Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پیامی با گرامیداشت ۲۶ مرداد ماه (سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن) ارادت و لبیک مخلصانه به ندای حضرت امام خمینی(ره) را رمز شکیبایی و ایستادگی آنان در برابر سختی‌ها و شکنجه‌های دوران اسارت دانست.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، متن پیام نیروی انتظامی به شرح زیر است:

«مقاومت، پایمردی و استکبارستیزی ملت ایران در تاریخ پر حماسه هشت سال دفاع مقدس پدیده‌ای کم نظیر و الهام بخش به ویژه برای نسل جوان و آینده‌ساز کشور است که تبیین آن اثبات حقانیت جمهوری اسلامی در مصاف با جبهه معاندین و استکبار جهانی برای جهانیان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



۲۶ مرداد ماه فرصت مغتنم و ارزشمندی برای بازخوانی دستاوردها و پیامدهای ایستادگی و پایداری رزمندگان سلحشور و نستوه اسلام در برابر جبهه تا بن دندان مسلح نظام سلطه و پیکره متحد دشمنان غربی، شرقی و منطقه‌ای در میدان عمل رژیم بعث به سرکردگی «صدام» سفاک است که با نیروی ایمان، اراده و اعتماد به نفس و در سایه وحدت و یکپارچگی ملی، تحت رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام (ره) پیروزی‌ها و برگ‌های زرین بی شمار بر تاریخ حماسه و ایثار این سرزمین مقدس  رقم زدند.

علیرغم فشارها، تهدیدات و شکنجه‌های طاقت فرسای رژیم بعث عراق، رزمندگان غیور ایران اسلامی هیچ گاه از آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی عدول نکرده و همواره بر پاسداشت ارزش‌های اسلامی تاکید و با تاسی به فرهنگ عظیم عاشورا، ایستادگی و پایمردی کردند.

آزادگان دلاور و سرافراز با الهام از مکتب انسان ساز اسلام و سیره ائمه اطهار و با درس گرفتن از زندگی انقلابی و حماسه ساز حضرت زینب (س) که اسوه صبر و پایداری بود، توانستند دوران دشوار اسارت را پشت سر نهند و شکوه مقاومت و سرافرازی را بر صحیفه درخشان ایران اسلامی ثبت کنند.

آزادگان، مصداق و نماد بارز و عینی ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر ظلم و زیاده خواهی دشمنان هستند و تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی تصدیقی راستین بر این ادعا است که استقلال، عزت و بالندگی امروز ایران اسلامی در برابر هجمه تحریم‌ها، توطئه‌ها و خباثت‌های نظام سلطه و جبهه استکبار و در راس آن شیطان بزرگ و رژیم جعلی و غاصب صهیونیسم، حاصل مقاومت و آزادی خواهی ملت سرافراز ایران است که با رهبری هوشیارانه و مقتدرانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) به دست آمده است.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران  با تبریک این روز خجسته به آزادگان بصیر و ولایتمدار و خانواده‌های معظم این عزیزان، تعمق و تامل در دستاوردهای دوران دفاع مقدس و به ویژه ایستادگی و مقاومت سرافرازانه آزادگان را برای آحاد ملت شریف ایران و نسل‌های آینده این مرز و بوم حیاتی و رسالتی خطیر و ارزشمند دانسته و بازخوانی و برجسته‌سازی آن و تشریح و اشاعه فرهنگ آزادگی و آزادی‌خواهی در برابر دشمنان را رمز بقا و اعتلا و عزتمندی کشور می‌داند.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نیروی انتظامی سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۹۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام مقاومت یمن را در نمایشگاه کتاب تهران مخابره می‌کنیم

مدیر دانشجویان در انجمن همبستگی یمن در ایران با بیان اینکه پیام مقاومت مردم یمن را در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به جهانیان مخابره می‌کنیم، گفت: فرهنگ جهاد و مقاومت مردم یمن را به خوبی در نمایشگاه کتاب تهران معرفی می‌کنیم، هنوز برخی از ناشران یمن فعالیت خود را حفظ کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، اسامه هزاع، مدیر دانشجویان در انجمن همبستگی یمن به ستاد خبری سی‌و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: انتخاب یمن به عنوان مهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران اتفاق خوبی است، هر چند که وضعیت نشر و کتاب در یمن به دلیل جنگ بسامان نیست و برخی از ناشران مجبور شدند که کار نشر را تعطیل کنند. جنگ و درگیری موجب شد تا کتاب و نشر بسیار به عقب برگردد.

او ادامه داد:‌ با وجود شرایط سخت حاکم بر یمن، همچنان برخی از ناشران فعال مانده‌اند و ما در نمایشگاه کتاب در تهران می‌توانیم پیام مقاومت مردم مظلوم یمن را به جهانیان مخابره کنیم. تلاش می‌کنیم تا فرهنگ مجاهدت و مقاومت مردم یمن به خوبی در نمایشگاه کتاب تهران معرفی شود.

هزاع که مدیر دانشجویان در انجمن همبستگی یمن در ایران است، بیان کرد: دغدغه‌های فرهنگی یمن در نمایشگاه کتاب به خوبی قابل طرح و پیگیری است و دو کشور ایران و یمن نقاط مشترک زیادی دارند، کتاب‌های اسلامی و دینی و حتی آثاری که به دوران پیش از اسلام و پس از اسلام مربوط است میان دو کشور ارتباطات قابل توجهی را نشان می‌دهد.

او در مورد عملیات «وعده صادق» و واکنش مردم یمن به آن گفت: در آخرین عملیات ایران علیه رژیم صهیونیستی اقدام کرد و این نه تنها موجب واکنش خوب مردم یمن شد، بلکه در کل منطقه تحسین‌برانگیز بود. موشک‌هایی که از مسجد القصی گذشت موجب شد تا مردم یمن تظاهرات حمایتی از این حملات داشته باشند و خوشحالی خود را بروز دادند.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلای امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی در مدرسه علمیه رضویه قم
  • ایستادگی مردم غزه برگرفته از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • پیام مقاومت یمن را در نمایشگاه کتاب تهران مخابره می‌کنیم
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • بازهم درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله | مقاومت محیط‌ بانی در برابر اقدام غیر قانونی میراث فرهنگی | توضیحات فرمانده یگان محافت محیط زیست
  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم صادق شیبک و احمد غلامی در گالیکش و آزادشهر
  • سپاه عهده‌دار پاسداری از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی است