Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی اظهار کرد: برای پنجمین روز متوالی تعداد موارد فوتی بر اثر کرونا ویروس در مهاباد، روی عدد ۱۲۰ ثابت ماند.

او با بیان اینکه در آی سی یو ۹۳ بیمار مبتلا به کرونا بستری شده اند که از این تعداد ۳۱ نفر بد حال و به دستگاه تنفس مصنوعی وصل هستند، افزود: در شبانه روز گذشته یک نفر در آذربایجان غربی جان خود را از دست داد که با احتساب این فوتی شمار قربانیان مبتلا به کووید-۱۹ در استان تاکنون به ۸۱۷ نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان با بیان اینکه سلامت مردم وظیفه ماست و برای همین امر تلاش می‌کنیم تا مدیریت بیماری کرونا در سطح جامعه صورت گیرد، افزود: استفاده از ماسک و توجه به موارد بهداشتی همچنان در اولویت است و باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

آقازاده به شهروندان توصیه کرد پروتکل‌های بهداشتی را رعایت و از حضور در هر نوع تجمع (عروسی، مجالس ختم، مهمانی و ...) جدا خودداری کنند.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس اخبار سلامت پروتکل های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۹۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشر آموت با ۱۸۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید

به گزارش خبرنگار مهر، مسؤولان و دست‌اندرکاران نشر آموت می‌گویند این‌ناشر در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با بیش از ۱۸۰ عنوان کتاب حضور دارد.

به گفته یوسف علیخانی مدیر نشر آموت، این‌ناشر از زمان سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تا دوره جدید این رویداد ۲۰ عنوان جدید منتشر کرده که در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه می‌شوند.

کد خبر 6091787 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • رشته روانشناسی از شکل سنتی فاصله می‌گیرد/ افزایش تعداد کلینیک‌های درمانی
  • نماینده مهاباد: مجلس در مورد کاظم صدیقی سکوت کرد، در مورد چای دبش لاپوشانی / تعداد افراد زیر خط فقر دو برابر شده است
  • امواج بارشی آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد
  • نشر آموت با ۱۸۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • تعداد جان‌باختگان سیل در افغانستان افزایش یافت
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • واکنش رونالدو به ششمین پیروزی متوالی النصر