Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@04:18:53 GMT

سرمربی الاهلی عربستان: مشکلات باشگاه تمرکز ما را گرفته است

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۸۰۱۵۶

سرمربی الاهلی عربستان: مشکلات باشگاه تمرکز ما را گرفته است

‍‍‍‍‍‍

سرمربی صربستانی تیم فوتبال الاهلی عربستان مشکلات این باشگاه را عامل کسب نتایج ضعیف این تیم دانست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال الاهلی در ادامه رقابت‌های لیگ عربستان شب گذشته با نتیجه 2 بر صفر مقابل الفیصلی شکست خورد.

ولادان میلوویچ سرمربی صربستانی الاهلی در این خصوص گفت: ما امروز 10 بازیکن خودمان را به دلایل مختلف در اختیار نداشتیم از سویی مشکلات زیادی در باشگاه وجود دارد که تمرکز تیم را گرفته و البته نمی‌توانیم در خصوص آن صحبت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خوب نیست که بازیکنان با ناراحتی و مشکلات متعدد در تمرین حاضر باشند و باید فکری برای این موضوع کرد. به هر حال تلاش خودمان را می‌کنیم تا برای حضور در لیگ قهرمانان همچنین مسابقات فصل آینده آماده شویم و استراتژی ویژه‌ای برای بازگشت به شرایط مورد نظر خواهیم داشت. امیدوارم مشکلات تیم حل شود و بتوانیم عملکرد بهتری داشته باشیم.

به گزارش تسنیم، الاهلی عربستان یکی از حریفان استقلال ایران در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان باشگا‌ه‌های آسیاست.

رقیب آسیایی استقلال فاتح دربی جده/ آمادگی السوما و الاهلی در لیگ عربستان

انتهای پیام/ 

R39383/P/S3,27/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیگ قهرمانان آسیا استقلال قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط لیگ قهرمانان آسیا استقلال پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ لیگ قهرمانان اروپا| لیون با غلبه بر منچسترسیتی حریف بایرن مونیخ شد/ غول‌کش فرانسوی همچنان می‌تازد ۲ جدول لیگ برتر فوتبال در پایان هفته بیست‌ونهم؛ استقلال و تراکتور به آسیا نزدیک شدند، شاگردان فعلی و سابق افاضلی به سقوط ۳ لیگ دسته اول فوتبال| پایان ماراتن ۳۶۵ روزه با جدال‌های سرنوشت‌ساز/ ۳ تیم به دنبال صعود، ۳ تیم در اندیشه فرار از سقوط ۴ بوناچیچ: اگر کرونا مرا نکشد داوران این کار را می‌کنند/ زمین ورزشگاه نساجی غیراستاندارد و کوچک است! ۵ عبداللهی: فوتبال ایران پاک نیست/ اگر با تراکتور مساوی می‌کردیم، اَنگ تبانی می‌زدند ۶ پیشنهاد رسمی فنرباغچه برای جذب مهدی طارمی ۷ جعفری: داور دیدار گل‌گهر - پرسپولیس تصمیمات سخت را به درستی گرفت/ پنالتی و گل‌های بازی درست بود ۸ اعلام زمان و مکان قرعه‌کشی مراحل یک‌چهارم و نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا مهمترین اخبار ورزشی تیم منتخب هفته بیست‌ونهم لیگ برتر فوتبال بنا: دوست داشتم سوریان مانند مامیاشویلی اول وارد کار فنی می‌شد/ کارهای ما در شورای آسیا به کلاف پیچیده‌ای تبدیل شده است صعود سردار آزمون به رده سوم برترین گلزنان خارجی و حضور در جمع ۳۰ گلزن شاخص لیگ برتر روسیه + عکس اعلام زمان و مکان قرعه‌کشی مراحل یک‌چهارم و نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا مهمترین اخبار تسنیم رئیس کمیسیون برنامه و بودجه: فروش اوراق سلف نفتی مجوز ندارد/ دولت مجوز فروش را اعلام کند احتمال سقوط قیمت‌های سهام/ ۵میلیون ‌غیر‌حرفه‌ای به بورس و فرابورس ورود کرده‌اند/ پیش‌فروش نفت به‌صلاح نیست ترامپ: نتیجه رأی‌گیری را می‌دانستیم/ هفته آینده برای بازگشت تحریم‌های ایران تلاش می‌کنیم ماموریت "قالیباف" به کمیسیون های اقتصادی مجلس برای بررسی سازوکارهای فروش نفت سفرنامه تسنیم به قلب محرومیت کردستان ـ ۱| ‌روزگار ناخوش ساکنان روستای «سپیران»/ اینجا مردم آب آشامیدنی ندارند+ فیلم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا استقلال لیگ قهرمانان آسیا استقلال لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۸۰۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باورنکردنی؛ الهلال می‌خواهد الکساندر میتروویچ فوق‌ ستاره‌اش را بفروشد!  

 تیم فوتبال الهلال عربستان می‌خواهد بهترین بازیکن خود در فصل جاری را کنار بگذارد.

الکساندر میتروویچ، مهاجم صربستانی الهلال که در این فصل عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشته، با جدایی از این تیم در نقل‌وانتقالات تابستان پیش رو شگفتی بزرگی را رقم خواهد زد.

بر اساس گزارش سایت اسپورت عربستان؛ ژرژ ژسوس، سرمربی پرتغالی الهلال با وجود عملکرد درخشان الکساندر میتروویچ مهاجم دیگری با توانمندی‌های بیشتری را برای فصل آینده در نظر دارد. میتروویچ گزینه ژسوس در نقل‌وانتقالات تابستان گذشته نبود و در روز‌های پایانی با توجه به عدم جذب بازیکنان موردنظر سرمربی پرتغالی به الهلال پیوست.

میتروویچ که در این فصل ۲۲ گل زده و بهترین گلزن لیگ حرفه‌ای عربستان پس از رونالدوی پرتغالی است در صورت قعطی بودن جدایی‌اش از الهلال دوباره در رادار تیم‌های اروپایی قرار خواهد گرفت.

منبع: طرفداری

tags # فوتبال سایر اخبار قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟ (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است!

دیگر خبرها

  • الاهلی و حسرتی به نام قایدی!
  • برای حفظ تمرکز تیم: معرفی رانگنیک تأخیر خورد
  • باورنکردنی؛ الهلال می‌خواهد الکساندر میتروویچ فوق‌ ستاره‌اش را بفروشد!  
  • عربستان قیمت نفت خود در بازار آسیا را افزایش می‌دهد
  • نام استقلال در لیگ قهرمانان آسیا عوض می‌شود!
  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به مهدی تاج
  • عجیب اما واقعی؛ الهلال قصد فروش میتروویچ را دارد!
  • جزییات سهمیه ایران در لیگ نخبگان و قهرمانان
  • فشنگچی: تمرکز تیم روی دیدارهای آتی باشد نه قرارداد اسمار