Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-04@10:48:50 GMT

از سرگیری پروازهای نجف

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۹۶۳۶

از سرگیری پروازهای نجف

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، یک شرکت هواپیمایی داخلی اعلام کرد: با توجه به برقراری مجدد پروازهای این شرکت به کشور عراق (فرودگاه‌های بین‌المللی بغداد- نجف اشرف- بصره- اربیل- سلیمانیه) شرایط الزامی پذیرش مسافر در این پروازها را به استحضار می‌رساند.

استفاده از ماسک در کلیه مراحل سفر (رفت و برگشت)

پروازهای رفت (از ایران به عراق)

همراه داشتن و ارائه جواب منفی تست کرونا (PCR) مورد تأیید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران برای تمامی مسافران بالای ۲ سال که حداکثر ۴۸ ساعت قبل از زمان پرواز صادر شده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلیه مسافران به هنگام ورود به فرودگاه‌های بین‌المللی در عراق به صورت کلینیکی و با دوربین حرارتی مورد ارزیابی سلامت قرار می‌گیرند.

در صورت مشکوک بودن وضعیت سلامت مسافران، ایشان در مکانی واقع در فرودگاه‌های بین‌المللی عراق قرنطینه می‌شوند که کلیه هزینه‌ها بر عهده مسافران خواهد بود.

پروازهای برگشت (از عراق به ایران)

همراه داشتن اصل گواهی سلامت و ارائه جواب منفی تست کرونا (PCR) فقط از مراکز ذیل در عراق برای کلیه مسافران بالای ۲ سال (ترانزیت و غیر ترانزیت) که حداکثر ۹۶ ساعت قبل از زمان پرواز صادر شده باشد.

کلیه مسافران غیر ایرانی و غیر ترانزیت که مقصد نهایی ایشان تهران است، می‌بایست دارای اقامت ایران، روادید تحصیلی، روادید چند بار ورود، روادید با حق کار، روادید درمان و یا روادید سرمایه گذاری باشند.

روادید زیارتی و روادید گردشگری جهت پذیرش مورد تأیید نیست.

فرم‌های خوداظهاری و فرم تعهد باید توسط مسافران تکمیل شود.

وجود هرگونه مغایرت و عدم رعایت مفاد این بخشنامه موجب ممانعت از انجام پرواز و عدم استرداد وجه بلیت خواهد شد که عواقب ناشی از آن به عهده آژانس صادرکننده بلیت و مسافر است.

پربیننده ترین از سرگیری پروازهای نجف

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: گردشگری وزارت بهداشت شرکت هواپیمایی روادید پرواز نجف پرواز عراق قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۹۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی ایران و افغانستان بر تقویت ترانزیت از مسیر چابهار

دومین نشست هیأت اقتصادی طالبان و ایران به ریاست وزیر صنعت و تجارت طالبان و استاندار سیستان و بلوچستان برگزار شد.

وزارت صنعت و تجارت افغانستان اعلام کرد در این نشست توافق شد برای دست‌یابی به توسعه‌ تجارت میان ایران و افغانستان و تقویت ترانزیت از مسیر «چابهار»، کمیته‌ مشترک فنی در سطح استان ایجاد و از سوی کمیته مرکزی موضوعات دنبال شود.

در این نشست درخصوص تقویت ترانزیت، توسعه تجارت از جمله امکانات و تسهیلات جاده‌ای و ریلی در مسیر چابهار – میلک، رفع محدودیت‌های قرنطینه ترانزیتی از مسیر چابهار، امتیازات تفاوت سوخت و ایستگاه‌های ترانزیتی نیز بحث و گفتگو شد.

هیأت اقتصادی طالبان روز گذشته با هدف تسهیل تجارت و‌ ترانزیت میان افغانستان و ایران به سیستان‌و‌بلوچستان آمده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • رشد ۴۷ درصدی ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین
  • رشد ۴۷ درصدی ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین ۱۴۰۳
  • تداوم افزایش ترانزیت خارجی از مسیر ایران
  • رشد ۴۷ درصدی ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین‌ ماه
  • رشد ۴۷ درصدی ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین‌ماه
  • رشد ۴۷ درصدی ترانزیت از مسیر ایران در فروردین ۱۴۰۳
  • رایزنی ایران و افغانستان بر تقویت ترانزیت از مسیر چابهار
  • پروازهای تهران به ایلام لغو شد
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ ایر تهران - ایلام و بالعکس
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام و بالعکس