Web Analytics Made Easy - Statcounter

تقی‌زاده از دستگیری و جمع‌آوری ۱۹ خرده‌فروش موادمخدر و معتاذ متجاهر در ماسال خبر داد.

«مجید تقی‌زاده» در گفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری شبستان از ماسال اظهار کرد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با بهره‌گیری از تمامی توان و امکانات با هدف برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر به مدت 2 روز در شهرستان ماسال اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده انتظامی ماسال با بیان اینکه در این طرح 15 معتاد متجاهر جمع‌آوری و به مراکز ترک اعتیاد منتقل شدند افزود: چهار خرده‌فروش مواد مخدر نیز در این طرح دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

 

وی با بیان اینکه در این طرح یک کیلو و 24 گرم تریاک، 157گرم هروئین و 25 گرم شیشه کشف و ضبط شد گفت: 18 دستگاه خودرو به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات و سلب آسایش عمومی توسط ماموران نیروی انتظامی در این مدت توقیف شدند.

 

تقی‌زاده با قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در راستای اجرای طرح‌های انتظامی تصریح کرد: از شهروندان خواستاریم با رعایت هشدارهای انتظامی، پلیس را در برقراری نظام و امنیت یاری کنند.

 

فرمانده انتظامی ماسال خاطرنشان کرد: طرح ارتقا امنیت اجتماعی و برخورد با متخلفان همچنان ادامه دارد زیرا این طرح‌ها نقش به‌سزایی در پیشگیری از وقوع جرم در بین شهروندان ایفا می‌کند.

 

وی ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف و مراتب مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: خرده فروشان مواد مخدر معتاد متجاهر معتاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۸۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه خبر داد و در تشریح این خبر گفت: به دنبال بروز یک حرکت غیر قانونی توسط تعدادی از مخلان نظم و امنیت عمومی در فلکه پل قویون ارومیه و بازنشر تصاویر نامطلوب این رفتار‌های هنجارشکنانه در فضای مجازی، بلافاصله پلیس امنیت عمومی انتظامی استان با تیم ویژه مبارزه با اراذل و اوباش رسیدگی به موضوع را شروع کرد.

سردار رحیم جهانبخش افزود: تمامی افراد مرتبط با این موضوع شناسایی شده و شب گذشته با هماهنگی مرجع قضایی تعداد ۶ نفر از عناصر اصلی دستگیر شده و با حمایت مرجع قضایی برنامه ریزی شده که برخورد قانونی قاطعی با این اشخاص صورت گیرد.

فرمانده پلیس استان خاطر نشان کرد: مطمئنا پلیس به هیچ وجه، حرکات این چنینی را تحمل نخواهد کرد و در همان لحظات اولیه برخورد قاطع صورت خواهد پذیرفت و اخطار می‌دهم به کسانی که ادعای اراذل و اوباش و یا قلدرمآبی می‌کنند اگر درصحنه پلیس با آنها مواجه شود برخورد کوبنده تری با آنها خواهیم داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند
  • جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد
  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • ۲۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گلبهار دستگیر شد