Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@16:35:26 GMT

کمیته ملی المپیک آمادگی آغاز اردوهای المپیکی را دارد

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۸۱۸۷

کمیته ملی المپیک آمادگی آغاز اردوهای المپیکی را دارد

کیکاوس سعیدی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به ادامه تعطیلی اردوها و تمرینات تیم ها و ورزشکاران المپیکی و لزوم آغاز به کار هرچه زودتر آنها که خبرگزاری مهر روز گذشته در گزارشی با عنوان «المپیکی ها تا چه زمان در خواب می مانند/۱۱ ماه و یک نگرانی» به آن پرداخته بود، توضیح داد.

وی گفت: شرایط به گونه ای است که بدون هماهنگی دستگاه های ناظر و تصمیم گیرنده در مورد کرونا و نظارت آنها نمی توان اقدامی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرایط در تهران خیلی حادتر است به طوری که اصلا برای برگزاری کمپ های تمرینی و گروهی مناسب نیست.

دبیرکل کمیته ملی المپیک تاکید کرد: ستاد مرکزی مبارزه با کرونا در حیطه ورزش و برای آغاز تمرینات گروهی هنوز مجوزی نداده است. به خاطر کرونا و خطراتی که برای جان افراد دارد هم بدون این مجوز نمی توان اقدامی برای برنامه های تمرینی داشت. درست است که اجرای هر زودتر برنامه های المپیکی لازم و مهم است اما مسئله مهمتر سلامت و ایمنی ورزشکاران است که در شرایط فعلی و در صورت ورود به اردو تهدید می شود.

سعیدی در واکنش به این موضوع که «با توجه به ادامه دار بودن بحران کرونا، بهتر نیست شرایطی برای آغاز اردوی المپین ها در قرنطینه مهیا شود تا ورزشکاران بیشتر از این وقت را از دست ندهند؟» نیز گفت: برای این کار هم نیازمند هماهنگی و مجوزهای لازم هستیم. کمیته ملی المپیک از هیچ نظری برای آغاز اردوهای المپیکی مشکل ندارد. آکادمی ملی المپیک و خوابگاه ها آمادگی کامل دارند. همین روز گذشته بازدیدی داشتم تا از این حیث اطمینان خاطر ایجاد شود. اگر امروز مجوز لازم صادر شود، از فردا تمرینات المپیم ها آغاز می شود. مشکل اینجاست که مجوز نداریم.

وی با اشاره به اینکه وزارت ورزش با ستاد ملی مبارزه با کرونا ارتباط مستقیم داشته و در این ستاد نماینده دارد، خاطرنشان کرد: قطعا این وزارتخانه هم پیگیر شرایط تمرینی المپین ها هست اما حاد بودن شرایط کلی کشور و به خصوص تهران مانع بزرگی است به خصوص که رشته های مانند کاراته، بوکس، کشتی و تکواندو کاملا برخوردی هستند و واقعا ورود ورزشکاران‌شان به اردو در این شرایط باید با احتیاط و رعایت همه جوانب باشد.

دبیرکل کمیته ملی المپیک تاکید کرد: شروع به کار برنامه های المپیکی دغدغه همه فدراسیون ها و مربیان است. کمیته ملی المپیک از این قاعده مستثنی نیست. همه شرایط لازم را فراهم کرده ایم تا به محض دریافت مجوز آغاز به کار کنیم. فقط از ورزشکاران می خواهیم صبوری بیشتری داشته باشند.

کد خبر 4999431 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک کیکاوس سعیدی ویروس کرونا المپیک 2020 توکیو تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال سپاهان اصفهان ویروس کرونا جام حذفی فوتسال باشگاه پرسپولیس تیم ملی فوتسال ایران امیر قلعه نویی تیم ملی فوتبال ایران ورزش همگانی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان وزارت ورزش و جوانان کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۸۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ

آفتاب‌‌نیوز :

«ملوک طلوع‌نژاد» بازیگر گلستانی سریال پایتخت، پیشکسوت نمایش رادیو گلستان، تئاتر و تلویزیون پس از چند روز بستری در بیمارستان به دلیل ابتلا به کرونا و زخم سیاه ناشی از کاهش سیستم ایمنی بدن جان خود را از دست داد. وی در سری نخست سریال پایتخت در کنار بازیگران این سریال بخصوص «احمد مهرانفر»، «محسن تنابنده» و «ریما رامین‌فر» ایفای نقش کرد. وی سال‌های سال در عرصه تئاتر نیز فعالیت داشت.

دلیل اصلی مرگ بازیگر سریال پایتخت

خانم ملوک طلوع نژاد بعد از مبتلا شدن به قارچ سیاه تحت عمل جراحی قرار گرفت، اما متاسفانه به علت عفونت ناشی از بیماری کرونا و زخم‌های قارچ سیاه دستگاه ایمنی بدن او به شدت پایین آمده بود و بر اثر عفونت کرونا درگذشت. گفتنی است سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم باعث را که بازی خانم ملوک طلوع نژاد به خوبی دیده شود.

او در فیلم‌های تاکسی برگشتی که از شبکه تبرستان پخش می‌شد نیز بازی کرده بود فیلمی که توسط آقای محمد حسین صفری کارگردانی شد.

خانم طلوع نژاد در سریال پایتخت نقش لیدر نقی معمولی را بر عهده داشت نقی در پایتخت ۵ در مسابقات ورزشی کشتی شرکت کرده بود و خانم طلوع نژاد به عنوان لیدر در سریال بازی می‌کرد.

روز شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ ملوک طلوع نژاد بازیگر تئاتر و تلویزیون متولد گلستان و هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون و گروه نمایش رادیو گلستان که با بازی در سریال پایتخت ۵ و پایتخت ۶ به شهرت رسید بر اثر بیماری شایع قارچ سیاه و کرونا و ابتلا به بیماری از شایع‌ترین خبر‌های امسال دارفانی را وداع گفت.

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • آمادگی و تجهیز ۳۲ مرکز خرید گندم در مازندران
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • درخواست اوکراین برای حذف قایقران روسی از المپیک پاریس
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • استارت روئینگ‌سواران برای حضور در المپیک
  • تاریخ‌سازی خشن‌ترین دختر ایران در آستانه المپیک
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند
  • «پویش مدار امید» برگزار می شود
  • باخ: کار من دخالت در سیاست نیست
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس