Web Analytics Made Easy - Statcounter

کسبه و اهالی خیابان شهید نورالدینی تقاطع جاده طولیان در کمربندی دوم دهدشت از تجمع و انبوه زباله‌های رهاشده و بوی بسیار بد آن به ستوه آمده‌اند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دهدشت، تجمع زباله‌های رهاشده در آخرین تقاطع از ورودی دهدشت طولیان سبب اعتراض اهالی و کسبه شده و بوی بسیار بد آن آزار دهنده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کسبه و اهالی خیابان شهید نورالدینی تقاطع جاده طولیان در کمربندی دوم دهدشت از تجمع و انبوه زباله‌های رهاشده و بوی بسیار بد آن در این تقاطع به ستوه آمده و از ادامه این روند به شدت گلایه‌مند هستند.

تجمع زباله‌ها در این نقطه از شهر دهدشت و بوی بسیار بد آن در این روزهای بسیار گرم منظره ناپسندی را رقم زده و سبب اعتراض رهگذران شده است و نیروهای خدماتی شهرداری دهدشت نیز هیچ توجهی به این شرایط ندارند.

سجاد محمودی یکی از کسبه‌های این تقاطع به خبرنگار تسنیم گفت: مشکل تجمع زباله‌ها در این نقطه از شهر و نیز بوی بسیار بد آن موضوع تازه ای نیست و الان نزدیک به یک سالی است که از این شرایط رنج می‌بریم.

وی گفت: موضوع را چندین بار به شهرداری گزارش دادیم یکی دوبار هم معاون شهردار و دیگر مسئولین شهرداری از این مکان بازدید و وعده دادند که مشکل را حل کنند اما همچنان این معضل به قوت خود باقی است و هیچ تغییری نکرده است.

یکی دیگر از کسبه‌های این تقاطع که بیشتر به تقاطع کپسولی معروف است، به خبرنگار تسنیم گفت: یکی دیگر از مشکلات این است که هنگام تخلیه گاری‌های زباله به خودروی حمل زباله‌ها، شیرابه کثیف و غیربهداشتی گاری‌های بزرگ در این محل ریخته شده و نیروهای خدماتی پس از تخلیه گاری‌های خود این محل را تمیز نکرده و آن را با همان وضعیت کثیف رها می‌کنند.

وی گفت: این تقاطع بیشتر از آنکه محل جمع آوری زباله‌ها باشد در واقع محلی برای تخلیه گاری‌ حمل زباله نیروهای شهرداری است و این عامل سبب تجمع شیرابه‌های کثیف در این مکان می‌شود.

براساس گزارش میدانی خبرنگار تسنیم باتوجه به اینکه این تقاطع در مسیر ورودی دهدشت از سمت جاده طولیان قرار گرفته و به دلیل وجود مغازه‌های زیاد در این ورودی بازاری به وجود آمده و روزانه بخش زیادی از مردم شهر مایحتاج روزانه خود را از این بازار خرید می‌کنند.

شهرداری دهدشت برای جلوگیری از تجمع زباله‌های کسبه و مغازه‌ها در این ورودی و نیز جهت جلوگیری از ایجاد آلودگی برای شهروندان دو عدد چرخ گاری در این تقاطع قرار داده تا کسبه زباله‌های خود را در این قسمت رها نکنند اما این موضوع کارساز نبوده و عدم توجه و نیز بی‌دقتی نیروهای خدماتی شهرداری سبب ایجاد آلودگی و انتشار بوی بسیار بد شیرابه‌ها در این تقاطع شده است.

شناسایی 200 کانون تجمع زباله‌گردهای تهران"زباله" مهمان ناخوانده خیابان‌های شهر رشت+ تصاویرکهگیلویه و بویراحمد| تجمع انبوه زباله‌ها در روستای سمغان و تنفس سخت در روزهای گرم + تصاویر

یکی از اهالی این تقاطع به خبرنگار تسنیم گفت: بیشتر اوقات تجمع زباله‌ها در این تقاطع سبب شده که حیوانات وحشی از جمله سگ و گربه کیسه‌های زباله را پاره کرده و آنها را بهم بریزند و منظره بسیار زشتی را در این ورودی بوجود بیاورند.

وی گفت: بیشتر ایام زباله‌ها تا چند روز در این تقاطع باقی مانده و نیروهای خدماتی شهرداری نیز نسبت به جمع‌آوری آنها اقدامی نکرده و بوی بسیار بد آن ما را اذیت می‌کند و به ناچار مجبوریم آن را تحمل کنیم.

برپایه این گزارش، با وجود پیگیری‌های مداوم و تماس‌های مکرر خبرنگار تسنیم با سرپرست شهرداری و معاون شهردار دهدشت متأسفانه هیچ یک از مسئولان شهرداری دهدشت در این زمینه پاسخگو نبودند.

وجود چنین منظره‌ای در این تقاطع از ورودی شهر دهدشت که روزانه مسیر عبور و مرور تعدادی زیادی از مردم برای سفر به مرکز استان و نقاط سردسیری بوده و روزانه بار ترافیکی سنگینی از طریق این ورودی در حال انجام است به طور شک زیبنده شهر تاریخی دهدشت و مردمان اصیل و بافرهنگ آن نیست.

چنین مواردی به ظاهر ساده اما تأثیرگذار نقطه‌ای تاریک در سیمای بصری دهدشت است و می‌طلبد که شهرداری دهدشت به عنوان متولی در حفظ و نظافت شهر با جدیت بیشتری در این زمینه عمل کرده و در همه اوقات پاسخگوی شهروندان و مطالبات روزمره آنها باشند.

انتهای پیام/ش

R41452/P1377/S6,69/CT7 واژه های کاربردی مرتبط استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیشتر بخوانید... گلایه نماینده ولی‌فقیه در گیلان از آلودگی رودخانه‌های رشت / با معضل پسماند روبه‌رو هستیم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... گلایه نماینده ولی‌فقیه در گیلان از آلودگی رودخانه‌های رشت / با معضل پسماند روبه‌رو هستیم واژه های کاربردی مرتبط استانداری کهگیلویه و بویراحمد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ احتمال سقوط قیمت‌های سهام/ ۵میلیون ‌غیر‌حرفه‌ای به بورس و فرابورس ورود کرده‌اند/ پیش‌فروش نفت به‌صلاح نیست ۲ بوناچیچ: اگر کرونا مرا نکشد داوران این کار را می‌کنند/ زمین ورزشگاه نساجی غیراستاندارد و کوچک است! ۳ عبداللهی: فوتبال ایران پاک نیست/ اگر با تراکتور مساوی می‌کردیم، اَنگ تبانی می‌زدند ۴ ساخت صحن حضرت زهرا (س) در نجف امسال به پایان می‌رسد ۵ سفرنامه تسنیم به قلب محرومیت کردستان ـ ۱| ‌روزگار ناخوش ساکنان روستای «سپیران»/ اینجا مردم آب آشامیدنی ندارند+ فیلم ۶ عضو کمیسیون اقتصادی مجلس: ‌نظام کوپنی مشکل‌گشا نیست / توزیع کالاهای اساسی با کارت‌های الکترونیک فسادزاست‌ ۷ شهردار سنندج:‌ رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری با مجوز استانداری جذب شد ۸ عضو کمیسیون اجتماعی مجلس: طرح ‌گشایش اقتصادی دولت دردی از مشکلات دوا نمی‌کند مهمترین اخبار استانها سفرنامه تسنیم به قلب محرومیت کردستان ـ ۱| ‌روزگار ناخوش ساکنان روستای «سپیران»/ اینجا مردم آب آشامیدنی ندارند+ فیلم احتمال سقوط قیمت‌های سهام/ ۵میلیون ‌غیر‌حرفه‌ای به بورس و فرابورس ورود کرده‌اند/ پیش‌فروش نفت به‌صلاح نیست تولیت آستان قدس رضوی‌: در شهر منتسب به حضرت رضا (ع) نباید خبری از ‌بی‌خانمانی، بیکاری و طلاق ‌باشد‌ ‌زمان علمی برای دوران نقاهت بیماران کرونایی چند روز است؟ + پاسخ متخصص بیمارى‌هاى عفونى مهمترین اخبار تسنیم رئیس کمیسیون برنامه و بودجه: فروش اوراق سلف نفتی مجوز ندارد/ دولت مجوز فروش را اعلام کند احتمال سقوط قیمت‌های سهام/ ۵میلیون ‌غیر‌حرفه‌ای به بورس و فرابورس ورود کرده‌اند/ پیش‌فروش نفت به‌صلاح نیست ترامپ: نتیجه رأی‌گیری را می‌دانستیم / هفته آینده برای بازگشت تحریم‌های ایران تلاش می‌کنیم ماموریت "قالیباف" به کمیسیون های اقتصادی مجلس برای بررسی سازوکارهای فروش نفت سفرنامه تسنیم به قلب محرومیت کردستان ـ ۱| ‌روزگار ناخوش ساکنان روستای «سپیران»/ اینجا مردم آب آشامیدنی ندارند+ فیلم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری کهگیلویه و بویراحمد استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیروهای خدماتی شهرداری دهدشت خبرنگار تسنیم تجمع زباله ها انبوه زباله زباله ها فروش نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۰۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه آزاد اروند و ارس بعنوان مناطق برتر انتخاب شدند

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، در پی ارزیابی عملکرد دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در شاخص های عمرانی، فرهنگی، تصویرسازی، حقوقی، آی تی و منابع انسانی مناطق آزاد اروند و ارس در بین مناطق آزاد حائز کسب مقام برتر شدند.

سهولت کسب کار، جذب سرمایه گذار و دیگر  معیارها، ۳ منطقه ویژه و دو منطقه آزاد توانستند عنوان برتری را به خود اختصاص دهند.

طی نامه حجت اله عبدالملکی دبیرشورایعالی مناطق آزاد به ریاست محترم جمهور و بر اساس امتیازات به دست آمده اروند و ارس بعنوان مناطق سبز انتخاب شده بودند و امروز توسط وزیر کشور رسما مورد تجلیل قرار گرفتند.

 در ادامه این همایش نیز و با توجه به عناوین به دست آمده در حوزه های مختلف، از «علی زارعی» رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • کلنگ زنی مینی پالایشگاه دهدشت/ تولید ۱٠ هزار بشکه بنزین
  • چاره‌ای جز احداث تقاطع سپاه نداریم
  • کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج
  • بزرگترین بلوار ورودی جنوبی یزد ساماندهی می‌شود
  • نابسامانی جمع آوری زباله در منطقه مسکونی مهر رازی کرمانشاه
  • آرزو‌های شیرین برای محله‌ای در دروازه تاریخ /دروازه ری در انتظار لباس نو
  • منطقه آزاد اروند و ارس بعنوان مناطق برتر انتخاب شدند
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • اخباری: به ستوه‌ آمده‌ایم، برایمان دعا کنید!
  • به ستوه آمده‌ایم!