Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@23:26:23 GMT

آزادگان مکمل پازل مقاومت

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۷۶۸۴

آزادگان مکمل پازل مقاومت

اسارت فرزندان ملت در دست دشمن همچون استخوانی در گلو بود که آزادی آنها سراسر کشور را غرق شادی کرد،  دوری یکی از اعضای خانواده بخصوص نان آور خانه به عنوان ستون‌ خانواده دردآور بود حال اگر عزیزان یک کشور که حافظ خاک بودند سال‌ها در دست دشمنان در عذاب و سختی بسر برده باشند این برای یک ملت دردی سخت است.

روز ۲۶ مرداد سال ۱۳۶۹، میهن اسلامی شاهد حضور اولین گروه آزادگان سرافرازی بود که پس از سال ها اسارت در زندان‌ها و اسارتگاه‌های رژیم بعث عراق، قدم به خاک پاک میهن اسلامی خود گذاشتند و به مرور ۵۰ هزار آزاده به کشور وارد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزاده نامیده شدن آنها شاید فقط بدلیل آزاد شدن از اسارتگاه‌های رژیم بعث به نظر بیاید اما آنها آزاد از بند نفس و امور دنیایی بودند و از همه چیز خود گذشتند و این چنین برای حراست از کیان ایران اسلامی، پایداری کردند.

آزادگان دلی پر از اسرار و خاطرات زیادی از دوران دفاع مقدس و اسارت در اردوگاه های رژیم بعث دارند و نماد مقاومت کشور محسوب می‌شوند،  مقاومت آنها حتی بعد از توقف جنگ تحمیلی علیه کشورمان، در سیاه چاله‌های رژیم بعث ادامه داشت که این مقاومت این بار در مقابل فشارها و شکنجه‌های عوامل صدام بود.

آزادگان به دلیل حضور در جبهه‌های جنگ و سپس ایستادگی در زندان‌های بعث به نماد ایستادگی هم شناخته شدند برخی در زیر این مقاومت‌ها جان دادند اما دست از ایستادگی برنداشتند که همه اینها برآمده از ایمان قوی آنها بوده است.

تحمل اسارت و در بند بودن به خودی خود برای انسان سخت و طاقت فرسا است حال اگر این اسارت در کشوری دیگر و در زندان‌های دشمن تحت شکنجه و فشار باشد مردانی آهنین برای تحمل می‌خواهد.

در دنیای امروز کشورها حتی برای زندانی شدن یکی از شهروندانشان بدلیل ارتکاب جرم در کشور دیگر به تکاپو می‌افتند تا آن شهروند را به کشورش بازگردانند حال کسانی که برای کشور ایثار کرده و جایگاه‌ خاصی دارند بازگشت‌شان به میهن همچون یک پیروزی ملی محسوب می‌شود.

هر کشوری این قهرمانان زجر کشیده که سینه‌هایی پر از درد دارند را ارج می‌نهد و بزرگ می‌شمارد بنابراین ملت ایران هم این قهرمانان خود را با احترام والا مورد توجه ویژه قرار داده است.

این رویه علاوه بر اینکه موجب کاهش یادآوری سختی‌ها در ذهن آزادگان می‌شود دلگرمی برای همه کسانی‌ است که در قالب نیروهای نظامی کشور در مرزها به محافظت و دفاع از کشور می‌پردازند و مطمئن می‌شوند که مردم قدردان آنها هستند و این کارشان را ارج می‌نهند.

برچسب‌ها سالروز بازگشت آزادگان به کشور جنگ تحمیلی کردستان مقاومت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سالروز بازگشت آزادگان به کشور جنگ تحمیلی کردستان مقاومت سالروز بازگشت آزادگان به کشور جنگ تحمیلی کردستان مقاومت رژیم بعث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۷۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکمل های بهبود کیفیت سوخت، به خودروها آسیب می زند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، دستورانی افزود: طبق ارزیابی های فنی سازمان ملی استاندارد ایران و اعلام وزارت نفت، سوخت تحویلی به جایگاه‌های کشور منطبق بر استانداردهای مصوب است و استفاده از مکمل های بهبود کیفیت سوخت خودرو مجاز نمی باشد.


وی گفت: بنا به گزارش سازمان ملی استاندارد ایران، استاندارد ملی و بین المللی در خصوص مواد افزودنی به سوخت با عنوان مکمل سوخت (After Market) و یا عناوین دیگر وجود ندارد و این مکمل ها تحت نظارت استاندارد نیست.


مدیرکل استاندارد خراسان جنوبی با اشاره به اینکه استفاده از این فرآورده‌ها منجر به آسیب دیدگی خودرو می شود، بر عدم استفاده از این دسته از محصولات تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • مکمل‌های بهبود کیفیت سوخت، به خودرو‌ها آسیب می‌زند
  • مکمل های بهبود کیفیت سوخت، به خودروها آسیب می زند
  • ۳۰ تُن مکمل و افزودنی‌های غیرمجاز دامی در پردیس کشف شد
  • استفاده از مکمل‌های بهبود کیفیت سوخت به خودرو آسیب می‌زند
  • استفاده از مکمل‌های بهبود کیفیت سوخت به خودرو آسیب خودرو می‌زند
  • از ۱۰ برند رژ لب تا مکمل تقویتی مو ؛ این محصولات را نخرید، تقلبی است 
  • کدام مکمل‌ها روند پیری را کُند می‌کند؟
  • وابستگی اقتصادی اسارت می‌آورد
  • ◄ اسارت رانندگان کامیون در کشور آذربایجان به بهانه تصادف + فیلم
  • ۵ ویتامین ضروری و مکمل مفید برای سلامت مردان