Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24- نویسنده سریال «بچه مهندس» گفت که تلاشمان این است قصه ای پرطراوت و با نشاط و دو سه گام جلوتر از فصل قبلی داشته باشیم و دوست نداریم که عقب گرد داشته باشیم.

«حسن وارسته» نویسنده سریال «بچه مهندس» در گفت و گویی، تاکید کرد: این روزها به صورت تمام وقت نگارش سیناپس و طرح کلی فصل چهار بچه مهندس را در دست دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فعلا به تنهایی قصه را در می آورم و بعدا اگر لازم شد نویسنده های دیگری به کار اضافه می کنیم.

وارسته همچنین درباره اینکه پرش زمانی در قصه فصل جدید این سریال خواهیم دید؟ نیز گفت: اینها همه سورپرایزهای قصه ما است و نمی توانیم در این باره صحبت  کنیم و تلاشمان این است که قصه ای پرطراوت و با نشاط و دو سه گام جلوتر از فصل قبلی داشته باشیم و دوست نداریم که  عقب گرد داشته باشیم.


این نویسنده ادامه داد: در اصل می خواهیم یک کار پر انرژی جوان پسند با همان دغدغه های بچه مهندس های قبلی بروی آنتن ببریم. جوان نخبه، فضای دانشگاه، مطالبه های جوانان و مباحث اخلاقی و خانوادگی جزو داشته های ما برای این فصل از سریال است.

وارسته درباره قهرمان اصلی قصه این سریال نیز ادامه داد: بچه مهندس قصه ما جواد جوادی است و اگر کاراکترهای دیگری در کنار جواد هستند برای رسیدن او به هدف های بزرگترش از جمله اهداف اجتماعی شخصی و میهنی است. سعی مان بر این است با همان لحن قبلی که داشتیم این کار را انجام دهیم.

به گزارش فارس، فصل چهار «بچه مهندس» به کارگردانی علی غفاری در سی قسمت در حال طراحی است. سعید سعدی تهیه کننده و فرهاد قائمیان، ثریا قاسمی، روزبه حصاری، کامران تفتی، سلمان فرخنده، عباس جمشیدی فر، سعید کریمی، مهشید جوادی و ... از بازیگران فصل و این سریال بودند.

منبع: فارس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: داشته باشیم بچه مهندس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۷۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزت‌‎اللهی در نقش مهندس الاهلی!

به گزارش "ورزش سه"، در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال امارات، از ساعت ۲۰:۱۵ شب گذشته تیم‌های فوتبال شباب الاهلی و شارجه به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۳ بر یک به سود شباب خاتمه پیدا کرد.
سعید عزت اللهی ملی پوش ایرانی شباب الاهلی در این بازی از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و به طور کامل بازی کرد.
عزت اللهی در این بازی روی نخستین گل تیمش نقش مؤثری ایفا کرد و در حالی که شارجه با گل دقیقه دهم «کایو» پیش افتاده بود این بازیکن ایرانی در دقیقه ۱۷ با یک پاس تماشایی، «یحیی القسانی» را در موقعیت تک به تک قرار داد تا او هم گل نخست شباب را به ثمر برساند و بازی به تساوی کشیده شود.
در ادامه هم «دا کروز» در دقایق ۶۷ و ۸۶ توانست ۲ گل دیگر برای شباب به ثمر برساند تا این بازی با نتیجه ۳ بر یک به پایان برسد. در جدول رده بندی لیگ برتر امارات، شباب الاهلی با ۴۶ امتیاز در رده دوم قرار دار و امیدوار است بتواند در ادامه دیدارهای باقی مانده شرایط جدول را تغییر دهد.

دیگر خبرها

  • سخنگوی شهرداری تهران: توصیه‌های چمران فصل‌الخطاب است
  • هفدهمین دوره میرمیران و روز معمار
  • عزت‌‎اللهی در نقش مهندس الاهلی!
  • الزام واجدان شرایط شرکت در دور دوم انتخابات مجلس به مراجعه به شعب قبلی
  • بحث درباره «فیلم و سریال» به شبکه چهار کشیده شد
  • تئاتر بچه‌های مسجد باید در چهار گوشه ایران شکل بگیرد/ حضور ۱۴ گروه نمایشی در جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • «امتداد» آماده پخش شد/ فیلم و سریال از دریچه فلسفه و اندیشه
  • نکونام: می‌دانیم کجای کار هستیم و چه چیزی می‌خواهیم
  • حماس: پیشنهاد توافق کنونی بهتر از پیشنهاد‌های قبلی است + جزئیات توافق پیشنهاد شده
  • حماس: پیشنهاد توافق کنونی بهتر از پیشنهادهای قبلی است