Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@11:13:48 GMT

چهار خبر از شهرستان اردکان

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۹۷۷۷

چهار خبر از شهرستان اردکان

 نماینده مردم شهرستان اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: آزادگان سرفراز در واقع  انسان های نجات یافته از بند تعلق دنیوی و قیدهای نفسانی هستند.

به گزارش ایرنا محمدرضا دشتی اردکانی روز یکشنبه به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به کشور در پیامی نوشت: ‌مقام معظم رهبری فرمودند که «مساله اسارت طولانی فرزندان این ملت به نوبه خود امتحان دیگری بود که ملت ما با موفقیت، آن را به انجام رسانده و اسرای ما همانند ملت ایران از خود آزادمردی نشان دادند و سرانجام با موفقیت و سرافرازی به وطن بازگشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی افزود: در تاریخ پر فراز و نشیب ایران روزهایی است که برای همیشه در حافظه تاریخی ملت ثبت شده که یکی از این ایام ۲۶ مردادماه سال ۱۳۶۹ سالروز آغاز بازگشت آزادگان صبور به خاک میهن است.

وی گفت:‌ آزادگان با ایثارگری تمام و کمال در برابر فشارهای روحی و جسمی دشمن قد خم نکرده و سرانجام با افتخار و استقبال تاریخی به میهن بازگشتند.

اردکان 

همچنین  رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران اردکان گفت: این شهرستان ۷۷ آزاده دارد که تحت پوشش این نهاد قرار دارند.

سیدعلی میرشمسی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آزادگان سند افتخار و سربلندی ایران اسلامی هستند و حمایت از این عزیزان امری لازم است.
وی اضافه کرد: آزادگان در دفاع مقدس با فداکاری برای سربلندی اسلام و نظام در میدان حاضر شدند و امروز سند افتخار هستند.
رییس بنیاد شهید و ایثارگران اردکان اظهار کرد: ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان عزیز و سرافرازی است که با ایثار و جانفشانی برای حفظ ارزش‌ها تلاش کردند.

در حال حاضر جمعیت اردکان بیش از ۱۰۰ هزار نفر است و مرکز آن در ۶۰ کیلومتری شمال غربی شهر یزد قرار دارد.

اردکان 

 فرماندار اردکان گفت:‌  امنیت موجود در جامعه مرهون تلاش و ایثارگری نیروهای بسیجی است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان بهروز شهابی زاد روز یکشنبه در آیین معارفه فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج اداری، کارگری و اصناف شهرستان افزود:‌ وجود بسیج یکی از نعمت‌هایی است که شامل حال ما شده و یکی از برکات نظام است.

وی اضافه کرد: بسیج از پیکره جامعه است، خدماتی که در جامعه ارائه کرده ماندگار است و بحران‌هایی که اتفاق افتاده ،بسیج به‌عنوان یکی از گروه‌های پای کار ماموریت خود را انجام داده است.

فرماندار اردکان با بیان اینکه  بسیجیان به‌عنوان رزمندگان خط مقدم در مبارزه با هرگونه تهاجم دشمن قرار دارند که بدون هیچ‌گونه چشمداشتی در این عرصه حاضر هستند اظهار داشت:‌حضور بسیجیان اردکان در میدان مبارزه با ویروس کرونا و ارائه خدمات به نیازمندان قابل‌ تقدیر است .

شهابی زاد گفت:‌ با توجه به شرایط خاص اقتصادی حاکم بر جامعه، دشمن در تلاش است که یأس و ناامیدی و نارضایتی را در مردم ایجاد کند و با اختلاف‌افکنی بین مردم، مسوولان و ارکان نظام به اهداف خود برسد، ما از پشتوانه بصیرت مردم بهره‌مند هستیم و هر جا لازم باشد آنها در صحنه هستند ولی درعین‌حال باید برای مدیریت هرگونه بحران آماده‌ باشیم.

در این مراسم از تلاش‌های سرهنگ پاسدار سید کمال شاکر قدردانی شد و سرهنگ دوم پاسدار محمدعلی شاکر به‌عنوان فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج اداری، کارگری و اصناف امام علی (ع) شهرستان معرفی شد.

اردکان 

فعالان عرصه اطلاع رسانی اردکان در مراسمی که از سوی اعضای شورای اسلامی مرکز شهرستان برگزار شد، تجلیل شدند .

به گزارش ایرنا ،رییس شورای شهر اردکان شنبه شب در این آیین افزود: خبرنگار واقعی کسی است که خبرها را بدون حب و بغض اطلاع رسانی و انعکاس دهد .

محمدجواد شاکر با بیان اینکه خبرنگاران گاهی به دلیل انعکاس حقایق از آنها شکایت می شود،  اضافه کرد:  حرمت قلم افزون تر این هاست و می توان خیلی چیزها را نادیده گرفت .

وی اظهار امیدواری کرد که خبرنگاران شهرستان در انتقال اطلاعات و حقایق کوشاتر باشند .

همچنین یکی از اعضای شورای شهر اردکان با بیان اینکه شهید محمود صارمی خبرنگار ایرنا که در مزارشرف افغانستان به دست طالبان به شهادت رسید با او در دانشگاه همکلاس بود و با یادی از خبرنگار پیشکسوت اردکان سید علی اکبر کلاهدوزان که در بستر بیماری به سر می برد  افزود:‌ مسوولی از سووال خبرنگار بترسد، مدیر نیست  .
سیدمحمد حسینی پور گفت:گاهی حضور خبرنگاران و کنجکاوی آنها باعث ایجاد ایده،خیر و برکت می شود .

عباس امیری دیگر عضو شورای شهر گفت:  متاسفانه همه مسوولان و مدیران دوست دارند از آنها تعریف و تمجید شود در حالیکه به واسطه خبرهای خبرنگاران است ،در خیلی از موارد کارها ماندگار بماند. 

وی گفت: همه اصحاب رسانه برای اعتلای شهر قدم برمی دارند و شورا از حضور رسانه های نقاد استقبال  می کند . 

همچنین دیگر عضو شورای شهر اردکان افزود:‌  خبرنگاران ، چشم بینا و تیزبین جامعه است که با اطلاع رسانی به موقع می توانند اخبار را به گوش مسوولان و مردم برسانند. 
حسن رضاپور اظهار داشت:‌ شخصا ،انتقاداتی که می شود از آن ناراحت نیستم و آن را تلنگری می دانم تا مسوولان بیشتر مراقب باشند.
 وی  با بیان اینکه ‌نواقص زیاد است که بیشتر موارد آن هم خبرنگاران در رسانه ها اطلاع رسانی می کنید ادامه داد:‌ تذکر اصحاب رسانه در روند بسیاری از کارهای انجام شده و یا در شرف انجام ، باعث پیشرفتی چشمگیر و کارساز شده و مشکلات مردم را رفع می کند. 

شورای شهر اردکان هفت عضو دارد و  ۷۸ درصد جمعیت اردکان در مرکز شهرستان سکونت دارند و دارای شهرهای اردکان، احمدآباد و عقداست .

در تقویم رسمی ایران، ۱۷ مرداد روز خبرنگار نامگذاری شد.

برچسب‌ها سالروز بازگشت آزادگان به کشور شورای شهر اردکان محمد رضا دشتی اردکانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سالروز بازگشت آزادگان به کشور شورای شهر اردکان سالروز بازگشت آزادگان به کشور شورای شهر اردکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۹۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ مصوبه برای حل مشکلات شرق شهرستان اصفهان

ایسنا/اصفهان استاندار اصفهان از تصویب بیش از ۵۰ مصوبه لازم‌الاجرا در نشست شورای اداری مشترک استان و شهرستان اصفهان، به‌منظور توسعه و آبادانی شرق این شهرستان خبرداد.

 سیدرضا مرتضوی، شامگاه ششم اردیبهشت‌ماه و در حاشیه جلسه شورای اداری استان، اظهار کرد: سفر شورای اداری استان به شهرستان اصفهان در چند بخش برنامه‌ریزی شد. نخست بازدید از مناطق جنوبی شهرستان، در سفر دوم بازدید از برخی شهرک‌های شهرستان و امروز نیز سفر به شرق شهرستان اصفهان برنامه‌ریزی و اجرا شد.

وی کرد: این سفر از ساعت ۶ صبح امروز با بازدید از مناطق براآن شمالی و جنوبی، قهجاورستان، زیار و سایر شهرها و روستاهای این منطقه آغاز شد.

 مرتضوی افزود: بازدید از پروژه‌های نیمه تمام، نقاط حادثه‌خیز و بررسی چالش‌های حوزه کشاورزی و صنعتی از جمله مواردی بود که در این سفر در دستور کار قرار گرفت.

استاندار اصفهان ادامه داد: دیدار و ملاقات مردمی از دیگر برنامه‌های شورای اداری استان در شرق شهرستان اصفهان بود و بیش از ۸۰ نفر از مردم این منطقه توانستند مسائل و مشکلات خود را با اعضاء شورای اداری استان مطرح کنند.

استاندار اصفهان متذکر شد: نشست شورای اداری مشترک استان و شهرستان اصفهان نیز بیش از ۶ ساعت به طول انجامید و مسائلی که در سفر مورد بررسی قرار گرفته بود در این نشست مطرح و در خصوص آن تصمیم‌گیری شد.

 مرتضوی تعداد مصوبات تصویب شده در نشست شورای اداری استان را بیش از ۵۰ مصوبه عنوان کرد و گفت: این مصوبات لازم الاجرا بمنظور رفع چالش‌ها و توسعه شرق شهرستان اصفهان اتخاذ شد.

وی ادامه داد: تلاش شد مصوبات در بخش‌های مختلف با زمانبندی مشخص تصویب شوند تا در موعد مقرر با به ثمر رسیدن مصوبات شاهد رشد و آبادانی این منطقه باشیم.

استاندار اصفهان در خصوص مفاد مصوبات شورای اداری استان، بیان کرد: رفع نقاط حادثه‌خیز، اصلاح هندسی مسیرها، ایمن سازی و نصب علایم، روکش آسفالت، تعیین تکلیف طرح‌های کشاورزی نیمه‌تمام، تکمیل طرح‌های حوزه ورزش و جوانان، توجه ویژه به مسائل آموزشی و بهداشت و درمان از جمله مفاد مصوبات این نشست بود.

 مرتضوی متذکر شد: مسائل و چالش‌های سایر مناطق شهرستان اصفهان نیز در سفرهای آینده بررسی و در خصوص آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • چادرملو اردکان در جمع هشت تیم پایانی جام حذفی
  • یک هشتم نهایی جام حذفی، صعود چادرملو در ضیافت پنالتی‌ها
  • سلام دختران فوتسالیست چادرملو به لیگ برتر
  • فجر ساعت پخش زنده بازی مس کرمان و چادرملو اردکان‌ + پخش آنلاین
  • ۵۰ مصوبه برای حل مشکلات شرق شهرستان اصفهان
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • تشریح جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه
  • چادرملو علیه چهار صحنه داوری نیم فصل دوم