Web Analytics Made Easy - Statcounter

آزاده و جانباز دفاع مقدس گفت: حقیقتاً در همه سال های سخت اسارت، امید ما به خدا و لطف و عنایت اهل بیت(ع) بود.

«عبدالله رجبی علیایی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم ضمن گرامیداشت فرارسیدن بیست و ششم مردادماه ، سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی اظهار داشت: بنده سال 1361 در عملیات رمضان مجروح و سپس اسیر شدم و بعد از گذشت هشت سال در زندان های رژیم بعث عراق ، جزو اولین گروه آزادگانی بودم که 26 مردادماه سال 69 به کشور عزیزمان بازگشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آزاده و جانباز دفاع مقدس افزود: آن روز دقیقاً در خاطرم مانده که چه استقبال عظیمی از ما در شهرها و روستاهای مرزی و نیز در کلانشهرها به عمل آمد که شاید همچنین استقبالی را جز در سفرهای استانی مقام معظم رهبری شاهد نبوده ایم و این استقبال ها در تاریخ این کشور از غیورمردان دفاع مقدس به خوبی ثبت و ضبط شد.

 

این آزاده سرافراز همچنین گفت: در دوران سخت و طولانی اسارت، حقیقتاً تنها امید ما به خدای متعال و لطف و عنایت اهل بیت(ع) بود و بس.

 

وی اضافه کرد: در این سال های سخت همه ما تحت هدایت معنوی مرحوم ابوترابی که بزرگ و رهبر ما بود، قرار داشتیم و از سید آزادگان در این مدت، درس های بسیاری از صبر و استقامت آموختیم و ایشان به معنای واقعی کلمه مصداق بارز سبک زندگی دینی و الهی بود.


رجبی همچنین با تأکید بر این که برای غلبه بر مشکلات فعلی کشور باید به آرمان های ابتدای انقلاب و سال های حماسه آمیز دفاع مقدس بازگردیم، گفت: متاسفانه در سال های اخیر بخش قابل توجهی از مردم ما به تأسی از مسئولان، دنیا گرا شده و گویا برخی ارزش ها به ضدارزش تبدیل شده اند که باید این وضعیت اصلاح پیدا کند ، چرا که ما به هر حال یک کشور مسلمان و انقلابی هستیم و باید شاخصه های تدین و انقلابی گری در زمینه های مختلف در جامعه هویدا باشد.


وی بیان داشت: حرف اصلی همه بچه های رزمنده، جانباز و آزادگان این است که مردم به تبعیت از فرمایش امام (ره)، تابع و پشتیبان ولایت فقیه باشند ، چرا که در این صورت به کشور ما آسیبی وارد نمی شود و رهبر معظم انقلاب با حکمت و درایت ، کشتی انقلاب را از دریای فتنه ها و مشکلات به سلامت عبور می دهد.

پایان پیام/78

منبع: شبستان

کلیدواژه: سالروز بازگشت آزادگان سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی آزادگان دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۹۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین احمد لقمان پور بعداز ظهر شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: به مناسبت شهادت امام صادق علیه‌السلام، دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس میهمان شهر قم خواهند بود.

وی بیان کرد: یکی از این دو شهید والامقام در عملیات کربلای پنج در سال ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسیده و دیگری در عملیات عاشورای ۲ در سال ۱۳۶۴ در چنگوله به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم افزود: پیکرهای مطهر این دو شهید گمنام روز جمعه هفته جاری از ساعت ۱۶:۴۰ از میدان آل یاسین به سمت مسجد مقدس جمکران تشییع خواهند شد.

وی ادامه داد: این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در صحن اصلی مسجد مقدس جمکرا ن خاکسپاری می شوند.

کد خبر 6090166

دیگر خبرها

  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی بزرگراه آزادگان در یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار
  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم