Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان، از آماده شدن پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن استان برای کلنگ‌زنی خبر داد.

علیرضا قاری قرآن با اعلام این خبر، اظهار کرد: زمین مورد نیاز طرح اقدام ملی مسکن در اکثر شهرستان‌های استان اصفهان تهیه شده و برای دیگر شهرستان ها نیز هماهنگی های لازم انجام شده است، همچنین طراحی معماری پروژه‌ها انجام و آماده کلنگ‌زنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه طرح اقدام ملی مسکن با هدف متعادل شدن بازار مسکن اصفهان و کوتاه شدن دست دلالان از این بازار اجرایی شده است، گفت: ارائه مسکن به مصرف‌کنندگان واقعی و به ویژه خانه اولی‌ها با قیمت تمام شده پایین و کیفیت بالا، از ویژگی‌های اصلی این طرح است.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به اینکه ۲۴۲ واحد طرح اقدام ملی مسکن شهر تودشک در هفته گذشته آغاز به ساخت شده است، اظهار کرد: کلنگ طرح اقدام ملی مسکن ۶ شهر استان شامل نیک آباد، قهجاورستان، شهرضا، منظریه، کاشان و نایین در هفته دولت به زمین می‌خورد.  

وی افزود: در مجموع تعداد ۸۵۰ واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن این شهرها آماده احداث است که اعتبار مورد نیاز آن از طریق تسهیلات و آورده متقاضیان تامین می‌شود.  

به گزارش ایسنا و به نقل از اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، قاری قرآن خاطرنشان کرد: از تعداد بیش از ۷۰ هزار نفر ثبت نامی طرح اقدام ملی مسکن استان اصفهان ۳۵ هزار نفر واجد شرایط بودند و با توجه به اینکه عملیات اجرایی تمام پروژه‌های انبوه‌سازی طرح اقدام‌ملی، تا پایان ماه جاری شروع خواهد شد، عدم تکمیل مدارک و واریز وجه در مهلت زمانی اعلام شده به منزله انصراف متقاضی از این طرح تلقی خواهد شد.

وی بر واریز هرچه سریعتر آورده ٤٠ میلیون تومانی متقاضیان مسکن ملی تاکید کرد و گفت: متقاضیان تایید شده طرح اقدام ملی مسکن استان اصفهان تا ٢۵ مرداد ٩٩ فرصت دارند تا نسبت به واریز آورده اولیه اقدام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه این استان با دارا بودن ۱۰۹ شهر از بزرگ‌ترین نظام سکونتگاه شهری در بین استان‌های کشور برخوردار است، تاکید کرد: سعی ما این است که در کمترین زمان ممکن واحدهای طرح اقدام ملی مسکن را در اختیار مردم قرار داده و به عنوان استانی که بعد از تهران بیشترین سهم مسکن در این طرح را دارد بتوانیم وضعیت مسکن را به ویژه در سطح استان سامان ببخشیم، چراکه با اجرای طرح اقدام ملی، میزان عرضه و تقاضا برای مسکن، برابر خواهد شد و از این رو قیمت‌ها متعادل می‌شود.   

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی مسكن طرح اقدام ملی مسکن راه و شهرسازی استان اصفهان طرح اقدام ملی مسکن پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۸۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد

چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار استان‌ها خبرگزاری دانشجو، وزیر علوم در شهر یاسوج، چند پروژه زیرساختی حوزه دانشگاه یاسوج مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم تحقیقات فناوری در آئین افتتاح سردر دانشگاه یاسوج گفت: آموزش عالی توجه ویژه به علم و فناوری را در خود جای داده است.

زلفی گل افزود: این مهم از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وزیر علوم تحقیقات فناوری با تقدیر از دست اندرکاران احداث سردر دانشگاه یاسوج اظهار کرد: امید است این سردر نمادی برای دانشگاه یاسوج بوده و همچون خورشیدی بدرخشد.

کرمی، رئیس دانشگاه یاسوج نیز در این آئین گفت: با ساخت این سردر ورودی دانشگاه از وضعیت مناسبی برخوردار شد.

کرمی با اشاره به اجرای چند پروژه عمرانی دیگر در دانشگاه افزود: با انجام محوطه سازی در کنار این سردر، بهره‌برداری از آن را شاهد بودیم.

 رئیس دانشگاه یاسوج افتتاح سردر دانشگاه یاسوج، کلنگ خوابگاه متاهلی و بازدید از چند پروژه را از برنامه‌های عمرانی این سفر دانست.

دیگر خبرها

  • اصحاب رسانه به جای «اعتبار» برای اصفهان مطالبه «اختیار» کنند/همه چیز درباره پروژه انتقال آب، اتباع و فرونشست
  • کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج
  • کلنگ‌زنی بیش از ۳۴۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن در رفسنجان
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • پایگاه امداد جاده‌ای اورژانس «حسن قشلاق» بهار کلنگ‌زنی شد
  • سرمایه گذاری ۱۰۰هزار میلیارد تومانی برای ۳۵پروژه تجاری ومسکونی در کشور
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در دانشگاه یاسوج 
  • شناسایی و اجرای بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری در سازمان ملی زمین و مسکن
  • بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان تفتان