Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه بان سپاهان توانست با بسته نگه داشتن دروازه تیمش برابر شهرخودرو خیال خود را بابت بیشترین کلین شیت در این فصل راحت کند.

به گزارش ایسنا، در هفته بیست و نهم لیگ برتر تیم فوتبال سپاهان بعد از چند هفته ناکامی توانست در خانه با دو گل شهرخودرو را شکست دهد. به این ترتیب پیام نیازمند نیز توانست بالاخره برای شانزدهمین بار در این فصل دروازه خود را بسته نگه دارد و خیال خود را بابت بیشترین کلین شیت در فصل جاری راحت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رقیب او رشید مظاهری در داربی تبریز  که با برتری ۲ بر یک تراکتور تمام شد، دروازه خود را باز شده دید تا یک هفته مانده به پایان فصل جاری لیگ برتر، نیازمند با ۱۶ کلین شیت بین دروازه بان ها، بیشترین تعداد بسته ماندن دروازه را به خود اختصاص دهد.

به این ترتیب او توانست روندی که علیرضا بیرانوند در ۳ سال گذشته در لیگ ایران ثبت کرد را بشکند و به ۳ حضور پیاپی بیرانوند در صدر بیشترین کلین شیت پایان دهد.

بیشترین کلین شیت در ۵ فصل اخیر لیگ برتر

فصل ۲۰-۲۰۱۹: پیام نیازمند از سپاهان- ۱۶ کلین شیت (۱ بازی مانده)

فصل ۱۹-۲۰۱۸: علیرضا بیرانوند از پرسپولیس - ۱۶ کلین شیت

فصل ۱۸-۲۰۱۷: علیرضا بیرانوند از پرسپولیس - ۱۷ کلین شیت

فصل ۱۷-۲۰۱۶: علیرضا بیرانوند از پرسپولیس - ۱۷ کلین شیت

فصل ۱۶-۲۰۱۵: فرناندو دخسوس از استقلال خوزستان - ۱۷ کلین شیت

بیرانوند در این فصل در مقطعی به دلیل حضور در مراسم برترین های سال چند دیدار را از دست داد و بعد از آن با نظر کالدرون نیمکت نشین شد. او همچنین بعد از بازی با پیکان نیز راهی بلژیک و تیم جدیدی خود یعنی آنتورپ شد. با این حال او توانست ۶ بار در این فصل دروازه خود را بسته نگه دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پیام نیازمند بیشترین کلین شیت علیرضا بیرانوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۹۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب پرسپولیس و سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان از ساعت ۱۹:۳۰ امروز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. اوسمار ویه را بالاخره تصمیم خود را برای انتخاب دروازه‌بان تیمش مقابل زردپوشان اصفهانی گرفت تا علیرضا بیرانوند در چارچوب دروازه پرسپولیس بایستد. همچنین وحدت هنانوف در نبود دانیال اسماعیلی‌فر که محروم است به عنوان دفاع راست بازی می‌کند.

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، وحدت هنانوف، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون اورونوف، مهدی ترابی، امید عالیشاه، عیسی آل‌کثیر.

ترکیب سپاهان:

پیام نیازمند، هادی محمدی، برایان دابو، محمد کریمی، رامین رضاییان، فرشاد احمدزاده، میلاد ذکی پور، امید نورافکن، شهریار مغانلو، رضا شکاری و سیاوش یزدانی.

کد خبر 6094518

دیگر خبرها

  • آمار خاص پرسپولیس برای پیشی گرفتن از استقلال
  • کلین شیت خاص برای علیرضا بیرانوند
  • گلر لیگ‌ برتری 1 ماه و 24 روز دور از کلین‌شیت!
  • رقابت گلرهای سرخابی به اوج خود رسید
  • در بازی تراکتور - استقلال همه ضرر کردند؛ به جز رقیب سرسخت حسین حسینی!
  • فیلم هندی در پایان پرسپولیس - سپاهان (عکس)
  • ترکیب پرسپولیس و سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه
  • بیرانوند برای بازگشت به دروازه پرسپولیس آماده شد
  • سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان
  • بیرانوند؛ سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان؟