Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-02@14:05:41 GMT

وقتی «پدرام شریفی» آرام، آرام سوپراستار می شود

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۷۶۱۱

وقتی «پدرام شریفی» آرام، آرام سوپراستار می شود

به گزارش افکارنیوز،

 شهرام مکری در سال ۹۲ با فیلم «ماهی و گربه» چند جوان مستعد به سینمای ایران معرفی کرد که هر یک با پیش زمینه‌ی تئاتری جلوی دوربین قرار می‌گرفتند. فیلمی که در آینده بازیگری پدرام شریفی و انتخاب‌های بعدی او تاثیر زیادی گذاشت.

اخبار چهره ها - با وجود چهره و فیزیک مناسب، اما بدون هیاهو و هرگونه تلاش کاذب برای دیده شدن، مسیرش را در سینما، آرام و پیوسته طی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از نقش کوتاه فیلم ابراهیم حاتمی کیا به نقش مکمل فیلم‌های بهروز شعیبی، نرگس آبیار و رسول صدرعاملی رسید و در هر کدام از فیلم‌ها توانست یک پله بالاتر از تجربه‌های قبلی قرار گیرد.

در میان انتخاب‌هایش شاید نقشی که بیشتر در ذهن مخاطب ماندگار بود، بازی در نقش اصلی فیلم «متولد ۶۵» مجید توکلی است که اجرای ساده اما جذاب پدرام شریفی از نکات قابل توجه این فیلم بود.

پدرام شریفی پس از بازی در دو سریال تلویزیونی نه چندان موفق، با ایفای نقش در سریال نمایش خانگی «هم گناه» یکی از مهمترین و سرنوشت سازترین تجربه‌هایش را در بازیگری پشت سر می‌گذارد.

شخصیت چالش برانگیز و چند وجهی پیمان، یکی از نقش‌های وسوسه انگیز برای هر بازیگری است که انتخاب‌های درست و متفاوت مصطفی کیایی برای شخصیت‌های سریالش، سبب شده هر یک از بازیگرها با «هم گناه» صاحب موقعیت تازه‌‌ای شوند.

پیمان یکی از شخصیت‌های موثر و پیشبرنده داستان است که رفتارها و کنش‌های متناقض و پیچیده او، مخاطب را به هدف اصلی اثر می‌کشاند. خصوصا در قسمت اخیر که تماشاگر در فاصله نزدیک شدن به گره گشایی‌های داستان، با اوج بهم ریختگی پیمان و شخصیت روان پریش او مواجه می‌شود.

شریفی در این سریال بدون آنکه زیر سایه بازیگران بزرگ « هم گناه » قرار بگیرد، با یک بازی زیر پوستی و تاثیرگذار توانسته موقعیت متفاوتی برای خود در بازیگری ایجاد کند و با درخشش در این سریال، در مسیر ستاره شدن قدم بردارد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سینمای ایران پدرام شریفی سریال مصطفی کیایی هم گناه سینمای ایران پدرام شریفی بازیگر مشهور ایرانی پدرام شریفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۷۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) روایت پردیس پورعابدینی از سکانس خجالت‌آور ملاقات شرعی در گناه فرشته

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وقتی سرگرمی، قربانی بزرگ شعار دادن می‌شود /چرا «نون خ» در فصل پنجم مورد استقبال قرار نگرفت؟
  • (ویدئو) روایت پردیس پورعابدینی از سکانس خجالت‌آور ملاقات شرعی در گناه فرشته
  • از فصل دوم جایگزین نقش کژال شدم/ پیشنهادات کاری دیگری دارم اما تصمیم نگرفته‌ام
  • ماجرای خانواده رضا عطاران در «بدل» چیست؟ / معرفی چهره‌های جدید
  • ماجرای خانواده رضا عطاران در «بدل» چیست؟/ معرفی چهره‌های جدید
  • واکنش به بازی شهاب حسینی در آخرین سریالش
  • گفتگو با مجری و بازیگر برنامه های نمایشی برای کودکان
  • واکنش وحید شمسایی به شوخی سریال «نون خ ۵» +فیلم
  • افعی تهران، راسکولنیکُف و احساس منحصر به فرد بودن در جهان
  • زنده‌ نگهداشتن خاطرات دفاع مقدس یک ضرورت است