Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@16:21:52 GMT

پیام ظریف به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۸۵۷۷

پیام ظریف به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن

‍‍‍‍‍‍

آزادگان ما، با ایستادگی و بردباری نشان دادند که انسانیت، شرف، غیرت و عزت ایرانی بر "شلاق و شکنجه و انفرادی" پیروز است. - اخبار بین الملل -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد جواد ظریف به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن در پیامی نوشت:

«بسم الله الرحمن الرحیم

تاریخ ایران و انقلاب اسلامی رشادت ها و افتخارات فراوان به خود دیده اما تاریخچه هشت سال دفاع جانانه شیرمردان و شیرزنان سرزمین مان، جایگاه ویژه ای دارد و در این تاریخچه افتخار آفرین، آزادگان شجاع و غیرتمند که دوری و شکنجه و ناجوانمردی های رژیم بعث را به جان خریده و آزادگی  مردم ایران نشان دادند، نقشی بی بدیل و شاخص دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزادگان ما، با ایستادگی و بردباری نشان دادند که انسانیت، شرف، غیرت و عزت ایرانی بر "شلاق و شکنجه و انفرادی"  پیروز است.

سالروز بازگشت آزادگان سرافراز گرامی باد»

انتهای پیام/

R36447/P/S8,95/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ظریف قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط ظریف پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ سناتور آمریکایی: در شورای امنیت شکست نخوردیم، تار و مار شدیم ۲ مکانیزم ماشه یا مکانیزم مذاکره؟/ آیا شکست آمریکا در شورای امنیت مرهون اروپایی‌ها بود؟ ۳ پس لرزه‌های سازش امارات با رژیم صهیونیستی؛ نوبت به «مغرب» رسیده است ۴ سفیر فلسطین امارات را ترک کرد ۵ هشدار عضو حماس درباره پیامدهای سازش امارات؛ احتمال منفجر شدن منطقه در برابر رژیم صهیونیستی ۶ عراق|موفقیت چشمگیر حشد شعبی در دفع نفوذ داعش به دیالی و صلاح‌الدین ۷ گزارش| انزوا و مرگِ خفت‌بار؛ سرنوشت سازشکاران جهان عرب با اسرائیل چه شد؟ ۸ حمله مجدد جنگنده‌های صهیونیستی به غزه/ وضعیت متشنج اوضاع در مرز غزه با فلسطین اشغالی مهمترین اخبار بین الملل سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه شد پیام ظریف به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اخبار توافق عادی‌سازی|گفتگوی تلفنی ظریف و وزیر خارجه فلسطین/ خشم فلسطینی‌ها از خیانت امارات اقدام رژیم صهیونیستی برای محاصره دریایی کامل نوار غزه مهمترین اخبار تسنیم رئیس کمیسیون برنامه و بودجه: فروش اوراق سلف نفتی مجوز ندارد/ دولت مجوز فروش را اعلام کند احتمال سقوط قیمت‌های سهام / ۵ میلیون ‌غیر‌حرفه‌ای به بورس و فرابورس ورود کرده‌اند / پیش‌فروش نفت به صلاح نیست جلسه غیرعلنی مجلس برای بررسی سازوکار پیش‌فروش نفت سفرنامه تسنیم به قلب محرومیت کردستان ـ ۱| ‌روزگار ناخوش ساکنان روستای «سپیران»/ اینجا مردم آب آشامیدنی ندارند+ فیلم تفاهم قرارگاه خاتم با دولت برای تکمیل ۱۱۸ پروژه عمرانی/آزادراه اراک-بروجرد عملیاتی می شود درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ظریف ظریف سالروز بازگشت آزادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۸۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا به دنبال فروش نسخه‌های جدید اف-۱۵ به عربستان است

به گزارش خبرآنلاین، عربستان سال‌هاست از جنگنده‌های «اف-۱۵ ایگل» استفاده می‌کند و در گذشته نیز نسخه‌های پیشرفته‌ای از این جنگنده را خریداری کرده است. با این حال، بوئینگ در حالی به دنبال فروش این جنگنده‌های اف-۱۵ به عربستان است که رقبای اروپایی بوئینگ هم سعی دارند به ریاض جنگنده بفروشند، از جمله جنگنده‌های «داسو رافال» و «یوروفایتر تایفون».

در همین حال بوئینگ اخیرا جنگنده‌های «اف-۱۵ ای.ایکس» را به لهستان پیشنهاد کرده و رژیم صهیونیستی هم خواستار دریافت نسخه سفارشی خود شده است.

به گزارش ایسنا، وزارت خارجه آمریکا همچنین با فروش این جنگنده‌ها به اندونزی هم موافقت کرده است.

هم‌زمان منابع عبری گزارش کرده‌اند عربستان سعودی نگران دو قابلیت اصلی در هواپیماهای اف-۱۵ کنونی خود است و این دو نکته قابلیت حمل سلاح و کار مداوم برای مدت طولانی است که این دو مورد در نسخه جدید اف ۱۵ ارتقا یافته است.

نیروی هوایی عربستان در حال حاضر دارای ۸۴ جنگنده F-۱۵ SA و همچنین ۶۸ جنگنده F-۱۵ s است.

آمریکا از چند ماه گذشته درصدد پیش بردن یک توافق امنیتی با عربستان سعودی است تا از طریق آن به عادی سازی روابط میان ریاض و تل‌آویو دست یابد.

دولت بایدن پیش از ۷ اکتبر به سمت توافقی برای عربستان سعودی برای سازش با تل‌آویو پیش می‌رفت که منجر به موافقت واشنگتن با یک پیمان دفاعی با ریاض و حمایت از برنامه هسته‌ای غیرنظامی آن در ازای امتیاز دادن رژیم صهیونیستی به فلسطینی‌ها می‌شد.

با این حال عملیات فلسطینی طوفان الاقصی و حمله تلافی‌جویانه صهیونیست‌ها به غزه این روند را تغییر داد، اما ایالات متحده و عربستان سعودی به بحث در مورد توافق احتمالی به‌عنوان بخشی از برنامه‌های گسترده‌تر پس از جنگ ادامه دادند.

اما عربستان سعودی به صراحت اعلام کرده است که پس از هفتم اکتبر، رژیم صهیونیستی را ملزم به دادن امتیازات مهم‌تری به فلسطینی‌ها می‌کند و تاکید دارد که باید شاهد «گام‌های برگشت‌ناپذیر» به سوی تشکیل کشور فلسطین باشد.

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903142

دیگر خبرها

  • امارات واردات سیمان ایران را ممنوع کرد
  • قدرت‌نمایی مقاومت بحرین و پیام‌های آن برای منطقه
  • اعتراف روزنامه غربگرا: ایران  سه بر صفر از آمریکا جلو است
  • قدرت‌نمایی مقاومت بحرین و پیام‌های آن برای منطقه
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • پیام سرلشکر سلامی به مناسبت روز بسیج سازندگی
  • فروش نسخه‌های جدید اف-۱۵ آمریکایی به عربستان؟!
  • آمریکا به دنبال فروش نسخه‌های جدید اف-۱۵ به عربستان است
  • پیام پادشاه مراکش به رژیم صهیونیستی و جهان درباره وضعیت فلسطین
  • عزاداری خیابانی به مناسبت سالروز شهادت امام صادق(ع) در تبریز