Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا طحان صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سمنان با اشاره به جابجایی ۳.۵ میلیون تن کالا از استان سمنان به سایر نقاط کشور طی چهار ماهه اول سال جاری، بیان کرد: جابجایی این میزان کالا نسبت به مدت مشابه سال قبل پنج درصد افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عمده کالای جابجا شده از استان را به ترتیب گچ، سیمان، خاک معدنی، نمک، کنجاله، گندم، سنگ گچ و انواع شمش نام برد و افزود: طی این مدت بیش از ۲۱۰ هزار برگ بارنامه از مبدا شهرهای استان صادر شده که این میزان نیز نسبت به مدت مشابه سه درصد رشد داشته است.

معاون حمل و نقل و راهداری استان سمنان با بیان اینکه سه هزار و ۲۰۰ دستگاه انواع ناوگان باری در حوزه حمل و نقل جاده‌ای در استان فعال هستند که متوسط عمر این ناوگان ۲۱ سال است، ابراز کرد: ۸۸ شرکت حمل و نقل کالا در استان فعال هستند.

وی با بیان اینکه در سطح استان سمنان چهار هزار و ۶۰۰ نفر راننده در بخش حمل و نقل جاده‌ای کالا فعالیت می‌کنند، ابراز کرد: ناوگان حمل و نقل جاده‌ای سهم ویژه ای در توسعه اقتصادی استان دارد.

کد خبر 4999436

منبع: مهر

کلیدواژه: راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان ناوگان حمل و نقل عمومی ویروس کرونا روز خبرنگار بوشهر محرم 99 شیراز آمار کرونا شیوع کرونا عید غدیر خم ماه محرم شهرکرد گرگان قزوین کرمانشاه بیرجند حمل و نقل جاده ای استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۷۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی وزش باد در استان سمنان

بر اساس تصاویر ماهواره‌ای و نقشه‌های پیش یابی، سرعت وزش باد در نواحی شرقی بیشتر است .

از روز پنجشنبه سامانه جدید بارشی به استان سمنان وارد می شود .

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پیش بینی وزش باد در استان سمنان
  • هوشمندسازی و مجازی‌سازی فرآیند حمل و نقل کالا در یزد
  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد
  • بالابر هیدرولیکی برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟
  • شاملا رکورد فروش را جابجا کرد
  • پیگیری روند تکمیل جاده دیباج به گلوگاه
  • کالا‌ها و خدمات ورزشی شناسنامه دار شدند
  • حمل کالا و بار در قم ۲۹ درصد افزایش یافت
  • جابه‌جایی بیش از ۳۴ میلیون تن کالا از مبادی فارس