Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سردار «علی اکبر جاویدان» روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی اسلام آبادغرب پس از اطلاع از وجود یک انبار محل احتکار کالا در این شهر، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند. 

وی ادامه داد: ماموران پس از شناسایی انبار محل احتکار و هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی های انجام داده موفق به کشف هفت هزار و ۵۰۰ عدد انواع قطعات خودرو نظیر موتور، گیربکس، دیسک و صفحه کلاج و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. شدند.

سردار جاویدان، ارزش محموله احتکاری کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۲۰ میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: در این راستا یک نفر دستگیر و انبار مورد نظر هم پلمب شد.

کشف ۴۵ تن برنج قاچاق در کنگاور

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه از کشف ۴۵ تن برنج و هزار و ۵۰۰ دست پوشاک قاچاق نیز در شهرستان کنگاور و با تلاش ماموران پلیس خبر داد. 

وی ادامه داد: پس از اطلاع ماموران انتظامی کنگاور از انتقال یک محموله بزرگ قاچاق توسط چهار دستگاه کامیون، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

سردار جاویدان افزود: در همین راستا ماموران با شناسایی محل تردد کامیون ها در فرصتی مناسب، نسبت به توقیف و بازرسی از آنها اقدام و موفق به کشف ۴۵ تن برنج به همراه هزار و ۵۰۰ دست پوشاک قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به هفت میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال می رسید، شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین از دستگیری پنج نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضایی برای صدور احکام لازم خبر داد و گفت: مبارزه با پدیده های احتکار و قاچاق از مهمترین برنامه های پلیس کرمانشاه است.

وی در پایان و با اشاره به رشد چشمگیر کشفیات کالاهای احتکار شده در استان طی سال جاری نسبت به سال قبل، گفت: کشفیات قاچاق نیز حدود ۲۹ درصد رشد داشته است.

برچسب‌ها اسلام آباد غرب فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه کنگاور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اسلام آباد غرب کنگاور اسلام آباد غرب کنگاور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۹۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سرهنگ علی رحیمی‌پور گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرماندهی انتظامی امیدیه پس از کسب خبری مبنی بر دپوی انواع کالا‌های خارجی قاچاق در منزل یکی از قاچاقچیان، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی و کسب اطمینان از درستی موضوع، با هماهنگی با مرجع قضایی، از محل بازدید کردند و در نتیجه این عملیات، مقدار یک و نیم تن بادام که فاقد اسناد و مدارک معتبر گمرکی بود را کشف کردند.

سرهنگ رحیمی پور ارزش کالای مکشوفه را ۱۲ میلیارد ریال عنوان کرد و ادامه داد: برابر دستور اداره تعزیرات حکومتی شهرستان امیدیه، اموال توقیفی به سازمان نگهداری و فروش اموال تملیکی منتقل و پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد و تحت رسیدگی قرار گرفت.  

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • کشف ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای استان آذربایجان غربی
  • کشف بیش‌از ۱۱۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر
  • کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی 
  • کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان کشف شد