Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته امداد فراهان گفت: در چهارماهه امسال ۳۶ فقره تسهیلات اشتغالزایی با اعتبار یک میلیارد و ۴۲۸ میلیون تومان به مددجویان فراهانی پرداخت شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا حافظ کمال، رئیس کمیته امداد شهرستان فراهان در گفتگو با دیارآفتاب؛ با بیان اینکه کمیته امداد در راستای توانمندسازی خانواده ها طی سالهای اخیر وام های اشتغال به مددجویان مستعد توانمندی پرداخت کرده است، گفت: طی چهارماهه امسال ۳۶ فقره تسهیلات اشتغال با اعتبار یک میلیارد و ۴۲۸ میلیون تومان به مددجویان فراهانی پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اعتبار پرداختی برای این وام ها از منابع داخلی، منابع بانکی و تبصره ۱۶ و اشتغال روستایی در حال پرداخت است.

حافظ کمال اظهار کرد: اشتغال‌ها در بخش‌های دام و کشاورزی، کسب و خدماتی و صنایع دستی برای ۳۶ نفر با اعتبار یک میلیارد و ۴۲۸ میلیون تومان بوده است.

رئیس کمیته امداد فراهان گفت: به فرموده ائمه معصومین (ع) که خداوند انسانهای دارای شغل و حرفه را دوست می دارد و تلاش و کوشش جهت به دست آوردن روزی حلال در ردیف جهاد فی سبیل الله عنوان شده است.

وی افزود: خشکسالی‌هایی که در سال های اخیر داشتیم سبب خشک شدن قناتها شده و دامپروری و کشاورزی را دچار مشکل کرده است و مهاجرت روستاییان به حاشیه شهرها را رقم زده است.

حافظ کمال بیان کرد: برخی از نهادها از جمله کمیته امداد با اجرای برنامه های مختلف سعی بر ماندگاری مردم در روستاها دارد؛در شرایط کنونی موضوع اشتغال یکی از مهمترین چالش های اجتماعی در کشور است که در این راستا یکی از نهادهایی که با اجرای طرحهای اشتغال سعی در رفع مشکل داشته کمیته امداد است.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته، ۲۸۱ مورد وام اشتغالزایی با اعتبار بیش از ۱۱میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان پرداخت شده که در مقایسه با عملکرد سال ۱۳۹۷ در تعداد ۸۱ درصد و در مبلغ ۳۰۰ درصد رشد داشته است.

وی خاطر نشان کرد: در مقایسه با کل آمار پرداختی وام خودکفایی شهرستانهای استان مرکزی، شهرستان فراهان با پرداخت بالاترین مبلغ در سال ۱۳۹۸رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۸۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۰ درخت پسته به کمیته امداد امام خمینی خلیل آباد اهدا شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد فانی مغانی ظهر سه شنبه در مراسم پلاک کوبی درختان پسته که با حضور فرماندار و امام جمعه شهرستان خلیل آباد اظهار کرد: طرح شجره طیبه یک طرح ادامه دار است لذا در اجرای این پویش طرح ماندگار تعداد ۲۰۰ درخت فقط از یک روستا به این نهاد برای کمک رسانی به نیازمندان واگذار شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی خلیل آباد افزود: به مرور دیگر روستاها هم در این امر خدا پسندانه مشارکت و همکاری خواهند داشت.

وی گفت: این پویش طرح ادامه دار است و در کلیه روستاهای شهرستان برنامه اطلاع رسانی این طرح انجام می‌شود.

به گفته فانی پرداخت زکات مستحبی از درختان پسته، انگور دام و یا کندوی زنبور عسل و… در شهرستان در حال اجرا است که روستا به روستا با حضور کارشناسان این نهاد صورت می‌گیرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی خلیل آباد اظهار کرد: در سال گذشته مردم این شهرستان بیش از ۵۵ میلیارد ۴۷۳ میلیون ریال در بحث پرداخت زکات جهت کمک به محرومان و نیازمندان کمک داشتند.

کد خبر 6099405

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان
  • ۲۰۰ درخت پسته به کمیته امداد امام خمینی خلیل آباد اهدا شد
  • ۱۰ غرفه مددجویان کمیته امداد در نمایشگاه اقوام دایر شد
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود