم که بهتر هم شده است. او حرفه ای است و در سطحی بالاتر از اینها بازی کرده است.

* دربی بدون تماشاگر چطور از آب درمی آید؟
- به نظرم بازی بدون تماشاگر بهتر از دربی ای باتماشاگر می شود.

* چطور؟
- فشار مردم روی بازیکنان و کادر فنی نیست و هر دو بهتر تصمیم می گیرند و کمتر احساسی و مضطرب می شوند. برای همین مطمئن هستم دربی فنی و زیبایی می شود.

* خودتان در چند دربی بودید؟
- من در 4 دربی بازی کردم و در 4 دربی مربی بودم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دیاباته تیم فوتبال استقلال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۷۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده برکناری علی خطیر؛ پرداخت پول بدون اجازه!

علی خطیر به یک دلیل از سمت مدیرعاملی استقلال برکنار شده است.

طرفداری | کار علی خطیر در باشگاه استقلال به پایان رسیده است.

امشب بعد از تساوی استقلال مقابل تراکتور خبری آمد مبنی بر اینکه علی خطیر با تصمیم هیات مدیره از مدیرعاملی باشگاه استقلال برکنار شده و فرشید سمیعی موقتا جای او را گرفته است.

خبری که به نظر درست است و حالا پیگیری های خبرنگار طرفداری نشان می دهد این موضوع یک علت مهم داشته است.

گویا علی خطیر تصمیم می گیرد پیش از بازی با تراکتور، بخشی از قرارداد استقلالی ها را پرداخت کند ولی شهریاری به او اعلام می کند این کار را انجام ندهد و پرداختی را به بعد از بازی موکول کند.

در واقع علت برکناری خطیر این است که او بدون اجازه از مالکان جدید باشگاه استقلال، 50 میلیارد به حساب بازیکنان پرداخت کرده است.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • حرف آخر استقلال: هفته پایانی باید با تماشاگر باشد
  • جلالی - آلوز: یک جنگ بدون برنده
  • ورزشگاه آزادی، قتلگاه مهمانان پرسپولیس و استقلال
  • فرصت ویژه جواد نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی
  • داداش زاده: عالیشاه پرسپولیس را با اخراج کودکانه خود ۱۰ نفره کرد/استقلال بضاعتی بیش از این ندارد
  • پشت پرده برکناری علی خطیر؛ پرداخت پول بدون اجازه!
  • باید از استقلال و پرسپولیس حمایت شود/ وقت کشی نکردیم
  • فرار نساجی از منطقه سقوط/ دربی کرمان برنده نداشت
  • خالدآبادی: کاری به پرسپولیس و بازی‌هایش نداریم
  • خلاصه بازی استقلال و تراکتور + فیلم