Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@15:29:18 GMT

بهنام سراج از جدایی سخن گفت

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۸۲۰۳

بهنام سراج از جدایی سخن گفت

به گزارش خبرنگار مهر، بهنام سراج شنبه شب پس از برتری تیمش در برابر شاهین شهرداری بوشهر در نشست خبری پایان بازی از احتمال جدایش از این تیم در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور خبر داد و افزود: صحبت‌هایی که در خصوص شرایط کنونی تیم گفتم به امید بهتر شدن وضعیت تیم بوده است و شاید هم هفته بعد، آخرین حضور من باشد و مربی جدید در فصل آینده هدایت تیم را بر عهده داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سراج با تقدیر از تلاش‌های مدیرعامل باشگاه نفت آبادان اظهار کرد: باید بتوانیم با برنامه‌ریزی بهتر و تفکرات بهتر و اسپانسر و منابع‌مان این تیم را حفظ کنیم و تمامی مسئولان شهر در کنار هم مشکلات این تیم را برطرف کنیم تا مردم فوتبال فهم آبادان بیش از این نگران تیم نفت نشوند.

وی با بیان اینکه تیم نفت تاکنون نتوانسته در لیگ برتر فوتبال ۴۱ امتیاز کسب کند، گفت: صنعت نفت بهترین نتیجه تاریخش را گرفته است و این افتخار برای همه ما است، تمام دل‌خوشی من دل‌خوش شدن مردم آبادان است و تمام حرف من همین است.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اشاره به اینکه باید ۶ تیم به تیم شاهین شهرداری بوشهر می‌زدیم، گفت: بازی خیلی خوبی را از دو تیم شاهد بودیم و ما با ارائه فوتبال برتر موقعیت‌های زیادی فراهم کردیم که متأسفانه قدر آنها را ندانستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با نتیجه سه بر یک تیم شاهین شهرداری بوشهر را شکست داد و با ۴۱ امتیاز در مکان هفتم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

کد خبر 4999489

منبع: مهر

کلیدواژه: بهنام سراج تیم صنعت نفت آبادان تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر ویروس کرونا روز خبرنگار بوشهر محرم 99 شیراز آمار کرونا شیوع کرونا عید غدیر خم ماه محرم شهرکرد گرگان قزوین کرمانشاه بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۸۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحدهای سیار برای پخش HD لیگ برتر!

به گزارش ورزش سه، پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما اعلام کرد به زودی تمام استان‌های ایران با تجهیز شدن واحد های سیار به کیفیت HD خواهند رسید و تصاویر مطلوب‌تری در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت.

جبلی نداشتن تجهیزات پخش HD در برخی از استان های کشور هنوز به این امکانات نرسیدند و در حال تجهیز واحدهای سیار برای استان های کشور هستند تا مسابقات فوتبال در تمامی نقاط ایران با کیفیت بالا پخش شود و شرایط تصویربرداری بهبود پیدا کند.

جبلی در ادامه افزود: با حضور واحدهای سیار کیفیت تصویر و کارگردانی پخش مسابقات فوتبال وضعیت بهتری پیدا کند و در تراز فوتبال ایران باشد.

رئیس سازمان صدا و سیما ابراز امیدواری کرد که در سال جاری این اتفاق رقم بخورد و پیشرفت زیادی در این زمینه صورت بگیرد.

دیگر خبرها

  • صدرشیمی، مهریزی شد
  • تناقض سازمان‌ لیگ و سردرگمی تیم‌ها/حرف قنبرزاده حرف آخر است؟
  • صعود مس رفسنجان به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان
  • شوراهای برتر استان بوشهر تجلیل شدند
  • واحدهای سیار برای پخش HD لیگ برتر!
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • تاکید بر اولویتی به نام سلامت روان
  • «خرده جنایت‌های زن و شوهری» روی صحنه عمارت نوفل لوشاتو
  • جعفری: پیشنهاداتی دارم اما اولویت تیم شهر خودم است
  • خدمات رایگان ۳۳۰۰ روانشناس در مراکز جامع سلامت