Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول دوره طرح ولایت از آغاز دوره نیمه متمرکز طرح ولایت در ۴ مرکزِ استان کشور خبر داد. - اخبار سیاسی -

حامد طونی،  مسئول مرکز طرح ولایت بسیج دانشجویی کشور، در گفت و تو با خبرنگار  گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم  اظهار داشت: در آموزه های ادیان هیچ موضوعی به اندازه تربیت انسانها مورد توجه نبوده است تا آنجا که فلسفه رسالت انبیاء تزکیه و تعلیم نفوس مستعد انسانی دانسته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در تاریخ انقلاب اسلامی هم این موضوع از جایگاه ویژه ای برخوردار است و امام خمینی (ره) تربیت انسانها را فتح الفتوح انقلاب اسلامی می دانستند.

مسئول دوره طرح ولایت با بیان اینکه دوره طرح ولایت از ناب ترین و موثرترین برنامه های آموزشی فرهنگی کشور است، افزود: این‌ دوره در سطحی تخصصی به آموزش مبانی اندیشه اسلامی می پردازد و در طول عمر 25 ساله خود برکات زیادی در فضای دانشگاه ها و همچنین کادرسازی انقلاب اسلامی داشته است.

وی خاطر نشان کرد: امسال به رغم شیوع بیماری کرونا بیش از 17 هزار دانشجو در طرح ولایت ثبت نام کردند که این آمار بالاترین آمار موجود در ادوار طرح ولایت است.

 طونی با اشاره به ویژگی های این دوره از طرح ولایت  گفت: در سال جاری به منظور سلامت دانشجویان و با توجه به مصوبات ستاد ملی کرونا، دوره متمرکز طرح ولایت بصورت شبانه روزی لغو، و به دو دوره مجازی و دوره نیمه متمرکز طرح ولایت تغییر یافت.

مسئول دوره طرح ولایت با بیان ‌اینکه این موضوع ضمن کمبودهایی که در دل خود دارد، فرصت ها و ظرفیت های جدیدی را پیش پای طرح ولایت و برنامه های آموزشی دانشجویی قرار داده است، تصریح کرد: دوره نیمه متمرکز طرح ولایت از 25 مرداد ماه الی 14 شهریورماه (به مدت 20 روز آموزشی) برای سه سرفصل آموزشی نخست طرح ولایت (معرفت شناسی، خداشناسی، انسان شناسی) برگزار می‌شود.

بیست و پنجمین دوره طرح ولایت مجازی و نیمه متمرکز برگزار می شود

 

وی اضافه کرد: کلاس ها از ساعت 8 صبح الی 12 و 30 دقیقه  در قالب سه کلاس با جمعیت 15 نفره و با رعایت استاندارد ظرفیت یک سوم برگزار می شود.

مسئول دوره طرح ولایت ادامه داد: با توجه به شرایط کرونایی کشور، کلیه تمهیدات بهداشتی لازم برای دوره نیمه متمرکز در نظر گرفته شده است و ضمن تدوین پروتکل بهداشتی اختصاصی برای دوره، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل های بهداشتی در طول دوره برای دانش پژوهان الزامی است.

طونی تاکید کرد: اقلام بهداشتی از جمله ماسک، ژل بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده  در اختیار فراگیران قرار گرفته و استفاده از این اقلام در دوره الزامی است.

مسئول دوره طرح ولایت در پایان گفت: با توجه به شرایط خاص کشور در این دوره هیچ گونه همایش، اجتماع، اسکان شبانه روزی، صرف وعده غذایی در طول دوره وجود ندارد. کلاسهای آموزشی 15 نفره با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برقرار است.

انتهای پیام/

R1011173/P/S1,1412/CT15 واژه های کاربردی مرتبط تشکلهای دانشجویی بسیج دانشجویی بیشتر بخوانید... بیست و پنجمین دوره طرح ولایت مجازی و نیمه متمرکز برگزار می شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... بیست و پنجمین دوره طرح ولایت مجازی و نیمه متمرکز برگزار می شود واژه های کاربردی مرتبط تشکلهای دانشجویی بسیج دانشجویی پربیننده‌ترین اخبار سیاسی ۱ جعفر سرقینی سرپرست وزارت صمت شد ۲ گزارش| انزوا و مرگِ خفت‌بار؛ سرنوشت سازشکاران جهان عرب با اسرائیل چه شد؟ ۳ افزایش ۲۰۰ هزار تومانی حق مسکن کارگران به کجا رسید؟ ۴ گزارش|دستکاری میراث جنگ در موزه هاشمی/ مذاکره یا مقاومت؛ کدامیک صدام را به قرارداد الجزایر بازگرداند؟ ۵ تجمع دانشجویان تهرانی مقابل سفارت امارات + عکس ۶ عاملی:حذف کنکور کارشناسی ارشد و دکتری در دستور کار است ۷ بیانیه سپاه پاسداران | توافق ننگین امارات و دولت جعلی صهیونیست‌ها بزرگترین خیانت تاریخی ضد آرمان قدس است ۸ قالیباف: مردمی‌سازی باید در اولویت برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش قرار گیرد مهمترین اخبار سیاسی گلرو:آمریکا در ماراتن رایزنی برای فشار حداکثری بر ایران شکست خورد گزارش| انزوا و مرگِ خفت‌بار؛ سرنوشت سازشکاران جهان عرب با اسرائیل چه شد؟ روحانی: کنکور برگزار می‌شود/ واکنش به توافق سازش امارات و اسرائیل نماینده مجلس:"ساختمان وارتانا" محل گعده‌های سیاسی آخوندی بود/نمایندگان از وزیر سابق راه شکایت می کنند مهمترین اخبار تسنیم رئیس کمیسیون برنامه و بودجه: فروش اوراق سلف نفتی مجوز ندارد/ دولت مجوز فروش را اعلام کند احتمال سقوط قیمت‌های سهام / ۵ میلیون ‌غیر‌حرفه‌ای به بورس و فرابورس ورود کرده‌اند / پیش‌فروش نفت به صلاح نیست جلسه غیرعلنی مجلس برای بررسی سازوکار پیش‌فروش نفت سفرنامه تسنیم به قلب محرومیت کردستان ـ ۱| ‌روزگار ناخوش ساکنان روستای «سپیران»/ اینجا مردم آب آشامیدنی ندارند+ فیلم تفاهم قرارگاه خاتم با دولت برای تکمیل ۱۱۸ پروژه عمرانی/آزادراه اراک-بروجرد عملیاتی می شود درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تشکلهای دانشجویی بسیج دانشجویی تشکلهای دانشجویی بسیج دانشجویی مسئول دوره طرح ولایت برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۸۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آیت‌الله سیدمحمدرضا مدرسی‌یزدی عضو فقهای شورای نگهبان و رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات مجلس خبرگان رهبری و انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: براساس قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری، هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات، پس از صادر شدن اعتبارنامه دو سوم منتخبان این انتخابات، از منتخبان برای شرکت در مراسم افتتاحیه این مجلس دعوت می‌کند.

آنگونه که ایلنا روایت کرده، وی افزود: مراسم افتتاحیه در روز سه‌شنبه اول خرداد ۱۴۰۳ در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

‌آیت‌الله مدرسی‌یزدی همچنین عنوان کرد: دوره نمایندگی اعضای مجلس خبرگان رهبری هشت سال و تعداد نمایندگان این مجلس ۸۸ نفر است.

رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات این نکته را هم یادآور شد که قانون اساسی، تدوین قوانین مربوط به این مجلس را برعهده اعضای خبرگان رهبری گذاشته و شورای نگهبان نیز مسئول نظارت بر انتخابات این مجلس است.

وی در ادامه اعلام کرد: در مراسم افتتاحیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، پس از قرائت قرآن و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی قرائت خواهد شد.

آیت‌الله مدرسی‌یزدی اضافه کرد: سپس هیئت رئیسه سنی تشکیل می‌شود که شامل رئیس، نایب رئیس و ۲ منشی است و پس از آن هیئت رئیسه دائم با انتخاب اعضا شکل می‌گیرد. هیئت رئیسه دائم نیز شامل ۷ نفر است که عبارتند از رئیس، ۲ نایب رئیس، ۲ منشی و ۲ کارپرداز.

گفتنی است، انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور برگزار شد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899457

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی قرآن در گیلان آغاز شد
  • ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی "حفظ نور رضوی" آغاز شد
  • آغاز ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی حفظ نور رضوی
  • آغاز عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح در فضای مجازی
  • آغاز طرح عملیات پلیس فتا برعلیه تبلیغ کنندگان فروش سلاح و مهمات
  • راهیابی تایلند به هفدهمین دوره جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد