Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، بثینه شعبان، مشاور سیاسی و رسانه‌ای بشار اسد، رئیس جمهور سوریه در گفتگوی اختصاصی با المیادین اعلام کرد: هدف قرار دادن سوریه، به علت نقش محوری دمشق در منطقه و محور مقاومت است. 

شعبان افزود: تسلیم شدن ما در برابر قانون سزار، به معنای سلب تصمیم گیری ملی و حاکمیتی از سوریه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاسخ ما به همه پیام‌های آمریکایی این بود که ما می‌توانیم پس از خروج آمریکا از خاک سوریه، گفتگو کنیم. نمی‌توان با اشغالگر گفتگو کرد مگر پس از خروج از سرزمین ما. فقط اعراب هستند که از دولت آمریکا می‌ترسند.

بثینه شعبان درباره عادی سازی روابط امارات با رژیم صهیونیستی نیز گفت: نمی‌دانم توافق بین امارات و رژیم صهیونیستی چه منفعتی برای ابوظبی دارد. به کشور‌هایی که با اسرائیل روابط خود را عادی می‌کنند می‌گویم چه سودی دارد؟ هیچ راهی برای رهایی کشور‌های عربی وجود ندارد مگر با تقویت هویت ملی و قومی عربی و پایبندی به مقاومت. آینده ملت‌های عربی و کشور‌های عربی در داشتن عوامل قدرت و ایستادگی است. تسلیم شدن به اسرائیل، وضعیت هیچ کشور عربی را بهتر نخواهد کرد بلکه عکس آن صحت دارد.

وی افزود: ایران ثابت کرد با روشی حکیمانه و پایبندی به اصول ملی می‌توان، حمله خارجی را درمان کرد. ایمان واقعی و وجود مرجعیت و چشم انداز روشن، اساس موفقیت در این رویارویی است. رابطه با هم‌پیمانان، ویژه و راهبردی است و ما به این روابط اطمینان داریم.

شعبان اضافه کرد: آنچه ترکیه، اسرائیل و آمریکا را به هم مرتبط می‌کند اشغالگری و همکاری با تروریست‌هاست. توافقات نفتی قسد (نیرو‌های موسوم به سوریه دموکراتیک)، حقایق ثابتی نیستند و می‌تواند در آینده تغییر کند.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بشار اسد تحولات سوریه نیروهای آمریکایی در سوریه حضور نظامی ترکیه در سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۷۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 تماس تصویری نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل با مشاور ارشد امیرعبداللهیان

به گزارش همشهری‌آنلاین، «گیر پدرسون» نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه امروز سه شنبه (۱۱ اردیبهشت ۱۴٠۳) با علی اصغر خاجی، مشاور ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی گفتگو کرد.

طرفین در این دیدار در رابطه با آخرین تحولات سوریه از جمله لزوم اتخاذ رهیافت های جدید جهت کمک به بهبود وضعیت انسانی، مبارزه با تروریسم و همچنین استمرار فرآیند سیاسی سوریه گفتگو و تبادل نظر کردند.

خاجی در ادامه این گفتگوها، با ابراز نگرانی از بحران انسانی سوریه اظهار داشت، جنایات رژیم صهیونیستی در قبال مردم مظلوم فلسطین و همچنین تجاوزات مستمر این رژیم به سوریه و لبنان تمامی معادلات منطقه را در بحران فرو برده است و روند پیشرفت تحولات سوریه را دچار خدشه کرده است.

کد خبر 848421 منبع: مهر برچسب‌ها خبر ویژه سازمان ملل

دیگر خبرها

  • ترافیک خارجی در اتاق تجارت
  •  تماس تصویری نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل با مشاور ارشد امیرعبداللهیان
  • روایت عربی از حملات پرتعداد با پهپاد ایرانی به اسرائیل
  • درخواست آمریکا : سیستم مشترک دفاع هوایی کشورهای عربی مقابل ایران
  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد
  • پشت پرده فعال‌شدن دیپلماسی آفریقاییِ ایران چیست؟
  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد
  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد پس از ۱۳ سال
  • وزیر خارجه بحرین با بشار اسد دیدار کرد
  • سفر وزیر خارجه بحرین به سوریه پس از ۱۳ سال