Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@23:38:03 GMT

داور نقطه زن علیه سه اخطاره‌های تراکتور!

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۷۵۶۰

چهار بازیکن تیم تراکتور از بازی بعدی این تیم محروم شدند و مهاجم تیم ماشین سازی نیز بعد از سوت پایان کارت قرمز گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، دربی تبریز در شب خالی از تماشاگر ورزشگاه یادگار امام، به یکی از جنجالی ترین دربی های تاریخ فوتبال آذربایجان تبدیل شد؛ مسابقه ای پرتنش که یک نفر از آن به بیمارستان رفت، سه گل رد و بدل شد، یک تیم خطر سقوط را بیش از پیش احساس کرد، چهار بازیکن محروم شدند و یک بازیکن نیز کارت قرمز گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تراکتوری ها اگرچه از نتیجه راضی بودند اما اعتقاد داشتند که داور بر علیه این تیم عمل کرده و باوجود این که روی نتیجه تاثیری نداشت اما با کارت های زرد متوالی، چهار بازیکن این تیم را از بازی حساس با فولاد محروم کرده است. چهار بازیکن تراکتور عبارتند از میثم تیموری، محمدرضا آزادی، اکبر ایمانی و ساسان انصاری که همگی در 30 دقیقه پایانی بازی کارت زرد گرفتند و چهار کارته شدند و در بازی هفته آینده حضور نخواهند داشت؛ موضوعی که ساکت الهامی هم به آن اعتراض کرد.

 

 

محمدرضا آزادی، اکبر ایمانی و ساسان انصاری از دقیقه 89 به بعد کارت قرمز گرفتند و به همین خاطر تراکتور هفته آینده موقعیت سختی را در فولاد آره نا خواهد داشت. خصوصا این که چند بازیکن این تیم نیز آسیب دیده اند و همین امشب مسعود شجاعی و اشکان دژاگه با وجود مصدومیت به میدان رفتند.

 

کارت زرد نخست که توسط تیموری گرفته شد، به این دلیل بود که او از روی نیمکت بلند شد و برای شادی گل در حلقه دسته جمعی بازیکنانش در درون زمین شرکت کرد و برای لحظات نسبتا طولانی در زمین حضور داشت. کارت زرد محمدرضا آزادی احتمالا به دلیل شادی گل او در دقیقه 89 به این بازیکن داده شده است.

 

 

اخطار اکبر ایمانی اما به علت تکل شدید او روی پای هافبک ماشین سازی بود. ایمانی پس از این که توپ را لو داد، ابتدا با دست یک بازیکن سبزپوش را کنار زد و سپس با تکلی خشن بازیکن را سرنگون کرد و در ادامه یک درگیری مختصر هم به وجود آمد. آخرین کارت زرد هم که به ساسان انصاری اختصاص داشت، به دلیل تکل او پشت بود. انصاری می خواست مانع از واپسین حملات تیم ماشین سازی شود و با تکلی خشن بازیکن تیم حریف را سرنگون کرد.

 

دیگر کارت عجیبی که از جیب حمید حاج ملک خارج شد، اخراج بابک مرادی پس از سوت پایان بازی بود که حتی تعجب بازیکنان و کادرفنی تراکتور را هم به دنبال داشت و باعث ناراحتی شدید مهاجم ماشین سازی شد. حالا او نیز در بازی سرنوشت ساز مقابل صنعت نفت آبادان غایب خواهد بود و نمی‌تواند شاگردان افاضلی را همراه کند؛ غیبت بهترین گلزن ماشین سازی بدون تردید کار را برای آن ها در مقابل صنعت نفت بسیار سخت می‌کند.

تراکتور ماشین سازی تبریز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور ماشین سازی تبریز چهار بازیکن ماشین سازی کارت زرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۷۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن‌سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: طی ۱۲ ماه سال گذشته، ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه، ایمن‌سازی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سیدشهرام کهریزی اظهار کرد: سال گذشته ۱۰ نقطه پرحادثه مصوب کمیسیون ایمنی راه‌های کشور ایمن‌سازی و مشکل ۳۱ نقطه پرحادثه رفع شده است.

وی افزود: ۹ نقطه مصوب کمیسیون ایمنی راه‌های کشور نیز در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه در حال انجام است و پیشرفت فیزیکی ۲۰ تا ۸۰ درصدی دارد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: اکیپ‌های امانی راهداری در حال رفع و ایمن‌سازی نقاط پرحادثه در راه‌های فرعی، روستایی و سایر نقاط با احتمال وقوع حادثه هستند که طی ۱۲ ماهه سال گذشته ۳۱ نقطه پرحادثه مازاد بر مصوبات در شهرستان‌ها ایمن سازی انجام شده است.

کهریزی اضافه کرد: در شهرستان پاوه ۱۰ نقطه، اسلام‌آباد غرب ۴ نقطه، دالاهو ۳ نقطه، روانسر یک نقطه، ثلاث باباجانی ۳ نقطه، جوانرود ۳ نقطه، سرپل ذهاب ۳، هرسین ۲ و شهرستان کرمانشاه دو نقطه ایمن‌سازی شده است.

وی اضافه کرد: شناسایی نقاط پرحادثه در محورهای مواصلاتی اهمیت بالایی دارد و امروزه معیارهای استانداردسازی محورها تغییر کرده است؛ بنابراین باید نقاط خطرساز در محورهای مواصلاتی به صورت مستمر شناسایی و برنامه‌ریزی برای رفع و اصلاح آن‌ها در اولویت قرار گیرد، زیرا این مهم علاوه بر افزایش ضریب ایمنی راه‌ها، در کاهش تصادفات جاده‌ای نیز نقش بسزایی دارد.

کد خبر 748785

دیگر خبرها

  • نقطه ضعف استقلالی‌ها، فن اصلی تراکتور
  • داور بازی استقلال- تراکتور استعفا داد
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور؛ انگیزه مطهری برای درخشش
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور/ انگیزه مطهری برای درخشش
  • روایت «شینهوا» از ماشین سرکوب آمریکا دربرابررستاخیزدانشجویان
  • خط و نشان بازیکن سپاهان علیه پرسپولیس + عکس
  • حمله به امین منوچهری و زورگیری: بارها در اتوبان چمران این اتفاق رخ داده؛ پیگیری نمی‌کنم چون فایده ندارد! + عکس
  • مسی توقف ناپذیر؛ تاریخ سازی لئو در آمریکا و جهان
  • ایمن‌سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه