Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@14:13:09 GMT

قرارداد شیخ دیاباته؛ ما افشا نکردیم

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۹۶۹۹

قرارداد شیخ دیاباته؛ ما افشا نکردیم

افشای قرارداد شیخ دیاباته تبعات خاصی را برای باشگاه استقلال به همراه داشته و این باشگاه هم چنان به دنبال سرنخ هایی است که متوجه شود اسناد باشگاه چطور به بیرون درز پیدا می کند. 

به گزارش "ورزش سه"، البته مشابه این اسناد در گذشته منتشر شده بود و این می تواند بیانگر این موضوع باشد که اخبار از داخل به بیرون درز پیدا می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما جدا از باشگاه استقلال نهاد دیگری که از اسناد قرارداد بازیکنان مطلع اند سازمان لیگ و اداره مالیات هستند. به این دلیل که یک نسخه از قرارداد بازیکنان با باشگاه ها در اختیار سازمان لیگ و یک نسخه دیگر برای تعیین مالیات در اختیار اداره مالیات قرار می گیرد. 

در صحبت های صورت گرفته از سوی مدیران سازمان لیگ با مدیر عامل باشگاه استقلال به این باشگاه اطمینان خاطر داده شد که قرارداد بازیکنان همه تیم های لیگ برتری نه فقط شیخ دیاباته در سازمان لیگ محرمانه است و سازمان لیگ به هیچ وجه آن را در اختیار رسانه قرار نمی دهد؛ همان طور که در فصل اخیر قرارداد هیچ بازیکنی رسانه ای نشده است. سهیل مهدی – رییس کمیته مسابقات حتی در این باره مصاحبه کرده و گفته سازمان لیگ امانتدار خوبی در حفظ و عدم افشای قرارداد باشگاه ها با بازیکنان است و هیچ قراردادی تا اکنون به بیرون درز پیدا نکرده است. 

 

جالب اینکه تا چند سال پیش قرارداد بازیکنان همه تیم های لیگ برتری به طور رسمی در سایت رسمی سازمان لیگ افشاء می شد؛ کاری که در کمتر لیگی در دنیا انجام می شود و مبالغی که در خصوص بازیکنان اعلام می شود پول خرید آنها است که بین باشگاه ها رد و بدل می شود نه دستمزد بازیکنان. به هر صورت شیخ دیاباته بعد از افشای قرارداد خود گفت انگیزه ام برای ارایه بازی های بهتر برای استقلال بیشتر شده است. 

 

با اطمینان خاطر که سازمان لیگ به باشگاه استقلال داده حالا این باشگاه باید به دنبال سرنخ های افشای قرارداد در جای دیگری باشد.

استقلال تهران دیاباته

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران دیاباته قرارداد بازیکنان باشگاه استقلال افشای قرارداد شیخ دیاباته سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۹۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه تلخ برای مهمان ویژه استقلال که باعث قطع دست او شده است

به گزارش همشهری آنلاین،‌ چند روز پس از اینکه هوادار معلول استقلال در ورزشگاه با جواد نکونام عکس یادگاری گرفت، همراه با دخترش به محل تمرین استقلال رفت و با استقبال بسیار خوب جواد نکونام و بازیکنان استقلال مواجه شد.

جدا از سرمربی استقلال که حسابی رفاقت را با این هوادار تمام کرد، بازیکنانی همچون روزبه چشمی و سیدحسین حسینی هم برخورد فوق العاده مطلوبی با او و دخترش داشتند. این طرفدار استقلال، رسول مولایی نام دارد و برخلاف برخی مطالب که در فضای مجازی منتشر شده، معلولیتش مادرزادی نیست بلکه به خاطر وقوع یک سانحه دلخراش دست‌های خود را از دست داده است.

اینطور که بازیکنان استقلال متوجه شدند، رسول چند سال قبل در یک سانحه دچار برق گرفتگی می‌شود و با توجه به مسافت طولانی تا مرکز پزشکی، وقتی او را به بیمارستان می‌رسانند با وجود تلاش کادر پزشکان، متاسفانه دستان خودش را از دست می‌دهد ولی حتی با وجود بروز چنین مشکل بزرگی باز هم استادیوم رفتن را فراموش نکرده و دیدارهای استقلال را تا سرحد امکان از نزدیک تماشا می‌کند.

کد خبر 847859 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • بازیکنان تراکتور تا بازی استقلال ممنوع‌ از مصاحبه شدند
  • حادثه تلخ برای مهمان ویژه استقلال که باعث قطع دست او شده است
  • پیروزیمان غیرممکن شد/اصلا بازی نکردیم
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • جیب پرپول سرخابی‌ها و صنعتی‌ها در نقل و انتقالات / جزئیات شرایط تخفیف قرارداد واگذاری سرخابی‌ها
  • قرارداد اوسمار باید تمدید شود
  • پیروزی آلومینیوم شگفتی جام بود/ قرارداد «اوسمار» باید تمدید شود
  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم
  • افشا شد: قول‌های بارسا به ژاوی چه بود!‏
  • مربیان استقلال در روز تعطیل به محل کار رفتند