Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، بر اساس درخواست متقاضیان استعداد درخشان که موفق به ثبت نام در سامانه استعداد درخشان نشده‌اند یا نیاز به تصحیح اطلاعات خود دارند، مقرر شد مهلت جدیدی جهت ثبت نام یا ویرایش اطلاعات استعداد درخشان در نظر گرفته شود.

متقاضیان استعداد درخشان با آزمون و بدون آزمون واجد شرایط، که در آزمون کارشناسی ارشد ثبت نام کرده و کد رهگیری دریافت کرده اند باید از تاریخ ۳ تا ۵ شهریورماه جاری از سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی نسبت به ثبت نام این سهمیه یا ویرایش اطلاعات خود با انتخاب گزینه الف اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افراد متقاضی سهمیه استعداد درخشان بدون آزمون واجد شرایط که موفق به ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد نشده اند، باید از ۳ تا ۵ شهریور ابتدا ثبت نام اولیه را انجام دهند. برای این کار گزینه «ب» را انتخاب کرده و ثبت نام را نهایی کرده و کد رهگیری دریافت کنند. سپس در همان زمان از طریق گزینه الف با وارد کردن کد رهگیری نسبت به ثبت نام استعداد درخشان اقدام کنند.

سامانه دانشگاه به جای ۲۷ مرداد ماه، از ۱۰ تا ۱۲ شهریور ماه جهت ارسال اطلاعات داوطلبان فعال خواهد بود. در این راستا داوطلبان هماهنگی لازم را با دانشگاه‌ها به‌عمل آورند.

در صورت هر گونه تغییر در روند موجود، مراتب از طریق همین سامانه اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

31 / 320 استعداد درخشان گروه پزشکی کارشناسی ارشد ثبت‌نام

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: استعداد درخشان گروه پزشکی کارشناسی ارشد ثبت نام استعداد درخشان ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۹۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حجت الاسلام احمد اسماعیلی اظهار کرد: این آزمون در ۳ سطح حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء و حفظ ۳۰ جزء برگزار می‌شود.
وی افزود: پذیرفته شدگان، مدرک معادل کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای معادل اخذ خواهند کرد.
به گفته رییس اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام، نتیجه این آزمون در کمتر از یک ماه آینده اعلام می‌شود و مرحله بعدی این رقابت‌ها نیز در تیرماه سال جاری برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت نام نخستین المپیاد آموزش هنر یزد
  • تمدید مهلت تکمیل اظهار نامه مالیاتی
  • آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در اردبیل
  • آزمون استخدامی آموزش و پرورش توسط جهاددانشگاهی در اردبیل
  • عملکر درخشان دانشکده علوم پزشکی چابهار در دو سیل اخیر/ برنامه‌های مراقبتی بدون وقفه تداوم دارد
  • آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن
  • مهلت ارسال اثر به رویداد جوانی جمعیت در سمنان تمدید شد
  • تمدید مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده
  • افزایش رشته‌های مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد شهرکرد
  • تمدید مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی